کتاب در حال تایپ کتاب زندگی‌ات را ۸۰/۲۰ کن | دیمون زاهاریادس

  • نویسنده موضوع .Sarina.
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 86
  • بازدیدها 2K
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

کتاب های درخواستی در حال تایپ

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
ایجاد شبکه با افرادی که می‌توانند به شما کمک کنند.
بسیاری از افراد یک رویکرد همه جانبه نسبت به شبکه‌سازی دارند. آن‌ها به این امید که یک نفر بتواند کمک‌شان کند، به دنبال آشنایی با هر کسی هستند. دلیل‌شان برای این کار این است که هرچه با افراد بیشتری صحبت کنند، شانس بیشتری برای یافتن فرصتی امیدبخش خواهند داشت. این نقشه در ابتدا منطقی به نظر می‌رسد؛ اما در واقعیت احتمالا به فرصت‌های از دست رفته منجر می شود. این غیرعاقلانه است که با هر کسی ارتباط برقرار کنید. زیرا انجام این کار، اغلب اتلاف وقت با ارزش است. مطمئنا این شانس وجود دارد که دوست نوه عمویتان آشنایی داشته باشد که شاید بتواند با کسی در شرکتش درباره‌ی یک موقعیت کاری باز صحبت کند؛ اما این انتظار به ندرت نتیجه می‌دهد. بهتر است هنگام شبکه‌سازی از قانون ۸۰٫۲۰ استفاده کنید.
اول، وقتی که در رویدادهای شبکه سازی شرکت می‌کنید، بر روی ۲۰% از افرادی که می‌دانید می‌توانند به شما کمک کنند، تمرکز کنید. این روابط را پرورش دهید.
دوم، فقط ۲۰% از وقت‌تان را صرف صحبت در مورد خودتان بکنید. ۸۰% آن را به گوش کردن به حرف‌های دیگران اختصاص دهید. به این ترتیب یک درک بهتر خواهید داشت.
سوم، هنگامی که با افراد جدیدی آشنا می‌شوید، قانون ۸۰٫۲۰ را معکوس کنید. اکثر وقتتان را با تعداد کمی از مخاطبین که ارزش زیادی دارند صرف کنید.
شبکه سازی می‌تواند تمام وقت شما را مصرف کند. اگر اجازه‌ی انجام این کار را به او بدهید. به همین دلیل ارزشمند است که دستورالعمل‌هایی را برای تنظیم چگونگی تخصیص وقتتان ایجاد کنید اصل پارتو یک راه حل عالی ارائه می دهد.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
ایجاد شبکه با افرادی که می‌توانند به شما کمک کنند.

بسیاری از افراد یک رویکرد همه جانبه نسبت به شبکه‌سازی دارند. آن‌ها به این امید که یک نفر بتواند کمک‌شان کند، به دنبال آشنایی با هر کسی هستند. دلیل‌شان برای این کار این است که هرچه با افراد بیشتری صحبت کنند، شانس بیشتری برای یافتن فرصتی امیدبخش خواهند داشت. این نقشه در ابتدا منطقی به نظر می‌رسد؛ اما در واقعیت احتمالا به فرصت‌های از دست رفته منجر می شود. این غیرعاقلانه است که با هر کسی ارتباط برقرار کنید. زیرا انجام این کار، اغلب اتلاف وقت با ارزش است. مطمئنا این شانس وجود دارد که دوست نوه عمویتان آشنایی داشته باشد که شاید بتواند با کسی در شرکتش درباره‌ی یک موقعیت کاری باز صحبت کند؛ اما این انتظار به ندرت نتیجه می‌دهد. بهتر است هنگام شبکه‌سازی از قانون ۸۰٫۲۰ استفاده کنید.
اول، وقتی که در رویدادهای شبکه سازی شرکت می‌کنید، بر روی ۲۰% از افرادی که می‌دانید می‌توانند به شما کمک کنند، تمرکز کنید. این روابط را پرورش دهید.
دوم، فقط ۲۰% از وقت‌تان را صرف صحبت در مورد خودتان بکنید. ۸۰% آن را به گوش کردن به حرف‌های دیگران اختصاص دهید. به این ترتیب یک درک بهتر خواهید داشت.
 سوم، هنگامی که با افراد جدیدی آشنا می‌شوید، قانون ۸۰٫۲۰ را معکوس کنید. اکثر وقتتان را با تعداد کمی از مخاطبین که ارزش زیادی دارند صرف کنید.
شبکه سازی می‌تواند تمام وقت شما را مصرف کند. اگر اجازه‌ی انجام این کار را به او بدهید. به همین دلیل ارزشمند است که دستورالعمل‌هایی را برای تنظیم چگونگی تخصیص وقتتان ایجاد کنید اصل پارتو یک راه حل عالی ارائه می دهد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
ایجاد برنامه‌ای با پتانسیل بازدهی بالا
وسوسه انگیز است که بلافاصله شروع به برقراری ارتباط با کارفرمایان احتمالی کنید. هر چه باشد آنها کسانی هستند که میتوانند شما را استخدام کنند پس چرا در اسرع وقت شروع نکنیم؟ اما حقیقت این است که بهتر است قبل از آن زمان کمی را صرف صورت بندی یک برنامه جستجوی شغل با کارایی بالا کنید. این یک کاربرد عالی از قانون ۸۰٫۲۰ است. با صرف محتاطانه ۲۰% از وقتتان برای ایجاد اساس جستجوی موفقیت آمیز یک شغل از تلف شدن زمان ارزشمندتان برای پیگیری مشاغل مشکوک جلوگیری خواهید کرد. این برنامه شما را راهنمایی خواهد کرد و شانس بسیار بیشتری برای پیدا کردن موقعیتی که واقعا میخواهید به شما خواهد داد.
اول، نوع شغل مورد نظر خود را مشخص کنید. دقیق باشید.
دوم، اهداف هفتگی تنظیم کنید تعداد رزومه هایی که هر هفته ارسال میکنید تعداد مصاحبه هایی که در برنامه تان قرار می دهید و تعداد افرادی که در حرفه خودتان سعی در ایجاد ارتباط با آنها دارید را تعیین کنید.
سوم، دو یا سه ابزار جستجوی شغلی با پتانسیل بالا را برای استفاده انتخاب کنید مواردی مثل وب سایت های مربوط به حرفه های خاص خدمات شغلی مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه و خدمات مربوط به پیدا کردن شغل جدید وقت را با پیچیده کردن رزومه تان هدر ندهید بر ۲۰ درصد فعالیتهای جستجوی شغلی که موقعیت مطلوب شما را ارائه می دهند، تمرکز کنید.
در بخش بعدی فرض میکنیم که در حال حاضر مشغول به کار و از شغلتان راضی هستید به شما نشان خواهم داد که چگونه از قانون ۸۰٫۲۰ استفاده کنید تا از گرانبهاترین منبع خودتان یعنی زمان حداکثر منفعت را کسب کنید.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
ایجاد برنامه‌ای با پتانسیل بازدهی بالا
وسوسه انگیز است که بلافاصله شروع به برقراری ارتباط با کارفرمایان احتمالی کنید. هر چه باشد آنها کسانی هستند که میتوانند شما را استخدام کنند پس چرا در اسرع وقت شروع نکنیم؟ اما حقیقت این است که بهتر است قبل از آن زمان کمی را صرف صورت بندی یک برنامه جستجوی شغل با کارایی بالا کنید. این یک کاربرد عالی از قانون ۸۰٫۲۰ است. با صرف محتاطانه ۲۰% از وقتتان برای ایجاد اساس جستجوی موفقیت آمیز یک شغل از تلف شدن زمان ارزشمندتان برای پیگیری مشاغل مشکوک جلوگیری خواهید کرد. این برنامه شما را راهنمایی خواهد کرد و شانس بسیار بیشتری برای پیدا کردن موقعیتی که واقعا میخواهید به شما خواهد داد.
اول، نوع شغل مورد نظر خود را مشخص کنید. دقیق باشید.
دوم، اهداف هفتگی تنظیم کنید تعداد رزومه هایی که هر هفته ارسال میکنید تعداد مصاحبه هایی که در برنامه تان قرار می دهید و تعداد افرادی که در حرفه خودتان سعی در ایجاد ارتباط با آنها دارید را تعیین کنید.
سوم، دو یا سه ابزار جستجوی شغلی با پتانسیل بالا را برای استفاده انتخاب کنید مواردی مثل وب سایت های مربوط به
حرفه های خاص خدمات شغلی مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه و خدمات مربوط به پیدا کردن شغل جدید وقت را با پیچیده کردن رزومه تان هدر ندهید بر ۲۰ درصد فعالیتهای جستجوی شغلی که موقعیت مطلوب شما را ارائه می دهند. تمرکز کنید.
در بخش بعدی فرض میکنیم که در حال حاضر مشغول به کار و از شغلتان راضی هستید به شما نشان خواهم داد که چگونه از قانون ۸۰٫۲۰ استفاده کنید تا از گرانبهاترین منبع خودتان یعنی زمان حداکثر منفعت را کسب کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
اصل پارتو به عنوان یک ابزار مدیریت زمان
مدیریت زمان نقش مهمی در پیشرفت شغلی شما ایفا میکند زمانتان را به صورت عقلانی سپری کنید در این صورت قادر خواهید بود مسئولیتهای شغلی تان را با موفقیت مدیریت کنید پروژه های جدید و جالبی را بر عهده بگیرید و مقدار قابل توجهی از کارهای مهم را در طول مسیر تکمیل کنید عدم موفقیت در مدیریت زمان و عملکردتان به طور اجتناب ناپذیری شما را رنج خواهد داد.
اگر میخواهید شغلتان را بهبود ببخشید بسیار مهم است که به جای سخت تر کار کردن هوشمندانه تر کار کنید. باید برای وقت تان از اهرم استفاده کنید به نحوی که بیشترین تاثیر را بر بهره وریتان داشته باشد.
قانون ۸۰٫۲۰ به شما کمک خواهد کرد. در ادامه نحوه استفاده از آن برای ساده تر شدن شغلتان آورده شده است.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
اصل پارتو به عنوان یک ابزار مدیریت زمان
مدیریت زمان نقش مهمی در پیشرفت شغلی شما ایفا میکند زمانتان را به صورت عقلانی سپری کنید در این صورت قادر خواهید بود مسئولیتهای شغلی تان را با موفقیت مدیریت کنید پروژه های جدید و جالبی را بر عهده بگیرید و مقدار قابل توجهی از کارهای مهم را در طول مسیر تکمیل کنید عدم موفقیت در مدیریت زمان و عملکردتان به طور اجتناب ناپذیری شما را رنج خواهد داد.
اگر میخواهید شغلتان را بهبود ببخشید بسیار مهم است که به جای سخت تر کار کردن هوشمندانه تر کار کنید. باید برای وقت تان از اهرم استفاده کنید به نحوی که بیشترین تاثیر را بر بهره وریتان داشته باشد.
قانون ۸۰٫۲۰ به شما کمک خواهد کرد. در ادامه نحوه استفاده از آن برای ساده تر شدن شغلتان آورده شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
مدیریت و تکمیل فهرست کارهای روزانه تان
بی تردید فهرستهای طولانی کارهای روزانه را مشاهده کرده اید آنها به عنوان تخلیه کننده مغزی عمل میکنند که شامل هر کاری هستند که به ذهن صاحب آن میرسد. شاید حتی خودتان هم چنین فهرستی را داشته باشید من هم سالها پیش قبل از طراحی سیستم فعلی مدیریت وظایفم این کار را انجام میدادم اما در اینجا یک حقیقت زشت وجود دارد لیستهای طولانی کارهای روزانه به بهره وری ما صدمه میزنند. آنها در واقع از انجام کارها جلوگیری میکنند بدتر از آن اینکه مانع توانایی ما برای انجام کارهای مهم میشوند چون وظایف غیر ضروری زمان در دسترس ما را تخلیه میکنند و تمرکزمان را از بین میبرند
توصیه میکنم با استفاده از قانون ۸۰٫۲۰ لیستهای فعلی کارهای روزانه تان را به شکلی کاربردی تبدیل کنید. اول تعداد اقلام موجود در فهرست کاری روزانه تان را به ۷ عدد محدود کنید اگر میتوانید به پنج مورد برسانید این کار را انجام دهید. داشتن یک فهرست تخلیه مغزی هم اشکالی ندارد اما فهرست کارهای روزانه شما چیزی کاملا متفاوت است.
دوم لیست روزانه شما تنها شامل وظایف با ارزش میشود هشتاد درصد از وظایفی که وسوسه خواهید شد در لیستتان قرار دهید به اهدافتان کمک نخواهند کرد بر ۲۰ درصدی که این کار خواهند کرد تمرکز کنید.
سوم، فقط از یک سیستم مدیریت کارها استفاده کنید اگر میخواهید فهرست کارهای روزانه تان را به صورت آنلاین نگهداری Wunderlist Flow Asana Flock Nozbe Todoist کنید گزینه های شما شامل سیستمهای مدیریت آنلاین مانند و غیره است. بعضی از آنها رایگان و برخی دیگر Hitask Producteev Trello Any.do OmniFocus Toodledo مستلزم پرداخت هزینه هستند. بعضی از آنها برای فهرستهای کارهای روزانه شخصی مناسب هستند در حالی که تعداد کمی از آنها مانند Trello برای پشتیبانی از پروژه های تعاملی طراحی شده اند. مهم این است که روشی را انتخاب کنید که نیازهای تان را برآورده میکند و سبک شما را تکمیل میکند و به انجام دادن آن ادامه دهید. توجه داشته باشید که بهینه سازی سیستم مدیریت کارهایتان عمدتا در مورد محدود کردن کارهای غیر ضروری و تمرکز بر موارد ضروری است. این روش دو جانبه جوهر اصل پارتو است.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
مدیریت و تکمیل فهرست کارهای روزانه تان

بی تردید فهرستهای طولانی کارهای روزانه را مشاهده کرده اید آنها به عنوان تخلیه کننده مغزی عمل میکنند که شامل هر کاری هستند که به ذهن صاحب آن میرسد. شاید حتی خودتان هم چنین فهرستی را داشته باشید من هم سالها پیش قبل از طراحی سیستم فعلی مدیریت وظایفم این کار را انجام میدادم اما در اینجا یک حقیقت زشت وجود دارد لیستهای طولانی کارهای روزانه به بهره وری ما صدمه میزنند. آنها در واقع از انجام کارها جلوگیری میکنند بدتر از آن اینکه مانع توانایی ما برای انجام کارهای مهم میشوند چون وظایف غیر ضروری زمان در دسترس ما را تخلیه میکنند و تمرکزمان را از بین میبرند. 
توصیه میکنم با استفاده از قانون ۸۰٫۲۰ لیستهای فعلی کارهای روزانه تان را به شکلی کاربردی تبدیل کنید. اول تعداد اقلام موجود در فهرست کاری روزانه تان را به ۷ عدد محدود کنید اگر میتوانید به پنج مورد برسانید این کار را انجام دهید. داشتن یک فهرست تخلیه مغزی هم اشکالی ندارد اما فهرست کارهای روزانه شما چیزی کاملا متفاوت است.
دوم  لیست روزانه شما تنها شامل وظایف با ارزش میشود هشتاد درصد از وظایفی که وسوسه خواهید شد در لیستتان قرار دهید به اهدافتان کمک نخواهند کرد بر ۲۰ درصدی که این کار خواهند کرد تمرکز کنید.
سوم، فقط از یک سیستم مدیریت کارها استفاده کنید اگر میخواهید فهرست کارهای روزانه تان را به صورت آنلاین نگهداری Wunderlist Flow Asana Flock Nozbe Todoist کنید گزینه های شما شامل سیستمهای مدیریت آنلاین مانند و غیره است. بعضی از آنها رایگان و برخی دیگر Hitask Producteev Trello Any.do OmniFocus Toodledo مستلزم پرداخت هزینه هستند. بعضی از آنها برای فهرستهای کارهای روزانه شخصی مناسب هستند در حالی که تعداد کمی از آنها مانند Trello برای پشتیبانی از پروژه های تعاملی طراحی شده اند. مهم این است که روشی را انتخاب کنید که نیازهای تان را برآورده میکند و سبک شما را تکمیل میکند و به انجام دادن آن ادامه دهید. توجه داشته باشید که بهینه سازی سیستم مدیریت کارهایتان عمدتا در مورد محدود کردن کارهای غیر ضروری و تمرکز بر موارد ضروری است. این روش دو جانبه جوهر اصل پارتو است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
تصمیم‌گیری درمورد این‌که چگونه پروژه‌هایی را باید به عهده بگیرید.

بسیار آسان است که پروژه های زیادی را به عهده بگیرید و در نهایت اتفاقی که میافتد این است که بیش از حد تحت فشار کار قرار می گیرید. انگیزه تان قابل درک است. شما میخواهید با توانایی خودتان برای تحویل پروژه ها رئیستان را تحت تاثیر قرار دهید. می خواهید بیشتر در معرض دید باشید چیزی که از طریق پروژه های عالی رتبه بدست می آید فرصتی میخواهید که به مردم نشان دهید یک دارایی ارزشمند هستید. اما اگر پروژه های زیادی را بپذیرید بین آنها گرفتار خواهید شد. به ضرب العجلها و موعدهای زمانی نخواهید رسید، زیرا کارهای بسیار زیادی وجود دارند که خواستار وقت و توجه تان هستند. هنگامی که تصور میشود در معرض دید بودن بیشتر سودمند است مضر خواهد بود. در نهایت عملکرد ضعیف شما سبب میشود که دیگران قابلیت اعتمادتان را مورد سوال قرار دهند.
واضح است که هیچ یک از این موارد به شغل و حرفه شما کمک نمی کنند. از قوانین ۸۰٫۲۰ برای انتخاب پروژه هایی استفاده کنید که شما را به اندازه مطلوب در معرض دید قرار میدهند و همچنین کمک میکنند تا از تحت فشار قرار گرفتن توسط کار دوری کنید.
اول قبل از پذیرش پروژه مطمئن شوید که با نقاط قوتتان هماهنگ است فقط برای اینکه بتوانید آن پروژه را تحویل دهید. نمی خواهید وقتتان را برای یادگیری مهارتهای جدید تلف کنید باید فقط پروژه هایی را بپذیرید که شرایط لازم برای انجام آنها را دارید.
دوم بر پروژه هایی که انتظار میرود موانع کمتری در آنها وجود داشته باشد تمرکز کنید به عنوان مثال از پروژه هایی که قادر به شناسایی ذی نفعان کلیدی آنها نیستید اجتناب کنید چنین ابهاماتی ممکن است مانع بدست آوردن منابع مورد نیاز برای ادامه دادن یک پروژه تا انتهای آن شوند.
سوم وقتتان را به پروژه هایی اختصاص دهید که به آنها علاقه دارید. این که مهارتهای لازم را داشته باشید یک چیز است. این که به طور کامل توسط یک پروژه جذب شوید تا حدی که برای کار کردن روی آن مشتاق باشید چیز دیگری است. این سطح از علاقه تضمین میکند که یک کار خوب انجام خواهید داد.
ممکن است در موقعیتی نباشید که قادر به انتخاب پروژه های مورد نظر خودتان باشید بلکه آنها به شما محول شوند. اما این بدان معنا نیست که حق انتخاب ندارید. هنوز هم میتوانید قانون ۸۰٫۲۰ را به کار ببرید و با بهترین نتیجه آن را به پایان برسانید. با رئیستان جلسه بگذارید و در مورد ملاحظات خودتان در زمینه بیش از حد تحت فشار قرار گرفتن به وسیله کار بحث کنید. میزان کار فعلی تان را شرح دهید و توضیح دهید که چرا بعضی از پروژه هایی که به شما محول شده اند، ممکن است به علت کمبود زمان مهارت تجربه و غیره دیرتر تحویل داده شوند سپس یک یا دو پروژه را شناسایی کنید که واقعا می توانید در آنها تفاوت ایجاد کنید و خودتان را به عنوان انتخابی بدیهی برای هدایت آنها مطرح کنید.
رئیستان میخواهد شما موفق شوید هر چه باشد زمانی که شما موفق باشید باعث میشود که او هم خوب به نظر برسد. از آن به عنوان انگیزه ای برای به دست آوردن پروژه هایی که به شغلتان کمک می کنند. استفاده کنید.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
تصمیم‌گیری درمورد این‌که چگونه پروژه‌هایی را باید به عهده بگیرید.

بسیار آسان است که پروژه های زیادی را به عهده بگیرید و در نهایت اتفاقی که میافتد این است که بیش از حد تحت فشار کار قرار می گیرید. انگیزه تان قابل درک است. شما میخواهید با توانایی خودتان برای تحویل پروژه ها رئیستان را تحت تاثیر قرار دهید. می خواهید بیشتر در معرض دید باشید چیزی که از طریق پروژه های عالی رتبه بدست می آید فرصتی میخواهید که به مردم نشان دهید یک دارایی ارزشمند هستید. اما اگر پروژه های زیادی را بپذیرید بین آنها گرفتار خواهید شد. به ضرب العجلها و موعدهای زمانی نخواهید رسید، زیرا کارهای بسیار زیادی وجود دارند که خواستار وقت و توجه تان هستند. هنگامی که تصور میشود در معرض دید بودن بیشتر سودمند است مضر خواهد بود. در نهایت عملکرد ضعیف شما سبب میشود که دیگران قابلیت اعتمادتان را مورد سوال قرار دهند.
واضح است که هیچ یک از این موارد به شغل و حرفه شما کمک نمی کنند. از قوانین ۸۰٫۲۰ برای انتخاب پروژه هایی استفاده کنید که شما را به اندازه مطلوب در معرض دید قرار میدهند و همچنین کمک میکنند تا از تحت فشار قرار گرفتن توسط کار دوری کنید.
اول قبل از پذیرش پروژه مطمئن شوید که با نقاط قوتتان هماهنگ است فقط برای اینکه بتوانید آن پروژه را تحویل دهید. نمی خواهید وقتتان را برای یادگیری مهارتهای جدید تلف کنید باید فقط پروژه هایی را بپذیرید که شرایط لازم برای انجام آنها را دارید.
دوم بر پروژه هایی که انتظار میرود موانع کمتری در آنها وجود داشته باشد تمرکز کنید به عنوان مثال از پروژه هایی که قادر به شناسایی ذی نفعان کلیدی آنها نیستید اجتناب کنید چنین ابهاماتی ممکن است مانع بدست آوردن منابع مورد نیاز برای ادامه دادن یک پروژه تا انتهای آن شوند.
سوم وقتتان را به پروژه هایی اختصاص دهید که به آنها علاقه دارید. این که مهارتهای لازم را داشته باشید یک چیز است. این که به طور کامل توسط یک پروژه جذب شوید تا حدی که برای کار کردن روی آن مشتاق باشید چیز دیگری است. این سطح از علاقه تضمین میکند که یک کار خوب انجام خواهید داد.
ممکن است در موقعیتی نباشید که قادر به انتخاب پروژه های مورد نظر خودتان باشید بلکه آنها به شما محول شوند. اما این بدان معنا نیست که حق انتخاب ندارید. هنوز هم میتوانید قانون ۸۰٫۲۰ را به کار ببرید و با بهترین نتیجه آن را به پایان برسانید. با رئیستان جلسه بگذارید و در مورد ملاحظات خودتان در زمینه بیش از حد تحت فشار قرار گرفتن به وسیله کار بحث کنید. میزان کار فعلی تان را شرح دهید و توضیح دهید که چرا بعضی از پروژه هایی که به شما محول شده اند، ممکن است به علت کمبود زمان مهارت تجربه و غیره دیرتر تحویل داده شوند سپس یک یا دو پروژه را شناسایی کنید که واقعا می توانید در آنها تفاوت ایجاد کنید و خودتان را به عنوان انتخابی بدیهی برای هدایت آنها مطرح کنید.
رئیستان میخواهد شما موفق شوید هر چه باشد زمانی که شما موفق باشید باعث میشود که او هم خوب به نظر برسد. از آن به عنوان انگیزه ای برای به دست آوردن پروژه هایی که به شغلتان کمک می کنند. استفاده کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
بررسی ایمیل‌ها پست‌های صوتی و پیام‌ها
یکی از اولین چیزهایی که هنگام کار در شرکت قبلی آموختم این بود که تعداد کمی از پیامهای دریافتی، واقعا به یک پاسخ از طرف من نیاز داشتند. میتوانستم اکثریت آنها را بدون هیچ مشکلی نادیده بگیرم این کار به من اجازه داد تا روی ایمیلها پستهای صوتی و پیامهای فوری ای تمرکز کنم که واقعا خواستار توجه من بودند.
اصل پارتو وسیله ای برای کمک به من برای جدا کردن گندم از کاه در زمینه ارتباطات بود. هنگامی که توجه کردن و اهمیت دادن به تمامی پیامها به یک میزان را متوقف کردم متوجه شدم که نادیده گرفتن بسیاری از آنها بدون داشتن احساس گناه کار آسانی است.
مطمئن باشید زمانی که کسی میگوید: «هی من پاسخی درباره ایمیلم از شما نشنیدم میتوانید پاسخ های مناسبی بدهید. من پاسخ میدهم متاسفم متوجه نشدم که شما نیاز به پاسخ دارید چه چیزی از طرف من نیاز داری؟» مطرح کردن این سوال معمولا تایید میکند که پاسخ من واقعا غیر ضروری بوده است.
همچنین میتوانید و باید از قانون ۸۰٫۲۰ برای کاهش حجم ایمیلها پستهای صوتی و پیامهای متنی که به آنها پاسخ می دهید. استفاده کنید.
اول یک پوشه در برنامه ایمیلتان بسازید و آن را ایمیلهای نیازمند به اقدام ٫ پاسخ نامگذاری کنید. تمام ایمیل هایی که خواستار توجه شما هستند را در این پوشه قرار دهید.
دوم در طول روز دو زمان را برای پاک کردن این پوشه انتخاب کنید در مورد این زمانها ثبات داشته باشید. اگر تصمیم به انجام آن در ظهر گرفتید هر روز ظهر آن را انجام دهید.
سوم از بازگشتن به پستهای صوتی و پیامهای متنی خودداری کنید مگر اینکه ضروری باشند در بیشتر موارد ضروری نخواهند بود.
تعدیل کردن انتظارات همکارانتان زمان خواهد برد. ممکن است آنها به دریافت پاسخهای فوری به هر پیامی که ارسال می کنند عادت کرده باشند اما با گذشت زمان به شیوه ساده و موثر ارتباطی شما عادت میکنند در حقیقت، ممکن است حتی بعضی از آنها پس از مشاهده افزایش بهره وری شما خودشان هم آن را بپذیرند.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
بررسی ایمیل‌ها پست‌های صوتی و پیام‌ها

یکی از اولین چیزهایی که هنگام کار در شرکت قبلی آموختم این بود که تعداد کمی از پیامهای دریافتی، واقعا به یک پاسخ از طرف من نیاز داشتند. میتوانستم اکثریت آنها را بدون هیچ مشکلی نادیده بگیرم این کار به من اجازه داد تا روی ایمیلها پستهای صوتی و پیامهای فوری ای تمرکز کنم که واقعا خواستار توجه من بودند.
اصل پارتو وسیله ای برای کمک به من برای جدا کردن گندم از کاه در زمینه ارتباطات بود. هنگامی که توجه کردن و اهمیت دادن به تمامی پیامها به یک میزان را متوقف کردم متوجه شدم که نادیده گرفتن بسیاری از آنها بدون داشتن احساس گناه کار آسانی است. 
مطمئن باشید زمانی که کسی میگوید: «هی من پاسخی درباره ایمیلم از شما نشنیدم میتوانید پاسخ های مناسبی بدهید. من پاسخ میدهم متاسفم متوجه نشدم که شما نیاز به پاسخ دارید چه چیزی از طرف من نیاز داری؟» مطرح کردن این سوال معمولا تایید میکند که پاسخ من واقعا غیر ضروری بوده است.
همچنین میتوانید و باید از قانون ۸۰٫۲۰ برای کاهش حجم ایمیلها پستهای صوتی و پیامهای متنی که به آنها پاسخ می دهید. استفاده کنید.
اول یک پوشه در برنامه ایمیلتان بسازید و آن را ایمیلهای نیازمند به اقدام ٫ پاسخ نامگذاری کنید. تمام ایمیل هایی که خواستار توجه شما هستند را در این پوشه قرار دهید. 
دوم در طول روز دو زمان را برای پاک کردن این پوشه انتخاب کنید در مورد این زمانها ثبات داشته باشید. اگر تصمیم به انجام آن در ظهر گرفتید هر روز ظهر آن را انجام دهید.
سوم از بازگشتن به پستهای صوتی و پیامهای متنی خودداری کنید مگر اینکه ضروری باشند در بیشتر موارد ضروری نخواهند بود.
تعدیل کردن انتظارات همکارانتان زمان خواهد برد. ممکن است آنها به دریافت پاسخهای فوری به هر پیامی که ارسال می کنند عادت کرده باشند اما با گذشت زمان به شیوه ساده و موثر ارتباطی شما عادت میکنند در حقیقت، ممکن است حتی بعضی از آنها پس از مشاهده افزایش بهره وری شما خودشان هم آن را بپذیرند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
استفاده از قانون ۸۰٫۲۰ به عنوان یک مدیر
اگر رهبران آرزو دارند که مؤثر باشند، باید اولویت‌بندی کنند. باید موارد مهم را از موارد بی‌اهمیت جدا کنند و منابع خود را تخصیص دهند تا بتوانند بیشترین تآثیر را داشته باشند.
اگر یک مدیر هستید، اصل پارتو باید ستون فقرات رویکرد رهبری‌تان باشد. این اصل می‌تواند در دست‌یابی به نتایج فوق‌العاده، کمک‌تان کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدون این‌که خود و تیم‌تان را فرسوده کنید، کار کنید. این اصل می‌تواند به معنای واقعی کلمه سبک مدیریتی شما را تغییر دهد و عملکرد و بهره‌وری تیم‌تان را در فرآیند انجام کار، افزایش دهد.
در ادامه چند ایده برای استفاده از قانون ۸۰٫۲۰ در نقش‌تان به عنوان یک رهبر آورده شده است.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
استفاده از قانون ۸۰٫۲۰ به عنوان یک مدیر

اگر رهبران آرزو دارند که مؤثر باشند، باید اولویت‌بندی کنند. باید موارد مهم را از موارد بی‌اهمیت جدا کنند و منابع خود را تخصیص دهند تا بتوانند بیشترین تآثیر را داشته باشند.
اگر یک مدیر هستید، اصل پارتو باید ستون فقرات رویکرد رهبری‌تان باشد. این اصل می‌تواند در دست‌یابی به نتایج فوق‌العاده، کمک‌تان کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدون این‌که خود و تیم‌تان را فرسوده کنید، کار کنید. این اصل می‌تواند به معنای واقعی کلمه سبک مدیریتی شما را تغییر دهد و عملکرد و بهره‌وری تیم‌تان را در فرآیند انجام کار، افزایش دهد.
در ادامه چند ایده برای استفاده از قانون ۸۰٫۲۰ در نقش‌تان به عنوان یک رهبر آورده شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
شناسایی کارمندان کارآمدتر ٫ تواناترتان
کارکنان شما بزرگ‌ترین دارایی‌تان هستند؛ اما هم‌چنین می‌توانند نشانگر بزرگ‌ترین ناکامی شما هم باشند. شغل شما این است که در زمان برداشتن موانع، ابزاری که برای انجام کارشان نیاز دارند را به آن‌ها بدهید و در زمان ضرورت الهام بخش آن‌ها باشید. آن‌ها را تشویق و از آن‌ها حمایت کنید. مشکل این است که هر کدام از کارمندان دارای مهارت‌های گوناگونی هستند. ذهنیت متفاوتی در سر دارند و با چالش‌های متفاوتی روبرو هستند، که ریشه در شخصیت‌های آن‌ها دارد. برخی از آن‌ها حتی ممکن است، برنامه‌های کاری‌ای داشته باشند؛ که با برنامه‌ی شما ناسازگار باشد. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه تمام روز را صرف مدیریت افراد کنید، بدون این‌که نتیجه‌ای از آن کسب کنید.
قانون ۸۰٫۲۰ کار شما را به عنوان یک مدیر آسان‌تر و ساده‌تر می‌کند. این موضوع بستگی به مشاهده‌ی کارکنان‌تان و صادق بودن با خودتان در مورد توانایی‌ها و تمایلات آن‌ها دارد.
اول، به عنوان یک قاعده‌ی کلی، ۲۰ درصد از اعضای تیم‌تان ۸۰ درصد از خروجی را تولید خواهند کرد. این ۲۰% را شناسایی کنید. این افراد کارکنان فوق‌العاده شما هستند.
دوم، کشف کنید که چه چیزی باعث ت*ح*ریک کارکنان برتر شما می‌شود. یکی یا دو مورد از بزرگ‌ترین عوامل تأثیر گذار را انتخاب کنید و به آن‌ها ارائه دهید.
سوم، آموزش‌های بیشتری را برای کارکنانی که بیشترین تولید را دارند، تدارک ببینید. آن‌ها بیشترین خروجی تیم‌تان را مدیریت خواهند کرد. بنابراین منطقی است که به آن‌ها فرصتی بدهیم تا دانش‌شان را گسترش داده و مهارت‌های خود را توسعه دهند.
آن‌چه در بالا گفته شد، برای اعضای کم‌کار تیم‌تان ناعادلانه به نظر می‌رسد. هرچه باشد ما تشویق می‌شویم که همه‌ی کارکنان را یکسان ببینیم؛ اما واقعیت این است که همه‌ی کارکنان برابر نیستند. کسانی که بهترین عملکرد را دارند، شناسایی کنید و متناسب با سود به دست آمده، به آن‌ها پاداش بدهید. این‌کار به شما کمک خواهد کرد تا یک مدیر مؤثرتر شوید؛ که می‌توان برای انجام دادن کارها به او اعتماد کرد.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
شناسایی کارمندان کارآمدتر ٫ تواناترتان

کارکنان شما بزرگ‌ترین دارایی‌تان هستند؛ اما هم‌چنین می‌توانند نشانگر بزرگ‌ترین ناکامی شما هم باشند. شغل شما این است که در زمان برداشتن موانع، ابزاری که برای انجام کارشان نیاز دارند را به آن‌ها بدهید و در زمان ضرورت الهام بخش آن‌ها باشید. آن‌ها را تشویق و از آن‌ها حمایت کنید. مشکل این است که هر کدام از کارمندان دارای مهارت‌های گوناگونی هستند. ذهنیت متفاوتی در سر دارند و با چالش‌های متفاوتی روبرو هستند، که ریشه در شخصیت‌های آن‌ها دارد. برخی از آن‌ها حتی ممکن است، برنامه‌های کاری‌ای داشته باشند؛ که با برنامه‌ی شما ناسازگار باشد. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه تمام روز را صرف مدیریت افراد کنید، بدون این‌که نتیجه‌ای از آن کسب کنید.
قانون ۸۰٫۲۰ کار شما را به عنوان یک مدیر آسان‌تر و ساده‌تر می‌کند. این موضوع بستگی به مشاهده‌ی کارکنان‌تان و صادق بودن با خودتان در مورد توانایی‌ها و تمایلات آن‌ها دارد.
اول، به عنوان یک قاعده‌ی کلی، ۲۰ درصد از اعضای تیم‌تان ۸۰ درصد از خروجی را تولید خواهند کرد. این ۲۰% را شناسایی کنید. این افراد کارکنان فوق‌العاده شما هستند.
دوم، کشف کنید که چه چیزی باعث ت*ح*ریک کارکنان برتر شما می‌شود. یکی یا دو مورد از بزرگ‌ترین عوامل تأثیر گذار را انتخاب کنید و به آن‌ها ارائه دهید.
سوم، آموزش‌های بیشتری را برای کارکنانی که بیشترین تولید را دارند، تدارک ببینید. آن‌ها بیشترین خروجی تیم‌تان را مدیریت خواهند کرد. بنابراین منطقی است که به آن‌ها فرصتی بدهیم تا دانش‌شان را گسترش داده و مهارت‌های خود را توسعه دهند.
آن‌چه در بالا گفته شد، برای اعضای کم‌کار تیم‌تان ناعادلانه به نظر می‌رسد. هرچه باشد ما تشویق می‌شویم که همه‌ی کارکنان را یکسان ببینیم؛ اما واقعیت این است که همه‌ی کارکنان برابر نیستند. کسانی که بهترین عملکرد را دارند، شناسایی کنید و متناسب با سود به دست آمده، به آن‌ها پاداش بدهید. این‌کار به شما کمک خواهد کرد تا یک مدیر مؤثرتر شوید؛ که می‌توان برای انجام دادن کارها به او اعتماد کرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
شناسایی کارکنانی که بیشترین مشکلات را ایجاد می‌کنند
همان‌طور که ۲۰% از کارکنان‌تان مسئول ۸۰% از بهره‌وری تیم شما خواهند بود، ۲۰% هم ۸۰% مشکلات را ایجاد خواهند کرد. این اقلیت، بیشترین اشتباهات را انجام می‌دهند. بیشترین مرخصی‌های مربوط به بیماری را می‌گیرند. بیشترین شکایت‌ها را ارائه می‌دهند و بیشترین مسائل انضباطی را ایجاد می‌کنند.
بخشی از یک مدیر استثنایی بودن، شامل شناسایی کارکنان مشکل دار و در صورتی که امید به اصلاح نباشد، خلاص شدن از دست آن‌ها است. قانون ۸۰٫۲۰ می‌تواند به شما در دست‌یابی به این هدف کمک کند.
اول، هنگامی که مشکل دارترین اعضای تیم‌تان را شناسایی می‌کنید، زمانی را برای مستندسازی مشکلاتی که مشاهده می‌کنید، صرف کنید. این شامل مسائل مربوط به عملکرد، نظم و انضباط و حضور است. مستندات در مواردی که تصمیم به اخراج آن‌ها دارید، مهم هستند.
دوم، به صورت ماهانه یا حتی هفتگی عملکرد را بررسی کنید. این جلسات، فرصتی برای گوش دادن به شکایت‌های کارکنان مشکل‌دارتان و ارائه‌ی بازخورد و تعلیم آن‌ها به شما می‌دهد. این جلسات می‌توانند کوتاه باشند؛ اما با این حال، تأثیر زیادی بر روحیه و عملکرد آن‌ها داشته باشند.
سوم، ۲۰ درصد از وقتتان را با این افراد سپری کنید. به شکایات آن‌ها گوش کنید؛ بازخوردهای سازنده ارائه و آن‌ها را تعلیم دهید.
چهارم، اگر تصمیم گرفتید یک کارمند مشکل‌دار را اخراج کنید، وقت را تلف نکنید. اجازه ندهید این فرآیند طولانی شود؛ بلکه سریع او را اخراج کنید. سرعت بخشیدن به این فرآیند، زمان قابل توجهی را صرفه جویی خواهد کرد و به بقیه‌ی اعضای تیم شما اجازه می‌دهد، تا دوباره شتاب حرکت خود را به دست آورند.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
شناسایی کارکنانی که بیشترین مشکلات را ایجاد می‌کنند

همان‌طور که ۲۰% از کارکنان‌تان مسئول ۸۰% از بهره‌وری تیم شما خواهند بود، ۲۰% هم ۸۰% مشکلات را ایجاد خواهند کرد. این اقلیت، بیشترین اشتباهات را انجام می‌دهند. بیشترین مرخصی‌های مربوط به بیماری را می‌گیرند. بیشترین شکایت‌ها را ارائه می‌دهند و بیشترین مسائل انضباطی را ایجاد می‌کنند.
بخشی از یک مدیر استثنایی بودن، شامل شناسایی کارکنان مشکل دار و در صورتی که امید به اصلاح نباشد، خلاص شدن از دست آن‌ها است. قانون ۸۰٫۲۰ می‌تواند به شما در دست‌یابی به این هدف کمک کند.
اول، هنگامی که مشکل دارترین اعضای تیم‌تان را شناسایی می‌کنید، زمانی را برای مستندسازی مشکلاتی که مشاهده می‌کنید، صرف کنید. این شامل مسائل مربوط به عملکرد، نظم و انضباط و حضور است. مستندات در مواردی که تصمیم به اخراج آن‌ها دارید، مهم هستند.
دوم، به صورت ماهانه یا حتی هفتگی عملکرد را بررسی کنید. این جلسات، فرصتی برای گوش دادن به شکایت‌های کارکنان مشکل‌دارتان و ارائه‌ی بازخورد و تعلیم آن‌ها به شما می‌دهد. این جلسات می‌توانند کوتاه باشند؛ اما با این حال، تأثیر زیادی بر روحیه و عملکرد آن‌ها داشته باشند.
سوم، ۲۰ درصد از وقتتان را با این افراد سپری کنید. به شکایات آن‌ها گوش کنید؛ بازخوردهای سازنده ارائه و آن‌ها را تعلیم دهید.
 چهارم، اگر تصمیم گرفتید یک کارمند مشکل‌دار را اخراج کنید، وقت را تلف نکنید. اجازه ندهید این فرآیند طولانی شود؛ بلکه سریع او را اخراج کنید. سرعت بخشیدن به این فرآیند، زمان قابل توجهی را صرفه جویی خواهد کرد و به بقیه‌ی اعضای تیم شما اجازه می‌دهد، تا دوباره شتاب حرکت خود را به دست آورند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

.Sarina.

مدیر ارشد + مدیر تالار رمان
پرسنل مدیریت
مدیریت ارشد
ناظر انجمن
ویراستار انجمن
گوینده انجمن
تیزریست انجمن
میکسر انجمن
تایپیست انجمن
ادیتور انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2024-04-21
نوشته‌ها
749
لایک‌ها
2,038
امتیازها
73
کیف پول من
108,243
Points
966
شناسایی کارکنانی که نیاز به توجه زیادی دارند.
ممکن است، برخی از اعضای تیم شما به صورت ویژه‌ای نیازمند باشند. آن‌ها برای داشتن احساس ارزشمند بودن به تحسین و حمایت دائمی نیاز دارند و اگر مستعد تصمیم گیری‌های ضعیف باشند، به تعلیم مداوم نیاز دارند تا تبدیل به فردی مؤثر شوند و مؤثر باقی بمانند.
مشکل این است، که زمان شما به عنوان یک مدیر، محدود و همیشه مورد تقاضا است. نمی‌توانید این زمان محدود روزانه را به برآوردن نیاز چند کارمند اختصاص بدهید. در عین حال مهم است که به آن‌ها گوش دهید و بازخورد و راهنمایی ارائه دهید. حتی ممکن است اگر اعتقاد داشته باشید که این افراد دارای استعداد بالقوه هستند، تعلیم و راهنمایی آن‌ها ارزشش را داشته باشد.
در ادامه، چگونگی کاربرد اصل پارتو در مورد این سناریو آورده شده است.
اول، دوباره به اعضای این تیم اطمینان بدهید که در دسترس هستید و می‌خواهید برای موفقیت به آن‌ها کمک کنید؛ اما این موضوع را روشن کنید که در دسترس بودن شم، ا با توجه به خواسته‌های مرتبط با موقعیت‌تان محدود است. این اطمینان مجدد ساده، می‌تواند برای ایجاد اعتماد به نفس کافی در آن‌ها برای این‌که مؤثر باشند، بسیار کمک کننده باشد. در همین حال، آن‌ها مجبورند اذعان کنند که نمی‌توانند از شما انتظار داشته باشند همواره در خدمت آن‌ها باشید.
دوم، دوره‌های زمانی مشخصی را که می‌توانید به کارکنان نیازمندتان اختصاص دهید، کنار بگذارید. برای مثال در روزهای دوشنبه و پنج شنبه یک ساعت را کنار بگذارید و جلسات ۱۰ دقیقه‌ای را با هر کدام از افراد برنامه‌ریزی کنید. از این جلسات برای گوش دادن به نیازهای آن‌ها استفاده کنید.
سوم، این افراد را تحسین کنید. فقط یک لحظه طول می‌کشد تا از کاری که به خوبی انجام داده‌اند قدردانی دهید. در ضمن تحسین‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌دهید، اعتماد به نفس آن‌ها را تقویت می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند که عملکردشان را در سطح بالا ادامه دهند.

#کتاب_زندگیت_رو_۲٠_۸٠_کن
#سارینا
#انجمن_تک_رمان
کد:
شناسایی کارکنانی که نیاز به توجه زیادی دارند.

ممکن است، برخی از اعضای تیم شما به صورت ویژه‌ای نیازمند باشند. آن‌ها برای داشتن احساس ارزشمند بودن به تحسین و حمایت دائمی نیاز دارند و اگر مستعد تصمیم گیری‌های ضعیف باشند، به تعلیم مداوم نیاز دارند تا تبدیل به فردی مؤثر شوند و مؤثر باقی بمانند.
مشکل این است، که زمان شما به عنوان یک مدیر، محدود و همیشه مورد تقاضا است. نمی‌توانید این زمان محدود روزانه را به برآوردن نیاز چند کارمند اختصاص بدهید. در عین حال مهم است که به آن‌ها گوش دهید و بازخورد و راهنمایی ارائه دهید. حتی ممکن است اگر اعتقاد داشته باشید که این افراد دارای استعداد بالقوه هستند، تعلیم و راهنمایی آن‌ها ارزشش را داشته باشد.
در ادامه، چگونگی کاربرد اصل پارتو در مورد این سناریو آورده شده است.
اول، دوباره به اعضای این تیم اطمینان بدهید که در دسترس هستید و می‌خواهید برای موفقیت به آن‌ها کمک کنید؛ اما این موضوع را روشن کنید که در دسترس بودن شم، ا با توجه به خواسته‌های مرتبط با موقعیت‌تان محدود است. این اطمینان مجدد ساده، می‌تواند برای ایجاد اعتماد به نفس کافی در آن‌ها برای این‌که مؤثر باشند، بسیار کمک کننده باشد. در همین حال، آن‌ها مجبورند اذعان کنند که نمی‌توانند از شما انتظار داشته باشند همواره در خدمت آن‌ها باشید.
دوم، دوره‌های زمانی مشخصی را که می‌توانید به کارکنان نیازمندتان اختصاص دهید، کنار بگذارید. برای مثال در روزهای دوشنبه و پنج شنبه یک ساعت را کنار بگذارید و جلسات ۱۰ دقیقه‌ای را با هر کدام از افراد برنامه‌ریزی کنید. از این جلسات برای گوش دادن به نیازهای آن‌ها استفاده کنید. 
سوم، این افراد را تحسین کنید. فقط یک لحظه طول می‌کشد تا از کاری که به خوبی انجام داده‌اند قدردانی دهید. در ضمن تحسین‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌دهید، اعتماد به نفس آن‌ها را تقویت می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند که عملکردشان را در سطح بالا ادامه دهند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا