• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

پرونده جنایی پرونده جنایی| جری اسکات هایدلر

  • نویسنده موضوع Halcyon
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 56
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Halcyon

مترجم + مدرس ادبیات
پرسنل مدیریت
مترجم انجمن
مدرس انجمن
داستان‌نویس
دلنویس انجمن
تایپیست انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-03
نوشته‌ها
2,237
لایک‌ها
6,437
امتیازها
113
محل سکونت
میلان
وب سایت
forums.taakroman.ir
کیف پول من
182,544
Points
3,582
#پرونده_جری_اسکات_هایدلر
#پرونده_جنایی
در 4 دسامبر 1997، یک زوج جورجیا که از فرزندان خوانده به همراه دو فرزند خود مراقبت می کردند، در حالی که در خواب بودند توسط مهاجمی که سه کودک دیگر را از خانه بردند، به ضرب گلوله کشته شدند.
بعداً، یک کشاورز در امتداد جاده ای روستایی در حدود 30 مایلی آن طرف تر، بچه ها را زنده پیدا کرد. بچه ها گفتند که هایدلر آنها را در حالی که از صح*نه قتل فرار کرده بود ربوده است. هایدلر همچنین متهم به آزار یکی از دختران زنده مانده در کیلومترها دورتر بود.
چارلز دورست، کلانتر شهرستان تومبز گفت که جری اسکات هایدلر - مردی که با هیچ یک از بچه ها ر*اب*طه ندارد - دستگیر و متهم به قتل شد. کشته شدگان که به نام های دنی و کیم دانیلز، دختر 16 ساله و پسر 12 ساله آنها شناسایی شده اند، همگی در حالی که خواب بودند در رختخواب خود هدف گلوله قرار گرفتند.
فرزندان ربوده شده دختران 10 و 8 ساله و یک فرزند خوانده 9 ساله که او نیز دختر است، بودند. دختران را در کنار جاده ای در شهرستان بیکن، دو شهرستان در جنوب، رها کردند. یک کشاورز آنها را پیدا کرد و با مقامات تماس گرفت و آنها به پلیس در شهرستان تومبز هشدار دادند. در خانه پر از خون یک پسر 10 ماهه و یک پسر 5 ساله که برادر دخترخوانده 9 ساله بود زنده ماندند.
📄اطلاعات به‌دست‌آمده از بچه‌های بازمانده از کشتار داشر لین، محققان را به جری اسکات هایدلر - که بچه‌ها او را اسکات تیلور می‌شناختند - برای قتل والدین و دو فرزندشان هدایت کرد. هایدلر 20 ساله به قتل، آدم ربایی و سرقت متهم شد. خانواده دانیلز ساکنان شهر بابا نوئل با نام کنجکاو بودند، جامعه ای در 70 مایلی غرب ساوانا، جایی که خیابان ها به نام گوزن شمالی نامگذاری شده است.
قبل از قتل، هایدلر مدت کوتاهی با خانواده زندگی می کرد و سعی می کرد بر مشکلات مواد مخدر و ا*ل*ک*ل غلبه کند. به گفته مادرش، هایدلر، که با جسیکا دنیلز قرار داشت، از اینکه دوست دخترش دو روز قبل یک نوزاد مرده به دنیا آورده بود، مضطرب بود. ماموران GBI هیدلر را در زیر خانه مادرش در آلما پیدا کردند. بر اساس شهادت در جلسات، هایدلر گفت که قتل ها را به عنوان یک رویا به یاد می آورد.
جیمز میش، روانشناس پزشکی قانونی از آگوستا، روز جمعه شهادت داد که هایدلر از یک مورد شدید اختلال شخصیت مرزی رنج می برد. او گفت که هایدلر دارای هشت علامت از 9 علامت است، از جمله اقدام به خودکشی، طغیان خشم کنترل نشده و "تلاش های دیوانه وار برای جلوگیری از رها شدن واقعی یا خیالی"
در4 سپتامبر هیدلر به دلیل قتل چهار عضو خانواده دانیلز به اعدام محکوم شد. تاریخ اعدام بین 1 تا 8 اکتبر تعیین شده است، اگرچه این حکم به طور خودکار ظرف 30 روز در دادگاه عالی گرجستان تجدید نظر شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Halcyon

مترجم + مدرس ادبیات
پرسنل مدیریت
مترجم انجمن
مدرس انجمن
داستان‌نویس
دلنویس انجمن
تایپیست انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-03
نوشته‌ها
2,237
لایک‌ها
6,437
امتیازها
113
محل سکونت
میلان
وب سایت
forums.taakroman.ir
کیف پول من
182,544
Points
3,582
بالا