• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

آموزشی مفهوم تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

ساعت تک رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,171
لایک‌ها
13,921
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,437
Points
8,551
استراتژی تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی بر دو پایۀ تولید محتوای متنی و تولید محتوای تصویری است. در تولید محتوای متنی باید اطلاعات فروشگاه اینترنتی در قالب جملات جذاب و کاربردی در اختیار مشتری قرار بگیرد.

اما تولید محتوای تصویری کمی حرفه‌ای‌تر است. در تولید محتوای تصویری باید اطلاعات لازم در قالب تصویر و ویدئو برای مشتری به نمایش درآورده شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,171
لایک‌ها
13,921
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,437
Points
8,551
مسیر بازاریابی بر مبنای تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی دقیقاً شبیه یک قیف عمل می‌کند. اول تعداد زیادی از مخاطبان به‌وسیلۀ تولید محتوای اصولی که انجام شده است بر پایۀ نیازهایی که دارند وارد آن می‌شوند و در آخر کسانی که مشتری واقعی شما هستند باقی می‌مانند. اما درنهایت افراد بیشتری به شما اعتماد می‌کنند و زمینۀ ارتباط صحیح شکل می‌گیرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,171
لایک‌ها
13,921
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,437
Points
8,551
مردم کافی است احساس کنند که در حال دیدن یا شنیدن یک پیام تبلیغاتی هستند، در کسری از ثانیه سعی می‌کنند از آن دور شوند. شبیه همان ایمیل‌های تبلیغاتی که در اینباکس ها خوانده نشده تلنبار می‌شوند و یا پاپ آپ‌هایی که باز نشده، رد می‌شدند.

تبلیغات در عصر حاضر در پوشش جدید خود ظاهرشده است و هرکس با روش منحصربه‌فرد خود با تولید محتوایی که انجام می‌دهد به آن می‌پردازد. برخلاف گذشته تبلیغات در پوشش جدید و امروزی خود یونیفرم خاصی به تن ندارد و هرکس با لباس عادی خود ظاهر می‌شود.

به‌این‌ترتیب دیگر کسی نمی‌تواند تشخیص دهد هرکس کجا و در چه زمانی در حال تبلیغ است، چون تمام فضا در اختیار تبلیغات است و هرکس به هرکجا از دنیای اینترنت سرک بکشد سروکلۀ تبلیغات را می‌بیند.

شاید به نظرتان زننده باشد، اما حقیقت این است که شما می‌توانید در دنیای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت هرچقدر دوست دارید همه‌چیز را زیرورو کنید، محتواها و تصاویر موردنظر خود را مشاهده کنید و هر چیزی را که دوست دارید بخرید؛ اما تبلیغات را هم باید مشاهده کنید. هدف نهایی این تبلیغات آن است که در ضمیر ناخودآگاه شما اثرگذار شده و نام برندها در ذهنتان ثبت شود.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ فارغ از اینکه در چه حیطه‌ای فعالیت می‌کنید، کسب و کار شما چیست، محصول خود را چگونه به فروش می‌رسانید و خدماتی را ارائه می‌کنید؛ باید اصول تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید تا در وهلۀ اول، درگیری ذهنی مخاطبان با مجموعۀ شما ایجاد شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,171
لایک‌ها
13,921
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,437
Points
8,551
هدف از تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟
افرادی که با استراتژی های دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند تصور می کنند که همچنان تبلیغات یعنی آگهی‌های تلویزیونی و یا پوسترهای دیواری که متنی بزرگ همراه با تصویری نه چندان مطلوب را در خود جای داده اند.

شاید عجیب به نظر برسد اما اساس تبلیغات و بازاریابی برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی در دل تولید محتوا قرارگرفته است. شاید تا چند سال قبل شناسایی و تشخیص افراد تبلیغاتچی و بازاریاب‌ها اصلاً دشوار نبود و به‌راحتی می‌توانستیم بگوییم فلانی بازاریاب است.

این تشخیص‌های سریع‌السیر سبب شده بود تا برخی از برندها با روش‌های بازاریابی منحصربه‌فرد خود پیشرفت کنند و برخی هم به دلیل روش‌های غلط بازاریابی از گردونه خارج شوند و آرام‌آرام با بلندتر شدن صدای تبلیغات بلندگوها مردم بیشتر به آن‌ها بی‌توجه می‌شدند.

با گسترش اینترنت و ابزار دیجیتال دیگر تولید محتوا فقط در دست عدۀ محدودی قرار ندارد و وسعت این فعالیت‌ها دیگر از چشم هیچ‌کس پنهان نمانده است. تا چند قبل ارسال پیام و ایمیل‌های تبلیغات و پاپ آپ‌ها مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغات بودند اما در عصر حاضر ابزار اصلی و اساسی تبلیغ در دستان تک‌تک صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,171
لایک‌ها
13,921
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,437
Points
8,551
وب‌سایت‌ها در دو حوزۀ تخصصی فعالیت می‌کنند. برخی از وب‌سایت‌ها به‌طورکلی محتوا محور هستند اما نوع فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت است. فروشگاه‌های اینترنتی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند دو کانال تخصصی برای انتشار محتوای خود دارند تا دیده شوند.

کانال اول صفحۀ خود محصولات است که در قسمت‌های توضیحات فنی و بررسی محصولات اطلاعات لازم در ر*اب*طه با محصولات منتشر می‌شود. این قسمت بسیار مهم است، چون مخاطبان آن را بیشتر می‌بینند و مهم‌ترین کانال انتشار محتوا است.
کانال دوم بخش بلاگ در وب‌سایت‌های اینترنتی است. بلاگ جایی است که محتوای اختصاصی، اخبار و اطلاعات جدید در آن قرار می‌گیرد.
موتور جست‌وجوی گوگل برای اینکه رتبۀ وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی را بهبود ببخشد به مقالاتی که در وب‌سایت‌ها قرار داده می‌شود، ارزش و اعتبار می‌دهد و بر اساس میزان ارزش و اعتبار محتواهایی که در فروشگاه‌های اینترنتی منتشر می‌شود رتبۀ آن‌ها را ارتقاء داده و در صفحات اول نشان می‌دهد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا