• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

پزشکی و سلامت دندانپزشک باید از چه نوع اتوکلاو استفاده کند؟

  • نویسنده موضوع aliasghar
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 100
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

aliasghar

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-26
نوشته‌ها
531
لایک‌ها
130
امتیازها
43
محل سکونت
تبریز
کیف پول من
501
Points
0
در حالی که اتوکلاو های دندانی قطعاً راهی برای پیشروی هستند ، زیرا محبوبیت دستگاه های ضدعفونی کننده بخار دائما در حال افزایش است ، مجموعه وسیعی از محصولات وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. بسته به منابعی که بررسی می کنید ممکن است نتایج متفاوتی پیدا کنید ، اما معمولاً 3 کلاس اصلی اتوکلاو وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید:
images



کلاس N (جمع و جورترین اتوکلاوهای کوچک)
کلاس B (مستعار "اتوکلاو بزرگ کوچک" یا "متوسط")
کلاس S (انواع دیگر اتوکلاوها ، از جمله بزرگترین دستگاههای ضدعفونی کننده بخار)
استریل کننده های بخار کلاس N در اصل اتوکلاو های کوچک دندانی هستند که اگر به دنبال بیشترین راه حل برای صرفه جویی در فضا هستید و فقط باید مواد خاصی را استریل کنید ، عالی هستند. "N" مخفف "محصول جامد بر*ه*نه" است ، بنابراین احتیاط کنید ، زیرا از این ضدعفونی کننده های بخار دندان نمی توان برای درمان پارچه هایی مانند منسوجات استفاده کرد. این ماشینها همچنین همیشه از خلاء توضیح داده شده در بالا استفاده نمی کنند.

کلاس S طبقه بندی بسیار کمی از اتوکلاوها را پوشش می دهد ، جایی که جزئیات بیشتر در توضیحات فنی ارائه شده توسط سازنده یافت می شود.

اگر واقعاً بهترین اتوکلاو را برای دندانپزشکی خود می خواهید ، باید به دنبال اتوکلاو کلاس B بروید ، درست مانند ضدعفونی کننده بخار متوسط Celitron Azteca AC. حرف "B" مخفف "بزرگ کوچک" است ، به این معنی که با وجود اندازه کوچکتر آنها (که اگر در کلینیک دندانپزشکی بزرگ کار نمی کنید نیز عالی است) ، آنها می توانند عملکرد عالی را ارائه دهند. همچنین می توانید انواع بیشتری از ابزار دندانپزشکی را برای عقیم سازی قرار دهید! دستگاههای ضدعفونی کننده بخار متوسط Celitron را می توان با ظرفیت های مختلف (از 75 تا 200 لیتر) نصب کرد ، بدین معنی که شما به راحتی می توانید مدل AC Azteca را انتخاب کنید که با اندازه دندانپزشک شما و میزان تجهیزات دندانپزشکی بیشترین تناسب را دارد. شما باید روزی استریل کنید
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا