• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

10 مورد از بهترین نرم افزارهای گرافیک و طراحی در سال 2021

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 10
  • بازدیدها 440
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,539
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,562
Points
0

سایر نرم افزارهای کاربردی برای گرافیست‌ها​

پاورپوینت​

پاورپوینت اختصاصا نرم افزار گرافیکی به حساب نمی‌آید. با این حال لازم است طراحان گرافیک کار با آن را بلد باشند؛ چون بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک از آن استفاده می‌کنند. اگر در شرکت نسبتا کوچکی استخدام شوید ممکن است هرازگاهی برای محصولات مختلف نیاز به کار با پاورپوینت داشته باشید. بنابراین به عنوان طراح گرافیک ضروری است که نحوه کار با پاورپوینت را به خوبی بلد باشید.



آشنایی با مفاهیم HTML, CSS و Javascript​

شاید به نظرتان عجیب برسد که چرا طراح گرافیک باید با زبان‌های برنامه نویسی آشنا باشد! همان طور که می‌دانید این سه زبان، جزء زبان‌های برنامه‌نویسی اصلی برای طراحی وبسایت هستند. آشنایی با کدنویسی به گرافیست کمک می‌کند طراحی تصاویر وبسایت، اصلاح نوشتار سایت و ساخت انیمیشن‌ برای وبسایت را بهتر و حرفه‌ای تر انجام دهد.

نرم افزارهای مایکروسافت آفیس​

درست است که برای طراحی و خلق تصاویر گرافیکی از نرم افزارهای آفیس استفاده نمی‌شود؛ اما آشنایی و تسلط نسبی بر این نرم افزارها برایتان سودمند خواهد بود. اکثر گرافیست‌ها به عنوان عضوی از یک تیم بزرگ‌تر کار می‌کنند که به احتمال زیاد نرم افزارهای آفیس مثل ورد و اکسل برای انجام وظایف و پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود. بنابراین آشنایی با این برنامه‌ها به ویژه برای طراحی که در شرکت‌‌ها و سازمان‌های بزرگ فعالیت می‌کنند ضروری به نظر می‌رسد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا