مروری بر کارنامه کاری شینجی میکامی، از گذشته تا اکنون

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 42
  • بازدیدها 979
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,889
لایک‌ها
19,147
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,446
Points
0

بازی Ghostwire: Tokyo​

طی مراسم E3 سال ۲۰۱۹، استودیو تانگو خبر از آغاز کار برروی یک پروژه‌ی جدید می‌دهد. این بازی اکشن ادونچر که Ghostwire: Tokyo نام دارد، قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های PlayStation 5 و ویندوز و در سال ۲۰۲۲ برای کنسول Xbox Series X/S روانه بازار شود.
بازی گوست‌وایر، دو خالق اصلی داره، اولی ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura) بود که حالا استودیو رو ترک کرده. (ناکامورا در سپتامبر سال ۲۰۱۹، استودیو تانگو را بعد از ۹ سال فعالیت ترک می‌کند.) فرد دیگه هنوز در تانگو مشغول به‌کاره. این فرد یک آدم بااستعداده که داره روی محیط و طراحی هنری بازی کار می‌کنه. این دو نفر باهمکاری هم جلوه‌های بصری خارق‌العاده‌ای برای این بازی خلق کردن. منم این بازی رو خیلی دوست دارم و واقعاً دلم می‌خواد ببینم که به نتیجه می‌رسه. به نسبت هم داره پروژه‌ی طولانی‌ای می‌شه.
دلیل خاصی برای علاقه من به دنیای این بازی وجود نداره، کافی بود که فقط نگاهی بهش بندازم که بفهمم عالیه. درواقع در همون نظر اول عاشق بازی شدم. با اینکه کار من هم نبوده، ولی واقعاً دلم می‌خواد که فقط منتشر بشه. صادقانه بخوام بگم، خیلی دلم می‌خواد بدونم آیا از بازی‌ای که اتفاقاتش تو آسیا در جریانه و قرار نیست به‌عنوان سلاح اصلی تفنگ داشته باشید، استقبالی می‌شه یا نه. این سوالارو همون اول هم از خودمون می‌پرسیدیم، اما درهرصورت دلم می‌خواست هرجوری شده این ایده‌هارو پیاده کنیم. خیلی وقته که انقدر عاشق یه بازی نشده بودم. تا قبل از این بازی، با ساخت بازی‌های سروایول هارر، فقط تو یه مسیر مشخص و ثابت قدم گذاشته بودم. درواقع این کاری بود که ازم انتظارش می‌رفت. اما حالا برعکس، بازی جدید قراره یه سورپرایز باشه. عرضه این بازی می‌تونه آینده‌ی کاری استودیو تانگو رو تضمین کنه. برای همین احساس می‌کردم باید هرکاری از دستم بر میاد در جهت کمک برای عرضه این بازی انجام بدم.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,889
لایک‌ها
19,147
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,446
Points
0
همان‌‌طور که می‌دانید، در تاریخ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی، شرکت مادرِ بتسدا یعنی زنیمکس، به تملک مایکروسافت در آمده است. به این ترتیب استودیو تانگو در حال حاضر جزو مایملک مایکروسافت به‌حساب می‌آید. هرچند فیل اسپنسر، رئیس مایکروسافت اعلام کرده که این نقل و انتقالات تاثیری بر روند انتشار بازی گوست‌وایر نخواهد داشت و این‌بازی طبق برنامه‌ریزی قبلی، در سال اول عرضه انحصاری کنسول‌های پلی استیشن ۵ خواهد بود و همان‌طور که از پیش اعلام شده، در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های این شرکت روانه بازار می‌شود.

به این ترتیب بازی گوست‌وایر توکیو، تا این لحظه آخرین پروژه کاری رسمی میکامی به‌حساب می‌آید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,889
لایک‌ها
19,147
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,446
Points
0
هرچند همان‌طور که از سرگذشت میکامی هم بر می‌آید، مطمئناً این بازیساز خلاق ژاپنی بیکار نخواهد نشست؛ پروژه بعدی اون شاید یک بازی دیگر در سبک سروایول‌هارر باشد، شاید هم همان‌طور که خودش دوست دارد، عنوان خلاقانه‌ی دیگری بسازد. به هر حال آینده، همه‌چیز را مشخص خواهد کرد.
معمولاً دوست دارم برای کار، سراغ ایده‌هایی برم که می‌دونم کمتر کسی ممکنه سراغ‌شون بره. دوست دارم بازی‌هایی که می‌سازم، آثار پیشتازی باشن. البته برای اینکار دیگه فرصت چندانی ندارم. هرچی سنم بالاتر می‌ره، قدرت بدنیم هم کمتر می‌شه. برای همین می‌خوام هرچه سریع‌تر بازی‌هایی که در نظر دارم رو بسازم. ساخت بازی‌های تأثیرگذار و متفاوت یکی از ویژگی‌های کارنامه کاری من به‌حساب می‌آد، مسئولیت من هم همینه. البته که گاهی اوقات گیر هم میفتم. یعنی گاهی حتی اگرم بخوام بازی جدیدی بسازم، نیروی کار کافی ندارم. برای همین اگر نتونم پروژه‌هارو به‌درستی مدیریت کنم، شانسی نخواهم داشت. این دقیقاً وظیفه منه و اگر کاری که انجام می‌دم به نتیجه برسه، می‌تونم دوباره وارد میدون بشم. اگر بتونم همچین موقعیتی ایجاد کنم، هر زمان که بخوام می‌تونم برگردم...
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا