نسخهی آمریکایی سوپرماریو ۲ با نسخهی ژاپنی آن زمین تا آسمان فرق میکند
زمانیکه نسخهی دوم بازی محبوب Super Mario Bros به آمریکا رسید، گیمرهای آمریکایی از درجهی سختی مراحل بازی درمانده شده بودند. دههی ۱۹۸۰، روزهای خوشی برای صنعت گیمینگ در آمریکا نبود و حالا که بهسختی توانسته بودند گیمرها را با بازی سوپرماریو سرگرم کنند، نمیتواستند اجازه دهند دلخوری گیمرها از سختی این بازی آنها را از بازیکردن منصرف کند. بههمیندلیل، هاوارد فیلیپس، مشاور و سخنگوی نینتندو آمریکا، به این شرکت ژاپنی اصرار کرد تا نسخهی آسانتر و گیمرپسندتری از بازی سوپرماریو را برای عرضه در آمریکا آماده کند.
زمانیکه نسخهی دوم بازی محبوب Super Mario Bros به آمریکا رسید، گیمرهای آمریکایی از درجهی سختی مراحل بازی درمانده شده بودند. دههی ۱۹۸۰، روزهای خوشی برای صنعت گیمینگ در آمریکا نبود و حالا که بهسختی توانسته بودند گیمرها را با بازی سوپرماریو سرگرم کنند، نمیتواستند اجازه دهند دلخوری گیمرها از سختی این بازی آنها را از بازیکردن منصرف کند. بههمیندلیل، هاوارد فیلیپس، مشاور و سخنگوی نینتندو آمریکا، به این شرکت ژاپنی اصرار کرد تا نسخهی آسانتر و گیمرپسندتری از بازی سوپرماریو را برای عرضه در آمریکا آماده کند.