• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

پرونده جنایی پرونده قتل | جان سیلوا

  • نویسنده موضوع Halcyon
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 55
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Halcyon

مترجم + مدرس ادبیات
پرسنل مدیریت
مترجم انجمن
مدرس انجمن
داستان‌نویس
دلنویس انجمن
تایپیست انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-03
نوشته‌ها
2,237
لایک‌ها
6,454
امتیازها
113
محل سکونت
میلان
وب سایت
forums.taakroman.ir
کیف پول من
185,619
Points
3,582
#پرونده_جان_سیلوا، 15 ساله، جسد این نوجوان 12 ساله را در یک مخزن سپتیک مخفی کرد. قاضی یک زندان نوجوانان را توصیه می کند.
#پرونده_قتل
🌍سن پترزبورگ تایمز
16 مارس 2001
پالاتکا -- یک پسر 15 ساله روز پنجشنبه به دلیل خفه کردن یک همبازی جوانتر و انداختن جسد او در یک مخزن سپتیک خشک به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.
جان سیلوا که هیچ واکنشی به این حکم نشان نداد، به عنوان یک بزرگسال محاکمه شد و به قتل درجه یک محکوم شد. جسد قربانی او، جری لی آلی جونیور 12 ساله، در ماه می گذشته در ته تانک گراز بسته پیدا شد. یادداشتی که همراه جسد پیدا شد شامل خطوط، «نوار تا زیرپوش»، «دست‌ها را ببندید»، «گ*از» و «چشم‌ها را بپوشانید». محققان گفتند که این نوشته توسط سیلوا، که همسایه و هم مدرسه ای آلی در محله روستایی اینترلاچن، در حدود 15 مایلی غرب پالاتکا در شمال شرقی فلوریدا بود، نوشته شده است.
مادربزرگش آن آلی گفت: جری پسر خاصی بود. "زندگی ما برای همیشه تغییر کرده است. اگر کسی را بکشید عواقبی دارد."
جری آلی که والدینش طلاق گرفته بودند با پدربزرگ و مادربزرگش که او را به فرزندی پذیرفته بودند زندگی می کرد.
گری وود، دستیار دادستان ایالتی گفت که فکر می‌کند اگر سیلوا از زندان آزاد شود، دوباره می‌کشد. او پس از صدور حکم گفت: "جان سیلوا دارد به آنچه استحقاقش را داشت می رسد."
هفته گذشته، یک پسر 14 ساله میامی به نام لیونل تیت به دلیل کشتن دختر 6 ساله ای که مادرش از بچه ها نگهداری می کرد، دستور داد تا پایان عمر خود را بدون آزادی مشروط در زندان بگذراند. در دادگاه او، وکلای مدافع استدلال کردند که تیت به طور تصادفی تیفانی یونیک را در ژوئیه 1999 در حالی که از حرکات کشتی حرفه ای که در تلویزیون دیده بود تقلید می کرد، کشت.
واکنش عمومی در مورد آن حبس ابد منجر به انتقال سریع تیت از یک زندان بزرگسالان به یک مرکز ویژه نوجوانان در شمال دریاچه Okeechobee شد و بر فرماندار جب بوش فشار آورد تا در مورد تخفیف مجازات خود فکر کند. عفو بین الملل در مورد این پرونده ابراز نگرانی کرد.
چنین کمپین عمومی بر سر محکومیت سیلوا گرد هم نیامده است.
تنها مادر سیلوا، سینتیا سیلوا، درخواست کرده است که پسرش به یک مرکز برای نوجوانان فرستاده شود، و قاضی دایره ای ای او نیکولز موافقت کرد که از ایالت بخواهد این کار را انجام دهد.
سیلوا گفت: "هنوز احساس نمی کنم که او این جنایت را انجام داده است." او نابالغ است. او باهوش است، اما باهوش خیا*با*نی نیست.
نیکولز درخواست برای محاکمه جدید و حکم برائت را رد کرد. او همچنین استدلال جان استفنسون دستیار مدافع عمومی مبنی بر اینکه محکوم کردن نوجوانان به حبس ابد بدون آزادی مشروط خلاف قانون اساسی است را رد کرد.
ماروین آلی، پدربزرگ ، به دلیل سندروم استرس پس از سانحه در بیمارستان بستری شده است و هنوز برای مقابله با این قتل مشکل دارد.
او گفت: "من چنین گودال توخالی در زندگی ام دارم."
آن آللی گفت: "من هیچ خصومتی با خانواده سیلوا ندارم." "نفرت و خصومت احساسات هدر رفته هستند."
هیئت منصفه در محاکمه های تیت و سیلوا این گزینه را داشتند که محکومیت های قتل درجه دوم یا قتل عمد را در نظر بگیرند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Halcyon

مترجم + مدرس ادبیات
پرسنل مدیریت
مترجم انجمن
مدرس انجمن
داستان‌نویس
دلنویس انجمن
تایپیست انجمن
کاربر ویژه انجمن
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-03
نوشته‌ها
2,237
لایک‌ها
6,454
امتیازها
113
محل سکونت
میلان
وب سایت
forums.taakroman.ir
کیف پول من
185,619
Points
3,582
بالا