پرونده جنایی پرونده جنایی| آناتولی نیکولاویچ

ساعت تک رمان

halcyon

مدیر تالار تیزر + طراح انجمن
پرسنل مدیریت
مدیر تالار
دستیار مدیر
داستان‌نویس
طراح انجمن
ویراستار انجمن
میکسر انجمن
ادیتور انجمن
تیزریست
تایپیست
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
مترجم آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-03
نوشته‌ها
1,498
لایک‌ها
4,517
امتیازها
73
محل سکونت
میلان
وب سایت
forums.taakroman.ir
کیف پول من
107,004
Points
2,268
آناتولی نیکولاویچ بیریوکوف حدود 1939–1979) یک قاتل سریالی روسی بود که مسئول ربودن و قتل بعدی پنج نوزاد از مسکو در پاییز 1977 بود.
بیریوکوف اولین قربانی خود رو در 16 سپتامبر 1977 ربوده و به قتل رساند، زمانی که او با کالسکه ای که برای مدت کوتاهی بدون مراقبت در مقابل یک فروشگاه شیر خشک در خیابان مارشال بیریوزوف در مسکو رها شده بود را ربود . بعداً همان روز، کالسکه گمشده خالی پیدا شد و نوزاد مرده در راهروی یک ساختمان آپارتمانی در همان خیابان پیدا شد.
بیریوکوف دومین قربانی خود (دختر سه ماهه) را در 19 سپتامبر 1977 ربود وقتی که یک کالسکه را از مقابل فروشگاه "دنیای کودکان" ("Детский мир") در خیابان میرا گرفت. در این مرحله مقامات شوروی متوجه شدند که یک قاتل زنجیره ای احتمالی دارد و عملیات بزرگی را برای یافتن نوزاد گم شده آغاز کردند. جسد دومین قربانی بیریوکوف در 17 اکتبر در محل دفن زباله در ن*زد*یک*ی مامیروف (Мамыри) پیدا شد و نشانه‌هایی از ت*ج*اوز قبل از مرگ در آن دیده شد.
قبل از اینکه بیریوکوف تصمیم گرفت که در ماه اکتبر تلاش به دزدیدن شکار بعدی کند، خنثی شد، سه قربانی نوزاد دیگر نیز به او نسبت داده شد. پس از این تلاش، او توسط شهروندان تعقیب شد که بعداً او را برای پلیسا توصیف کردند که منجر به دستگیری بیریوکوف شد. بریوکوف به اعدام محکوم شد. این حکم در سال 1978 به شورای عالی RSFSR تجدید نظر شد، اما او در سال 1979 اعدام شد.
#پرونده_قتل
#آناتولی_نیکولاویچ
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا