بگذارید برای درک هرچه راحتترِ اهمیت مسئلهی User Intent در محتوا نویسی یک مثال بزنیم. فرض کنید که شما قرار است یک مقاله در زمینه «نکات لازم برای خرید موبایل» نگارش کنید. پیش از نگارش این مقاله، باید خودتان را جای کاربرانی که قرار است این موضوع را در گوگل سرچ میکنند، بگذارید! و پیشبینی کنید که هدف و نیت کاربران از سرچ این موضوع چیست؟ آیا آنها به دنبال قیمت یک موبایل میگردند؟ آیا محتوای شما باید آموزشی باشد یا تجاری؟ آیا نیاز است تا در این مقاله به تبلیغ کسبوکار خود در زمینه فروش موبایل بپردازید؟ و… با این کار، ساختارِ مقالهای که قرار است نگارش کنید، در ذهنتان بهوجود میآید؛ حال برای تکمیل این ساختار و بهدست آوردن ایدههایی برای نگارش یک مقاله جامعتر، بهتر است همین موضوع را در گوگل سرچ کنید و ببینید که رقبای شما، در مورد این موضوع، چه چیزی نوشتهاند؟ شما با ایده گرفتن از رقبایتان میتوانید یک مقاله جامعتر از آنان بنویسید که برای کاربر ارزش افزوده تولید کرده باشد و او را بهتر از دیگران در این زمینه راهنمایی کنید.
شایان ذکر است که اگر شما قصد کاربر از سرچ یک موضوع را به خوبی درک کنید، میتوانید منابع دقیق و درست را در این زمینه شناسایی کرده و بر اساس اطلاعاتی که از آنها استخراج میکنید – با چاشنی خلاقیت و اطلاعات اضافهی خود – یک مقاله جامع و مناسب برای کاربران اینترنتی نگارش کنید.
انجمن رمان نویسی
دانلود رمان