• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

بیوگرافی رابرت کیوساکی

ساعت تک رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,109
لایک‌ها
13,582
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
70,751
Points
8,432
زندگینامه رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در 8 آوریل 1947 در هاوایی دیده به جهان گشود. پدرش مردی دانشگاهی و فرهیخته و مادرش پرستار بود. رابرت کیوساکی پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، به ارتش آمریکا پیوست و به جنگ ویتنام اعزام شد. او برای فعالیت‌های خود در این جنگ مدال افتخار نیز دریافت کرد. پس از پایان جنگ از ارتش آمریکا بیرون آمد و به فروشندگی پرداخت.

رابرت کیوساکی به عنوان اولین فعالیت اقتصادی خود، دستگاه زیراکس می‌فروخت. او این کار را به مدت سه سال دنبال کرد، اما در نهایت از این بازار بیرون آمد و یک شرکت در زمینه‌ی تولید کیف پول مردانه افتتاح کرد که سرانجام خوشایندی نداشت و ورشکسته شد. پس از این، رابرت کیوساکی بار دیگر شرکتی بنیان گذاشت که لباس و کلاه تولید می‌کرد. این شرکت هر چند به سوددهی فراوانی رسید، پس از مدتی دچار مشکل و تعطیل شد.

رابرت کیوساکی در زمینه‌ی خرید و فروش ملک و زمین نیز فعالیت می‌کرد و از طریق این کسب‌ و کار، هم‌اکنون 1000 واحد ساختمان در اختیار دارد که ارزش آن‌ها چند میلیون دلار برآورد می‌شود. رابرت کیوساکی سرانجام در 47سالگی تصمیم گرفت که خود را از فعالیت‌های تجاری بازنشسته کند و دانشش در زمینه‌ی کسب و کار را به دیگران آموزش دهد. او شرکت آموزشی ارهارد را خرید و سخنرانی‌ها و سمینارهای آموزشی خود را آغاز کرد. رابرت کیوساکی در سال 1994 این شرکت را فروخت.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,109
لایک‌ها
13,582
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
70,751
Points
8,432
بهترین کتاب‌های رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی یکی از مشهورترین نویسندگان جهان در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و تجارت است. در این بخش، به معرفی کتاب‌های رابرت کیوساکی خواهیم پرداخت:

کتاب پدر پولدار، پدر بی‌‌پول (Rich Dad Poor Dad): رابرت کیوساکی در این کتاب که بیش از شش سال در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار داشت، درباره‌ی موفقیت در کسب و کار نوشته است. او در این کتاب دو نگرش مختلف را با استفاده از عقاید پدر خودش و پدر دوست صمیمی‌اش با هم مقایسه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید همواره بهترین تصمیم را بگیرید. شما می‌توانید نسخه‌ی صوتی و الکترونیکی کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول را در کتابراه بخوانید.

کتاب دانشکده‌ی کسب و کار (The Business School): بازاریابی شبکه‌ای یکی از روش‌های جدید فروش محصولات است که در سراسر جهان محبوبیت بسیاری پیدا کرده. رابرت کیوساکی در این کتاب به اصول و روش‌های بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد. شما با خواندن کتاب دانشکده‌ی کسب و کار می‌توانید تیم قدرتمندی تشکیل دهید.

کتاب ارتقای هوش مالی (Rich Dad's Increase Your Financial IQ): برای آنکه بتوان به درآمدهای بالا رسید، باید بدانیم که چگونه پول خود را مدیریت کنیم. رابرت کیوساکی در کتاب ارتقای هوش مالی به این مهارت پراهمیت می‌پردازد. او برای نوشتن این کتاب از تجربیات خود و دیگر افراد موفق و ثروتمند استفاده کرده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا