• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بازار ستاره قشم

ساعت تک رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,184
لایک‌ها
14,086
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,637
Points
8,568
اگر تمایل دارید از بازار و مراکز تفریحی به طور همزمان بهره‌مند شوید، حتما بازار بزرگ ستاره قشم بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این بازار بین‌المللی به دلیل داشتن اجناسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و بسیار مشهور است.

مساحت بازار ستاره در حدود ۳۰۰۰ متر مربع است که از ۳ طبقه تشکیل شده و دارای ۶۴۱ واحد تجاری است که هر کدام اجناس متنوعی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند.

این بازار از سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرده است، علاوه بر غرفه‌های تجاری از کافی‌شاپ و رستوران هم برخوردار است که می‌توانید پس از خرید برای صرف غذا به این قسمت‌ها مراجعه کنید. سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و موزه حیوانات تاکسیدرمی هم از مراکز تفریحی این بازار بزرگ به شمار می‌روند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. اگر در هتل مارینا ۲ قشم اقامت دارید هم تنها ۳ دقیقه پیاده تا این مرکز خرید فاصله دارید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,184
لایک‌ها
14,086
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,637
Points
8,568
همانطور که گفته شد؛ مرکز خرید ستاره در واحدهای تجاری مختلف خود از اجناس متنوعی برخوردار است، اما عطر، ادکلن و لوازم خانگی و برقی در این بازار از تنوع خاصی برخوردارند. نمایندگی‌هایی همانند سامسونگ، الجی، سونی، جی وی سی، فیلیپس و تفال در رده لوازم برقی و نیوا، کلیون و آرکانسیل در شاخه لوازم آرایشی و بهداشتی در این بازار قرار دارند، بنابراین در این دو رده شغلی هر چه را که می‌خواهید می‌توانید پیدا کنید. در حالت کلی، انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کامپیوتر و لوازم خانگی در این بازار به فروش می‌رسند.

یکی از مزیت‌های بازار بین‌المللی ستاره نسبت به سایر بازارها و مراکز خرید، وجود سه دستگاه خودپرداز بانک ملی، صادرات و سپه در قسمت درب ورودی آن بوده که برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است، همچنین وجود ۵ درب خروجی در این بازار موجب شده است که افراد با توجه به مقصد بعدی خود یکی از آن‌ها را برای خروج انتخاب کنند، زیرا هر درب به یک خیابان در قشم منتهی می‌شود.

آدرس بازار ستاره: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها
ساعت کار بازار ستاره: ۹:۳۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳:۳۰
شماره تلفن بازار ستاره: ۳۵۲۴۲۱۱۲-۰۷۶
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا