• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بهترین بازی های راک استار گیمز | از رد دد ردمپشن تا جی تی ای

  • نویسنده موضوع kiyan
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 14
  • بازدیدها 196
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

kiyan

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-28
نوشته‌ها
5,179
لایک‌ها
23,493
امتیازها
178
محل سکونت
فارگو:)
کیف پول من
19,035
Points
1,893

پوستر بازی Red Dead Redemption


۱۰- بازی Red Dead Redemption​

  • سال انتشار: ۲۰۱۰
  • سبک: اکشن ماجرایی
  • پلتفرم: ایکس باکس 36، پلی استیشن 3
رد دِد ردمپشن یک بازی اکشن ماجرایی محصول سال ۲۰۱۰ شرکت راک استار گیمز است که به‌عنوان دنباله معنوی بازی Red Dead Revolver در اختیار کاربران قرار گرفت. داستان بازی در سال ۱۹۱۱ رخ می‌دهد؛ جایی‌که کابوی‌ها و مفهوم غرب وحشی دیگر جایی در زندگی مردمان امریکا ندارند و حالا جان مارستون یک گنگستر بازنشسته باید برای نجات جان خود، همسر و پسرش مأموریتی را برای دولت انجام دهد. وقایع بازی در دنیایی جهان‌باز رخ داده و یک بازسازی خیالی از غرب امریکا و شمال مکزیک را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد.

در سیستم مبارزات بازی، بازیکنان می‌توانند از قابلیتی به‌نام Dead Eye استفاده کرده تا در حالتی تصویر آهسته به چندین دشمن پشت‌سرهم شلیک کنند. بازی همچنین از یک سیستم اخلاقی نیز بهره می‌برد که براساس آن رفتار و تصمیم‌های بازیکنان در طول بازی، میزان احترام کاراکتر اصلی را در دنیای بازی مشخص می‌کند.

سازندگان در بازی Red Dead Redemption یک سیستم جایزه را به مخاطبان معرفی کردند که براساس آن براساس رفتار غیرقانونی شما، یک مبلغ جایزه روی سرتان تعیین می‌شد. همانند عملکردی مشابه با سیستم تحت تعقیب مجموعه GTA، بازیکنان با انجام فعالیت‌های خلاف قانون در بازی، تحت تعقیب مأمورین قانون قرار می‌گیرند. بازیکنان برای آن‌که بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند باید در ایستگاه پست، میزان جایزه خود را پرداخت کنند. بازی رد دد ردمپشن به واسطه گیم‌پلی جذاب، گرافیک بصری چشم‌نواز و سیستم مبارزات خوش‌ساخت خود بسیار مورد توجه منتقدین و کاربران قرار گرفت و همین موفقیت باعث شد تا راک استار پس از مدتی کار ساخت نسخه بعدی آن را آغاز کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : kiyan

kiyan

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-28
نوشته‌ها
5,179
لایک‌ها
23,493
امتیازها
178
محل سکونت
فارگو:)
کیف پول من
19,035
Points
1,893

پوستر بازی L.A. Noire


۱۱- بازی L.A. Noire​

  • سال انتشار: ۲۰۱۱
  • سبک: اکشن ماجرایی
  • پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، ویندوز، نینتندو سوییچ
سال ۲۰۱۱ بود که راک استار یک بازی جدید به‌نام L.A. Noire ساخته استودیو Team Bondi را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد که نوید یک اثر سرگرم‌کننده و ل*ذت‌بخش را می‌داد. وقایع بازی در ایالت لس آنجلس امریکا و در سال ۱۹۴۷ رخ می‌داد. L.A. Noire داستان زندگی یک کارآگاه به‌نام کول فِلپس (Cole Phelps) را روایت می‌کرد که در میان اعضای پلیس لس آنجلس با حل کردن معمای پرونده‌های مختلف نامی دست‌وپا کرده‌ بود.

گیم‌پلی بازی به‌صورت سوم‌شخص است و بازیکنان در طول بازی وارد بخش‌های مختلف پلیس می‌شوند. داستان بازی به پرونده‌های مختلف تقسیم می‌شود و بازیکنان در هرکدام از آن‌ها باید محل وقوع جرم را برای یافتن مدارک مختلف جست‌وجو کنند. درکنار مدارک، بازیکنان می‌توانند با شاهدین محل وقوع قتل، مصاحبه داشته باشند و از روی حالت چهره آن‌ها تشخیص دهند که آن‌ها در حال گفتن حقیقت هستند یا دروغ می‌گویند. درواقع این بازیکنان بودند که در انتهای بازجویی مشخص می‌کردند که به فرد شاهد باور داشته باشند، به او شک کرده یا او را متهم کنند. جمع‌بندی تمامی این موارد درکنار یکدیگر باعث می‌شد تا بازیکنان بتوانند تا اندازه‌ای مشخص معمای یک پرونده را حل کنند.

L.A. Noire به‌واسطه انیمیشن چهر‌ه‌های واقع‌گرایانه، روایت داستانی، شخصیت‌پردازی، موسیقی گوش‌نواز و طراحی فوق‌العاده خود مورد تحسین منتقدین و کاربران قرار گرفت.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : kiyan

kiyan

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-28
نوشته‌ها
5,179
لایک‌ها
23,493
امتیازها
178
محل سکونت
فارگو:)
کیف پول من
19,035
Points
1,893


مکس پین در بازی Max Payne 3



۱۲- بازی Max Payne 3​


  • سال انتشار: ۲۰۱۲
  • سبک: شوتر سوم شخص
  • پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، ویندوز

پس از انتشار نسخه دوم مکس پین، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که نسخه سوم این مجموعه محبوب این‌بار به‌دست راک استار آن‌هم ۹ سال بعد در اختیار کاربران قرار گیرد. در نسخه سوم، این بار شاهد نیویورک تاریک و افسرده نیستیم و بازی در دنیای روشن و آفتابی شهر سائوپائولوی برزیل دنبال می‌شود. وقایع بازی اتفاق‌های ۹ سال بعد از ماجراهای نسخه دوم را روایت می‌کند و مکس پس از بازنشستگی از پلیس محلی، حالا به‌عنوان یک محافظ شخصی وارد برزیل شده است.


در این نسخه برای اولین‌بار سیستم کاورگیری معرفی شد و بازیکنان می‌توانستند برای جلوگیری از آسیب دیدن توسط دشمنان پشت موانع مختلف قرار گیرند. در جریان مبارزات همانند نسخه‌های پیشین بازیکنان می‌توانند برای برگرداندن نوار سلامت مکس از قرص‌های آرام‌بخش استفاده کنند. برخلاف نسخه‌های پیشین بازیکنان تنها می‌توانند در این بازی سه سلاح را همراه خود داشته باشند.


بازی پس از عرضه به علت تفاوت بنیادین با نسخه‌های قبلی مجموعه با نظرات مختلفی مخصوصا از جانب بازیکنان روبه‌رو شد، اما با این وجود، منتقدین بسیاری روایت داستانی، سیستم مبارزات و طراحی دنیای بازی را جزو نقاط قوت آن قلمداد کرده و بازی را یک دنباله شایسته برای مجموعه مکس پین خطاب کردند.



 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : kiyan

kiyan

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-28
نوشته‌ها
5,179
لایک‌ها
23,493
امتیازها
178
محل سکونت
فارگو:)
کیف پول من
19,035
Points
1,893

لوگوی بازی GTA V


۱۳- بازی Grand Theft Auto V​

  • سال انتشار: ۲۰۱۳
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • پلتفرم: ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | سری اس، پلی استیشن 3، 4 و 5، ویندوز
بازی GTA V هفتمین و آخرین نسخه اصلی از مجموعه جی تی ای است که استودیو راک‌استار ابتدا آن را در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر کرد. اثری که روند توسعه آن در زمان انتشار بازی GTA IV شروع شده بود و لقب طولانی‌ترین فاصله بین انتشار نسخه‌های این مجموعه را تاکنون از آن خود کرده است. وقایع بخش تک‌نفره بازی در ایالت سان آندریاس و شهر لوس سانتوس رخ می‌دهد و داستان بازی درباره سه شخصیت مختلف به‌نام‌های مایکل دی سانتا، یک دزد بانک بازنشسته، فرانکلین کلینتون یک گنگستر خیا*با*نی و ترِوور فیلیپس یک قاچاقچی مواد دنبال می‌شود که تلاش می‌کنند زیر فشارهای یک سازمان دولتی فاسد و خلاف‌کاران قدرتمند دست به دزدی بزنند.

هر کدام از شخصیت‌های بازی هشت مهارت کلی در اختیار دارند که هرکدام از آن‌ها در طول بازی بهبود پیدا می‌کند. درکنار این مهارت‌ها هرکدام از شخصیت‌ها دارای مهارت منحصربه‌فردی نیز هستند که می‌تواند در طول بازی بسیار مفید باشد. برای مثال، مایکل در مبارزات و فرانکلین در حین رانندگی می‌توانند وارد زمان‌ آهسته شوند تا بازیکنان در کسری از ثانیه بهترین تصمیم را بگیرند. از سویی دیگر تروور در مبارزات می‌تواند دوبرابر دیگر شخصیت‌ها به دشمنان آسیب وارد کند و نوار سلامت او در عین‌حال نصف آن‌ها دچار کاهش شود.

GTA V از هر لحاظ نسبت به دیگر نسخه‌های این مجموعه بهبودهای فراوانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و به‌واسطه همین محتوای بازی فوق‌العاده و جذب مخاطبای که طی سالیان انجام داده است، به یکی از بهترین بازی های راک استار گیمز و پرفروش‌ترین بازی تاریخ صنعت ویدیو گیمینگ تبدیل شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : kiyan

kiyan

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-28
نوشته‌ها
5,179
لایک‌ها
23,493
امتیازها
178
محل سکونت
فارگو:)
کیف پول من
19,035
Points
1,893


آرتور مورگان روی کاور بازی Red Dead Redemption 2



۱۴- بازی Red Dead Redemption 2​


  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • سبک: اکشن ماجرایی
  • پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز، استیدیا

رد دد ردمپشن 2، آخرین ساخته استودیو راک استار گیمز است که وقایع داستانی پیش از نسخه اول این مجموعه را بازگو می‌کند. بازی داستان زندگی آرتور مورگان از اعضای گروه خلافکار Van der Linde را در سال ۱۸۹۹ روایت می‌کند. گروه داچ ون در لیند پس از انجام یک دزدی نافرجام حالا در حال فرار از دست مأمورین دولت و جایزه‌بگیرها هستند و آرتور تلاش می‌کند تا در این بین عضوی وفادار به اعضای گروه باشد.


این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و از هر لحاظ به‌عنوان یک شبیه‌ساز زندگی در غرب وحشی یک اثر کامل و شاهکار محسوب می‌شود. بازیکنان باید علاوه‌بر رسیدگی به نیازهای اولیه آرتور، برای بقا در غرب وحشی که دیگر خلا‌فکارانی همانند او جایی در آن ندارند، تلاش کنند. گیم‌پلی بازی به‌صورت جهان‌باز با المان‌های نقش‌آفرینی و اکشن است و بازیکنان باید مأموریت‌های مختلفی که در سرتاسر نقشه بازی وجود دارند، به‌ دلخواه خود انجام دهند. در هر نقطه از نقشه بازی یک مأموریت جانبی یا یک رویداد تصادفی در حال رخ دادن است و تمامی این موارد درکنار سیستم شبانه‌روزی و پویای بازی کاملا حس‌وحال دنیای واقعی را به بازیکنان القا می‌کند. Red Dead Redemption 2 بدون شک با فروش فوق‌العاده و کسب نمرات خیره‌کننده خود از منتقدین درکنار فهرست بهترین بازی های راک استار گیمز قرار می‌گیرد که تاکنون برای مخاطبان عرضه شده است.



 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : kiyan
بالا