• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بهترین بازی های کامپیوتری که باید تجربه کنید

  • نویسنده موضوع ALII
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 4
  • بازدیدها 123
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

ALII

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-30
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
2,371
امتیازها
73
محل سکونت
میانِِ روشنی افکار
کیف پول من
4,751
Points
455
1663705279915.png

. Monster Hunter: World

سازنده و ناشر: کپکام
سبک: اکشن نقش آفرینی
سال انتشار: ۲۰۱۸
نمره متاکریتیک: ۸۸
Monster Hunter: World یک بازی پر زرق و برق و پر جزئیات در مورد کشتن جانوران بزرگ است. نقشه‌های باشکوه این بازی، پس زمینه‌ای مناسب برای مبارزات هیجان‌انگیز فراهم کرده‌اند.

هیولاهای بازی در عین عظیم الجثه بودن، زیبا نیز هستند و یادگیری و مقابله با حرکات آن‌ها باعث می‌شود که مانستر هانتر بیشتر شبیه یک بازی مبارزه‌ای به نظر برسد تا یک عنوان هک و اسلش. با ۱۴ نوع اسلحه و صدها آیتم برای ساخت، ارتقا دادن شخصیت می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، اما باز هم آسان‌ترین نسخه Monster Hunter تا به امروز برای پی‌ سی است.


1663705378452.png

. Forza Horizon 5​

سازنده و ناشر: پلی‌گراند گیمز، ایکس باکس گیم استودیوز
سبک: مسابقه‌ای
سال انتشار: ۲۰۲۱
نمره متاکریتیک: ۹۱
استودیوی Playground Games لطف بزرگی کرد که این بازی را د*اغ و تازه به دست مخاطبان رساند و آن را قربانی تاخیرهای بی‌پایه و اساس نکرد. ایکس باکس به چنین عنوانی نیازمند بود، چون Forza Horizon 5 یک برگ برنده بی‌همتا است.
جالب‌ترین و محسوس‌ترین پیشرفت بصری و گرافیکی بازی مربوط به نورپردازی و وجود بلایای طبیعی مانند گردباد و طوفان شن است. نورپردازی به طرز وحشتناکی عالی کار شده، طوری که تابش نور خورشید در اول صبح، عصر و آخر روز عین واقعیت است و نسخه PC آن را زیباتر نیز نشان می‌دهد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

ALII

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-30
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
2,371
امتیازها
73
محل سکونت
میانِِ روشنی افکار
کیف پول من
4,751
Points
455
1663705628383.png

Doom Eternal​

سازنده و ناشر: آی‌دی سافتور، بتسدا
سبک: شوتر اول شخص
سال انتشار: ۲۰۲۰
نمره متاکریتیک: ۸۸
DOOM Eternal با اینکه تقریبا از همان فرمول موفق ریبوت دووم پیروی می‌کند اما تفاوت‌های زیادی با آن دارد. بازی به شکل اعجاب‌آوری پخته شده و دیگر یک شوتر سریع و خشن نیست که در آن تنها وظیفه‌تان نشانه گرفتن و فشردن ماشه باشد.

DOOM Eternal گرافیک بی‌نظیر، موسیقی‌های گوش نواز و گیم‌پلی جذابی دارد و می‌توان گفت جزو بهترین بازی‌ های کامپیوتری است که به هیچ وجه نباید خودتان را از تجربه‌اش محروم کنید.


1663705749114.png

. It Takes Two​

سازنده و ناشر: هیزل‌لایت استودیوز، الکترونیک آرتز
سبک: اکشن ماجراجویی، پلتفرمر
سال انتشار: ۲۰۲۱
نمره متاکریتیک: ۸۹
جادوی اصلی It Takes Two در گیم‌پلی و طراحی مراحلش نهفته است که در چند سال اخیر هیچ عنوانی نتوانسته از این نظر حتی به آن نزدیک شود. بازی لحظه‌ای دست از شگفت‌زده کردن شما بر نمی‌دارد و هر اتفاقی که فکرش را نمی‌کنید، ممکن است در طول بازی کردن این عنوان تجربه کنید.

بازی It Takes Two مثل یک هدیه ارزشمند برای تمام گیمرها است. از آن بازی‌هایی که تا مدت‌ها از ذهن کسی پاک نمی‌شود و همه‌چیز در بهترین حالت خودش قرار دارد. کافی است تا نفر دومی پیدا کنید تا بیش از ۱۰ ساعت از یکی از بهترین بازی های کامپیوتری ل*ذت ببرید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

ALII

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-30
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
2,371
امتیازها
73
محل سکونت
میانِِ روشنی افکار
کیف پول من
4,751
Points
455
1663705863275.png

. Alien Isolation​

سازنده و ناشر: کریتیو اسمبلی، سگا
سبک: اکشن ماجراجویی، ترس و بقا، مخفی‌کاری
سال انتشار: ۲۰۱۴
نمره متاکریتیک: ۸۱
هفت سال از عرضه Alien: Isolation می‌گذرد اما همچنان می‌توان ادعا کرد که یکی از ترسناک‌ترین بازی های کامپیوتری است که تاکنون ساخته شده است.

فناوری به کار رفته در ساخت بازی به ایجاد حس تعلیق در سرتاسر این عنوان کمک کرده است به طوری که نورپردازی و صداگذاری مهم‌ترین عامل القاء ترس به حساب می‌آیند. «بیگانه» مطمئنا یکی از مخوف‌ترین هیولاهایی است که در بازی های کامپیوتری با آن روبرو می‌شوید. موجودی باهوش، حیله‌گر و هولناک که همیشه در تعقیب و جستجوی شماست، حتی در کانال‌های تهیه هوا.




1663705910463.png

. Rocket League​

سازنده و ناشر: سایونیکس
سبک: ورزشی
سال انتشار: ۲۰۱۵
نمره متاکریتیک: ۸۷
ایده کلی Rocket League بسیار ساده اما در عین حال جالب است، فوتبال بازی کردن با ماشین‌ها. برای افرادی مبتدی یک بازی آرکید سریع است که در آن وسایل نقلیه با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به یکدیگر برخورد می‌کنند و گاهی اوقات توپ را به درون دروازه می‌اندازند. اما زمانی که با کنترل بازی کنار می‌آیید و به قولی در آن حرفه‌ای می‌شوید، به یک نمایش آکروباتیک جذاب تبدیل می‌شود.

چیزی که راکت لیگ را به یکی از بهترین بازی های کامپیوتری تبدیل کرده این است که در هر حالت سرگرم کننده است و می‌توانید دوستان خود را روی یک مبل جمع کنید و یک تورنمنت جذاب با اعطا جایزه به زیباترین گل‌ها آغاز کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

ALII

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-30
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
2,371
امتیازها
73
محل سکونت
میانِِ روشنی افکار
کیف پول من
4,751
Points
455
1663706001252.png

Hollow Knight​

سازنده و ناشر: تیم چِری
سبک: مترویدوانیا، اکشن ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۷
نمره متاکریتیک: ۸۷
بازی Hollow Knight شاید یکی از اولین بازی‌هایی باشد که به ذهن طرفداران سولزلایک می‌آید تا به دیگر بازیکنانی که می‌خواهند این سبک را تجربه کنند، توصیه کنند. با وجود تفاوت‌های ذاتی که این بازی مترویدوانیای دو بعدی با سبک ماجراجویی سوم شخص دارک سولز دارد، از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برد که تجربه‌ای به یادماندنی را رقم می‌زند.

با این وجود، شباهت‌های Hollow Knight به بازی اصلی Dark Souls بسیار زیاد است. اتمسفر تاریک و خاص فضای بازی، درهم‌تنیده بودن تمامی مکان‌های دنیای بازی در نقشه، داستان‌سرایی محوری که عمدتاً از طریق NPC‌های بازی روایت می‌شود و صد البته باس‌های جذاب‌، آن را به یکی از بهترین بازی های کامپیوتری تبدیل کرده است.



1663706054920.png

Final Fantasy 14​

سازنده و ناشر: اسکوئر انیکس
سبک: MMORPG
سال انتشار: ۲۰۱۰
نمره متاکریتیک: ۴۹
بازی اصلی Final Fantasy 14 که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و دومین حضور اسکوئر انیکس در سبک MMORPG را رقم زد، یک عنوان تکراری بود و حرف زیادی برای گفتن نداشت. اما تیم سازنده با هر بسته الحاقی FF14 را بهتر از قبل کرد و آن را بهبود بخشید.

اکنون فاینال فانتزی ۱۴ یکی از بهترین بازی های کامپیوتری در سبک نقش‌آفرینی آنلاین است که به معنای واقعی برای تمام بازیکنان مناسب است. چه آن‌ دسته از کسانی که دوست دارند با دوستان و غریبه‌ها بازی کنند و چه آن دسته از افرادی که می‌خواهند خودشان به تنهایی در یک دنیای فانتزی بزرگ غرق شوند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

ALII

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-30
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
2,371
امتیازها
73
محل سکونت
میانِِ روشنی افکار
کیف پول من
4,751
Points
455
1663706183538.png

22. Mass Effect 2​

سازنده و ناشر: بایوور، الکترونیک آرتز
سبک: اکشن نقش آفرینی، شوتر سوم شخص
سال انتشار: ۲۰۱۰
نمره متاکریتیک: ۹۴
اگرچه آخرین بازی سری مس افکت، Andromeda که سال ۲۰۱۷ منتشر شد آنچنان مورد استقبال طرفداران قرار نگرفت، اما سه‌ گانه اصلی و علی‌الخصوص بازی Mass Effect 2 همچنان یکی از بی نقص‌ترین آثار سبک نقش آفرینی و صد البته یکی از بهترین بازی های کامپیوتری باقی مانده است.
داستان‌های فرعی و شخصیت‌های جانبی قسمت دوم آنقدر جذاب هستند که به پایان رساندن بازی شاید صدها ساعت طول بکشد. محیط ساخته شده با شهرها، سیارات و سفینه‌های متنوع، بی‌نهایت زیبا هستند و ماموریت‌ها هرگز تکراری نمی‌شوند. اما خدمه‌ای که در طول مسیر همراه شما می‌شوند و نحوه تعامل فرمانده شپرد با آن‌هاست که این بازی نقش آفرینی را از دیگران متمایز می‌کند.



1663706253817.png

. Call of Duty: Warzone​

سازنده و ناشر: اینفینیتی وارد، اکتیویژن
سبک: بتل رویال، شوتر اول شخص
سال انتشار: ۲۰۲۰
نمره متاکریتیک: ۸۰
Call of Duty: Warzone بدون شک در حال حاضر بهترین بازی سبک بتل رویال برای رایانه های شخصی است. وارزون بهترین بخش‌های این سبک را با چند تغییر خلاقانه مخلوط کرده که محصول جذابی از کار در آمده است. زمانی که شما می‌میرید، با پیروز شدن در یک نبرد 1v1، فرصت دوباره‌ای پیدا می‌کنید که برخی از بازگشت‌های به یادماندنی را رقم می‌زند.

ماموریت‌ها با درخواست از شما برای پیدا کردن یک سری صندوق‌، دفاع از یک منطقه معین یا شکار دشمن که موقعیت آن‌ها روی نقشه مشخص شده، به هر دور از بازی ساختار خوبی می‌بخشند. این بازی از سری کال آو دیوتی طوری طراحی شده تا به بازیکنان PC اجازه دهد با دوستان خود در کنسول‌ها متحد شوند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا