ترفند سوم- ضرورت ها و کمبود ها را ب*ر*جسته نشان دهید
یک راه دیگر برای اقناع مردم تاکید بر روی کمبود ها و موارد اضطراری است. این ترفند که بیشتر در سایت های فروش آنلاین یا فروشگاه های زنجیره ای کاربرد دارد تاثیر زیادی روی تمایل پیدا کردن مخاطب آن دارد. حتما جمله های فروش مدت دار یا فروش محدود و … را در زندگی روزانه دیده اید. جمله هایی مثل:
فقط 10 عدد باقی مانده است
این پیشنهاد تا پایان فروردین ماه معتبر است
فقط امروز فرصت دارید
و …
به همین ترتیب و با استفاده از همین ترفند مصرف کنندگان تشویق می شوند که فورا اقدام کنند. در مذاکرات هم می توانید از همین ترفند استفاده کنید و موضوع را به عنوان یک مطلب اورژانسی مطرح کنید و فرصت فکر کردن به طرف مقابل ندهید.
انجمن رمان نویسی
دانلود رمان