• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

اخبار هشدار یمن درباره قطعی برق بیمارستان‌ها

  • نویسنده موضوع مهاجر.
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 83
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

مهاجر.

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-22
نوشته‌ها
5,710
لایک‌ها
26,850
امتیازها
128
محل سکونت
مادرید
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
32,814
Points
217
رئیس بیمارستان الحدیده نسبت به قطعی برق در این بیمارستان در پی توقیف کشتی های حامل فرآورده های نفتی توسط ائتلاف سعودی و به خطر افتادن جان بیماران هشدار داد.

به گزارش مشرق، یک مقام بیمارستانی یمن درباره قطع برق در بیمارستان الحدیده به دلیل ادامه توقیف نفتکش ها توسط ائتلاف سعودی هشدار داد.

«خالد سهیل» رئیس بیمارستان دولتی الثوره در الحدیده گفت که این بیمارستان روزانه نزدیک به ۲۰۰۰ مورد پذیرش دارد و بخش زایمان، کودکان، سوختگی و مرکز ملی بانک خون در صورت قطع برق از کار می افتند.

بیشتر بخوانید:رایزنی دیپلمات های ایران و سوئد درباره تحولات جاری یمن

وی افزود: ما در این مرکز ۳۰ تخت مراقبت های ویژه کودکان داریم که قطع جریان برق به مدت ۱۰ دقیقه به مرگ حتمی ۳۰ کودک منجر می شود.

سهیل ادامه داد: بخشهای کودکان، عمومی و قلب به دلیل داشتن دستگاه های تنفس مصنوعی که زندگی بیماران به آنها بستگی دارد نیازمند برق دائم هستند. ما در بیمارستان الثوره به دلیل ادامه توقیف کشتی حامل سوخت مازوت برای نیروگاه برق الحدیده در نگرانی به سر می بریم و این نیروگاه در روز فقط ۶ ساعت کار می کند و پاسخگوی نیاز بیمارستان نیست.

وی افزود: ما برای تولید جریان برق به مدت ۱۸ ساعت به ژنراتورهای اضطراری متوسل می شویم که این بیشتر از ظرفیت آنهاست و هر لحظه در انتظار قطع کامل برق هستیم. ما در بیمارستان برای راه اندازی ژنراتورها و مصرف نزدیک به ۸۳۰ کیلووات برق به ۴۰۰۰ لیتر گازوئیل نیاز داریم و هر لحظه ترس داریم که ژنراتورها از کار متوقف شوند.

ببینید:فیلم/ انفجار در نفتکش اماراتی یک روز بعد از اختلافات با ریاض

رئیس بیمارستان الثوره همچنین گفت که نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد حمایت خود از بیمارستان الحدیده را ۸۰ درصد کاهش داده اند و این امر به افزایش بار مالی منجر شده است.

سهیل تصریح کرد: به دلیل محاصره متجاوزان آمریکایی- سعودی برای تامین دارو با مشکل مواجه هستیم و نمی توانیم بسیاری از دستگاه های پزشکی را وارد کنیم. طی برهه اخیر با موارد بیماری خطرناکی مواجه شدیم. ما در الحدیده در طول سال دو مورد ناهنجاری های مادرزادی داشتیم اما در حال حاضر هر هفته با این موارد روبرو هستیم که این نشانگر بکارگیری سلاح های ممنوعه توسط متجاوزان است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا