• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

معماری چه کسانی برای ورود به رشته شهرسازی مناسب می‌باشند؟

  • نویسنده موضوع Tanin
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 122
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0
لازمه ورود به یک رشته علاوه بر علاقه استعداد نیز می باشد. رشته ای که شما انتخاب می کنید باید متناسب با روحیه و شخصیت شما باشد. به همین جهت توصیه می شود برای انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه و حتی در مقطع دبیرستان حتما به یک مشاوره تحصیلی مجرب مراجعه نمایید.

همانگونه که قبلا نیز بیان شد رشته مهندسی شهرسازی با سایر رشته های مهندسی تفاوت دارد؛ رشته‌های مهندسی مانند برق و مکانیک صرفاً رشته های فنی بوده در حالی که رشته شهرسازی با بسیاری از گرایش های علوم انسانی و هنر پیوند خورده است؛ کسی که وارد رشته مهندسی شهرسازی می‌شود علاوه بر داشتن توان بالا در تجزیه و تحلیل مسائل ریاضی باید دارای درک و ذوق هنری زیادی نیز باشد. خلاق بودن از دیگر ویژگی های بارز یک مهندس شهرساز موفق می‌باشد. اگر جزو افرادی هستید که دغدغه مند می‌باشند و دوست دارند به عنوان فعال محیط زیست فعالیت نمایند و انسان‌ها را از اثرات سوئی که بر محیط زیست می گذارند، آگاه سازند و در پی کاهش مشکلات مردم می‌باشید و در یک کلام افرادی دلسوز هستید می‌توانید مهندسین شهرساز موفقی نیز باشید.

افرادی که پشتکار بالایی داشته باشند؛ می‌توانند در این رشته موفق شوند؛ دقت نمایید که رشته شهرسازی رشته ای پرکار بوده و باید ساعت ها مشغول طراحی و نوآوری باشید؛ پس اگر جزو افراد بی‌حوصله می‌باشید و حوصله رشته های سخت را ندارید باید قید تحصیل در رشته شهرسازی را بزنید.

داشتن روابط عمومی بالا، داشتن مهارت های ارتباطی قوی، توانایی انجام مذاکره، فن بیان خوب، توانایی انجام کار تیمی، منظم بودن، توانایی مدیریت کردن، توانایی مدیریت زمان از دیگر ویژگی‌های شخصیتی افرادی است که می‌توانند در رشته شهرسازی تحصیل نمایند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Tanin
بالا