با پایان یافتن ضربالاجل 24 ساعته برای رفع مشکل دسترسی به کلاب هاوس، وزارت ارتباطات رسماً از اپراتورهایی که در دسترسی به این اپلیکیشن اختلال ایجاد کرده بودند، شکایت کرد.
اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران از جمله شرکتهایی بودند که دسترسی به کلاب هاوس را مختل کرده بودند و اکنون به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) به عنوان نهاد ناظر بر خطوط ارتباطاتی کشور، از این سه اپراتور به طور رسمی شکایت کرده است.
اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران از جمله شرکتهایی بودند که دسترسی به کلاب هاوس را مختل کرده بودند و اکنون به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) به عنوان نهاد ناظر بر خطوط ارتباطاتی کشور، از این سه اپراتور به طور رسمی شکایت کرده است.