• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی لاکی بلو اسمیت|مدلینگ آمریکایی

  • نویسنده موضوع Essence
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 2K
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Essence

کاربر انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-02
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
359
امتیازها
63
محل سکونت
B612
کیف پول من
300
Points
0
lucky-blue-smith-730x438.jpg

لاکی بلو اسمیت (متولد ۴ ژوئن ۱۹۹۸) یک مدل آمریکایی است که در سن ۱۰ سالگی کشف شد و در ۱۲ سالگی با یک آژانس مدلینگ بین‌المللی قرارداد بست. او به خاطر موهای سفید بلوند پلاتینه‌ی خاصش بسیار مشهور است.

اسمیت جوان‌ترین فرزند و تنها پسر خانواده‌اش است. مادرش شریدان سابقا مدل بوده و پدرش دالن یک موزیسین تفننی است که یک شرکت ساخت سیم گیتار را تاسیس کرده است. او در شهر کوچک اسپنیش‌فورک، یوتا بزرگ شد. وقتی ۱۰ ساله بود به همراه سه خواهرش در یوتا کشف شد و در ۱۲ سالگی حرفه‌اش را شروع کرد. به محض امضای قرارداد با آژانس مدلینگ نکست‌منجمنت، به همراه خانواده‌اش به لس‌آنجلس نقل مکان کرد که در آن بچه‌های کوچک‌تر می‌توانستند در خانه درس بخوانند. اندکی بعد از رسیدن آن‌ها، هدی سلیمان از اسمیت و خواهرانش برای مجله‌ی ووگ ژاپن عکس گرفت که بلافاصله توجه همه را جلب کرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Essence

Essence

کاربر انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-02
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
359
امتیازها
63
محل سکونت
B612
کیف پول من
300
Points
0
۱حرفه‌ی مدلینگ اسمیت به ويژه بعد از آن که موهایش را به توصیه‌ی مشاور آژانس مدلینگش بلوند پلاتینه رنگ کرد، اوج گرفت. تا ۲۰۱۵ روی جلد یک دو جین مجله ظاهر شد و به عنوان چهره‌ی کمپین‌های مد فیلیپ پلین و تام فورد انتخاب شد.
۲.او به همراه تعدادی مدل دیگر در ویديوی مد تام فورد که برای فصل بهار/تابستان ۲۰۱۶ تهیه شده بود، در کنار لیدی گاگا حضور یافت.

۳.او هم‌چنین سرمقاله‌ی مجله‌های ووگ آمریکا، فرانسه، اسپانیا، اوکراین، جی‌کیو، ال بریتانیا، ماری کلر، وی، نومرو، آی‌دی، لاو، و دبلیو را به خود اختصاص داد. اسمیت تاکنون روی جلد مجلات ووگ اسپانیا و فرانسه، جی‌کیو، وی‌، و هارپربازار ظاهر شده است.

۴.اسمیت در شوی مد لباس فندی، روبرتو کاوالی، موسچینو، امپریو آرمانی، دی‌اسکورد۲ (دین و دن کتن)، سالواتوره فراگامو، فیلیپ پلین، رالف لورن، بالمین، تام فورد، مارک جیکوبز، ارمانو سروینو، ورساچه، جرمی اسکات، مایکل کورس، جان وارواتوس، اترو و بوتگا ونتا حضور یافته است.

۵. لاکی بلو اسمیت هم‌چنین در کمپین‌های تبلیغاتی تام فورد، کلوین کلاین، مونکلر، تامی هیلفیگر، فیلیپ پلین، ماوی، پنشاپ، اچ اند ام، گپ، و لورئال ظاهر شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Essence

Essence

کاربر انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-02
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
359
امتیازها
63
محل سکونت
B612
کیف پول من
300
Points
0
حرفه‌ی موسیقیایی
۶.در ۲۰۰۹، اسمیت و سه خواهرش، پایپر امریکا، استارلی شاین و دیزی کلمنتاین ( که آن‌ها هم مدل هستند)، یک گروه موسیقی سرف-راک به نام اتمیکز تشکیل دادند. اسمیت طبل می‌نوازد و آن‌طور که می‌گوید، عشق واقعی او موسیقی است. این گروه موسیقی توسط آژانس مدلینگ نکست هم معرفی شده است.

فیلم‌شناسی
۷.او در سال ۲۰۱۶ در فیلم عشق ابدی به کارگردانی بریجر جنکینز ایفای نقش کرد.

پذیرش
۸.مجله‌ی ووگ نوجوان در سال ۲۰۱۵ اسمیت را ” مدل آن دوره ” نامید.

۹. لاکی بلو اسمیت به عنوان یک مدل نسبتا تازه‌وارد، از سوی وب‌گاه مدلز، در فهرست “۵۰ برترین مدل مرد ” سال ۲۰۱۵ قرار گرفت .

۱۰. از بین تمام مدل‌های مرد این صنعت، در رسانه‌های اجتماعی دومین بیش‌ترین تعداد دنبال‌کنندگان را دارد. بسیاری از کسانی که در صنعت مد کار می‌کنند اذعان دارند محبوبیت اسمیت (به ویژه در میان دختران و پسران نوجوان) در رسانه‌های اجتماعی، عامل تعیین‌کننده‌ای در انتخاب او از سوی برندها و ادیتورهایی است که او را استخدام می‌کنند.

afb1c78b0a2a9bee93369624a2153293.jpg

2a1468a141e26524ce99ee6d36c21b2c-730x1095.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Essence
بالا