• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی محمد صادقی |بازیگر

ساعت تک رمان

آتــش غــلــامــے

فروشنده شهر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-26
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
1,431
امتیازها
63
کیف پول من
150
Points
0
محمد صادقی ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران متولد شد، بازیگر تئاتر و سینما است.
فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی در رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع می باشد، فعالیتش را ابتدا در تئاتر و سپس با بازی در سریال مانکن به شهرت رسید.


خانواده و زندگی شخصی
فرزند اول خانواده است پدر و مادرش اصالتا مازندرانی هستند، اما بعد از ازدواج تصمیم گرفتند زندگی مشترکشان را در تهران ادامه دهند و محمد صادقی نیز در تهران متولد شده است.

محمد صادقی در سن ۷ سالگی پدرش را از دست داده است و مادرش بار زندگی را به دوش میکشد، مادرش نیز مدیر پرستاری دانشگاه و سوپروایزر بیمارستان بوده که حالا بازنشسته وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی است.

ازدواج محمد صادقی
محمد صادقی تا کنون در مورد ازدواج و زندگی مشترک حرفی نزده است و در حال حاضر مجرد است.


شروع فعالیت از تئاتر تا بازیگری
محمد صادقی سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۶ سالش بود پا به عرصه تئاتر گذاشت و به طور حرفه ای کارش را شروع کرد، از جمله نمایش هایی که در آنها نقش داشته میتوان به آثاری چون شاه لير، مفيستو، آمادئوس و … اشاره کرد.

اولین تجربه بازیگری محمد صادقی با سریال «مانکن» به کارگردانی “حسین سهیلی زاده” شروع شد که با بازی در این سریال خیلی زود در بین مخاطبان زیادی شناخته شد.

انجمن تک رمان
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : آتــش غــلــامــے

آتــش غــلــامــے

فروشنده شهر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-26
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
1,431
امتیازها
63
کیف پول من
150
Points
0
فعالیت شخصی و سرگرمی
در زمان کودکی در رشته تکواندو فعالیت داشت رشته تکواندو را بطور حرفه ای دنبال کرده و تا نوجوانی در این رشته کار می‌کرد که با موفقیت و درخشش در تکواندو، در مقطعی در اردوی تیم ملی ایران و عضو تیم باشگاهی سایپا نیز بوده است، اما بنا به دلایلی نتوانست این رشته را دنبال کند. در حال حاضر ورزش را در حد کوهنوردی و فوتبال انجام میدهد و از تفریحات و سرگرمی های این هنرمند محسوب میشود.
از خصوصیات بارز این بازیگر جوان ساکت و آروم بودنش است، بر عکس کودکی که بسیار شلوغ و پر جنب و جوش بوده؛ حالا، هم در محیط خانه و هم در سر تمرین و کار، بسیار ساکت و کم حرف و آروم است .

موفقیت در زندگی
با مطالعه طبقه بندی شده و برنامه ریزی درست و اصولی میتوان به آمال و موفقیت های بیشتر نزدیک شد و من نیز با همین روش ها و مطالعات و دیدن فیلم و تمرین تئاتر، تلاشم را بیشتر کردم تا بتوانم به اهدافم برسم.
محمد صادقی در سریال «پریا» به کارگردانی “حسین سهیلی زاده” نیز ایفای نقش کرده بود، اما بنا به دلایلی این همکاری در این سریال صورت نگرفت.


اتفاقات خوب زندگی هنری
یکی از اتفاقات خوب زندگی هنری من آشنایی با دکتر “مسعود دلخواه” در تئاتر بود و دو کار با ایشون در زمینه نمایش انجام دادم که واقعا ل*ذت بردم.
آثاری چون شاه لیر در سالن اصلی تئاتر شهر، مفیستو در سالن اصلی تالار مولوی، به كارگردانی دكتر دلخواه و در مه بخوان تالار سنگلج، آمادئوس تالار حافظ و … اجرا کردم.

بازی در سریال مانکن
این بازیگر جوان با ایفای نقش در سریال «مانکن»، کنار هنرمندان با سابقه توانست از تجربیات آنها و حمایت حسین سهیلی زاده استفاده کند و از پس نقش آبتین برآید.
به گفته خودش: تجربه ل*ذت بخش و بسیار چالش برانگیزی بود، در واقع در اولین تجربه تصویری در حیطه هنر بسیار پروژه سختی بود.

انجمن تک رمان
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : آتــش غــلــامــے
بالا