۲. اثر مهمانی شبانه
«اثر مهمانی شبانه» میگوید مردم به تمرکز بر اطلاعاتی متمایل هستند که به آنها مرتبط میشود. بهعلاوه، این اثر میگوید اگر رویکردی عمیقتر داشته باشیم، محتوای مرتبط آثاری خارقالعاده بههمراه خواهد داشت. اکسنچر در یکی از مطالعههای اخیر خود نتایج جالبی از بهکارگیری روشهای شخصیسازی استخراج کرد که تأثیر مستقیمی بر رفتار خرید کاربران دارند:
اطلاع از نام: ۵۶ درصد از مشتریان تمایل دارند از فروشندهای خرید کنند که آنها را بهنام میشناسد؛
اطلاع از گذشته: ۶۵ درصد از مشتریان تمایل دارند از فروشندهای خرید کنند که تاریخچهی خرید آنها را میداند؛
اطلاع از علایق و نیازها: ۵۸ درصد از مشتریان تمایل دارند از فروشندهای خرید کنند که گزینههایی را براساس خریدهای قبلی پیشنهاد میدهد.
انجمن رمان نویسی
دانلود رمان