• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید

متفرقه متفرقه

  • نویسنده موضوع Sony86m
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 16
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Sony86m

ناظر آزمایشی رمان + خبرنگار
پرسنل مدیریت
ناظر آزمایشی
خبرنگار
تاریخ ثبت‌نام
2024-02-07
نوشته‌ها
119
لایک‌ها
369
امتیازها
63
کیف پول من
3,617
Points
214
مرحله اول : برای تهیه این کیک ساده و خانگی ابتدا باید دو عدد ظرف مناسب انتخاب کنید که لازم است یکی از آنها نسبت به دیگری بزرگ‌تر باشد تا مواد خشک را در آن تهیه کنید و در ظرف کوچکتر مواد خیس را تهیه کنید
مرحله دوم :در ادامه آرد را سه مرتبه از صافی رد کنید و در ظرف بزرگتر بریزید. علت الک کردن آرد پوک شدن کیک می باشد. پس از الک کردن آرد ، بکینگ پودر را به آرد اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوط شوند.
مرحله سوم :3 عدد تخم مرغ را در ظرف دیگر شکسته و شکر را به آن اضافه کنید و با همزن برقی شروع به ترکیب کردن مواد کنید و آنقدر هم بزنید تا به خوبی ترکیب شوند و به قوام خامه برسند.
مرحله چهارم :1 قاشق مربا خوری وانیل را به همراه روغن و شیر را به مخلوط شکر اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شوند.
مرحله پنجم :در این مرحله مخلوط نمک و آرد و بکینگ پودر را کم کم به مخلوط هم زده تخم مرغ اضافه کنید و به آرامی و با لیسک هم بزنید چرا که این کار تاثیر مستقیمی بر پف کردن کیک دارد.
مرحله ششم :وقتی مخلوط آرد با مواد خیس به خوبی مخلوط شد و روی مواد حباب مشاهده کردید دیگر هم نزنید چرا که جلوی پف کردن کیک را می گیرد.
مرحله هفتم : اگر دوست داشتید کیک مزه نارگیل بگیرید می توانید کمی پودر نارگیل به مواد اولیه اضافه کنید و اگر دوست داشتید عطر و طعم پرتقالی بگیرد می توانید مقداری پو*ست پرتقال را رنده ریز کنید و داخل مواد بریزید.
مرحله هشتم : در این مرحله قالب کیک را آماده کنید و مقداری روغن کف قالب بریزید و به تمام سطوح قالب پخش کنید و در ادامه مواد کیک را درون قالب بریزید.
نکته:اگه می خواهید کیک دورنگ داشته باشید می توانید 2/3 مواد را ریخته و 1/3 را با پودر کاکائو مخلوط کرده و سپس روی بقیه مواد بریزید.
مرحله دهم: قالب را به مدت 20 دقیقه درون فر در طبقه وسط قرار دهید و وقتی روی کیک طلایی شد با یک خلال دندان می توانید پخته شدن کیک را بدین صورت تست کنید، خلال دندان را درون کیک فرو می بریم اگر مواد کیک به خلال دندان نچسبید یعنی کیک آماده شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش:
بالا