Zahra jafarian
صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
یکی از پرفروشترین کتابهای نیویورکتایمز در حوزه کسبوکار! کتاب مهمها را بسنجید از جان دوئر، به شما روشی از هدفگذاری را آموزش میدهد که ثروتمندترین و عظیمترین شرکتهای دنیا با کمک آن به قلههای موفقیت و شهرت صعود کردهاند.
درباره کتاب مهمها را بسنجید:
بزرگترین راز شرکتهای عظیمی مانند گوگل و آمازون چیست؟ پاسخ اینجاست: OKR! اوکیآر که مخفف دو کلمه اهداف (Objectives) و نتایج کلیدی (Key Results) است رویکردی انقلابی برای تعیین هدف در روزهای سخت تجارت ارائه میکند. جان دوئر، نویسنده کتاب مهمها را بسنجید (Measure What Matters) اولینبار در سال 1999 ایده OKR را به لری پیج و سرگی برین، بنیانگذاران گوگل معرفی کرد، شرکتی که در آن زمان تنها چهل کارمند داشت و با کمک دوئر توانست راه خود را از یک استارتاپ کوچک، به سمت شرکتی با هفتصد هزار کارمند و ارزشی بیشتر از 600 میلیارد دلار باز کند. امروزه بیشتر از پنجاه شرکت بینالمللی از سیستم هدفگذاری اوکیآر استفاده میکنند و با استفاده از آن به نتایج درخشانی در حوزه عملکرد خود رسیدهاند.
درباره کتاب مهمها را بسنجید:
بزرگترین راز شرکتهای عظیمی مانند گوگل و آمازون چیست؟ پاسخ اینجاست: OKR! اوکیآر که مخفف دو کلمه اهداف (Objectives) و نتایج کلیدی (Key Results) است رویکردی انقلابی برای تعیین هدف در روزهای سخت تجارت ارائه میکند. جان دوئر، نویسنده کتاب مهمها را بسنجید (Measure What Matters) اولینبار در سال 1999 ایده OKR را به لری پیج و سرگی برین، بنیانگذاران گوگل معرفی کرد، شرکتی که در آن زمان تنها چهل کارمند داشت و با کمک دوئر توانست راه خود را از یک استارتاپ کوچک، به سمت شرکتی با هفتصد هزار کارمند و ارزشی بیشتر از 600 میلیارد دلار باز کند. امروزه بیشتر از پنجاه شرکت بینالمللی از سیستم هدفگذاری اوکیآر استفاده میکنند و با استفاده از آن به نتایج درخشانی در حوزه عملکرد خود رسیدهاند.