• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی ژول ورن

ساعت تک رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,174
لایک‌ها
13,989
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,490
Points
8,556
زندگینامه ژول ورن
ژول ورن (Jules Verne) در 8 فوریه‌ی سال 1828 در شهر نانت فرانسه دیده به جهان گشود. از او به عنوان بنیان‌گذار ژانر علمی تخیلی مدرن یاد می‌شود. زمانی که ژول ورن جوان بود، پدرش او را به پاریس فرستاد تا ژول ورن جوان در آنجا حقوق بخواند. اما ژول ورن در پاریس عاشق ادبیات و تئاتر شد. او در بین سال‌های 1852 تا 1854 به عنوان دستیار در صح*نه‌های تئاتر کار می‌کرد. در این برهه، او تعداد زیادی نمایشنامه نوشت و همین‌طور تعدادی داستان کوتاه و جستار علمی در مجلات چاپ کرد.

ژول ورن در سال 1857 ازدواج کرد و چند سالی به عنوان کارگزار در بازار سهام پاریس مشغول شد. هر چند شغل ژول ورن در آن زمان نویسندگی نبود، او علاقه‌ی خود را رها نکرد. او باز هم می‌نوشت و برای تحقیقات به کتابخانه‌ی ملی فرانسه می‌رفت. او آرزو داشت که به شیوه‌ای جدید رمان بنویسد و در آن حقایق علمی را با داستان‌های ماجراجویانه درهم بیامیزد. در سال 1862، ژول ورن با شخصی به پیر هتزل آشنا شد. همین آشنایی باعث شد که باب تازه‌ای در زندگی ژول ورن باز شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,174
لایک‌ها
13,989
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,490
Points
8,556
بهترین کتاب‌های ژول ورن
ژول ورن از بنیان‌گذاران ژانر علمی و تخیلی مدرن است و در این ژانر کتاب‌های جذابی نوشته است. در این بخش به بهترین کتاب‌های ژول ورن خواهیم پرداخت:

کتاب دور دنیا در هشتاد روز (Around the World in Eighty Days): ژول ورن کتاب دور دنیا در هشتاد روز را در سال 1873 منتشر کرد. این رمان در ژانر ماجراجویی قرار می‌گیرد. داستان کتاب درباره‌ی مردی به نام فیلاس فاگ است و از جایی شروع می‌شود که او با مردی درباره‌ی سفر به دور دنیا صحبت می‌کند. مرد ادعا می‌کند که برای سفر به دور دنیا به چهار ماه زمان نیاز است، اما فاگ شرط می‌بندد که می‌تواند دور دنیا را در 80 روز بگردد. در ادامه‌ی رمان، روایت این سفر را می‌خوانیم.

کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا (Twenty Thousand Leagues Under the Sea): رمان بیست هزار فرسنگ زیر دریا ابتدا به صورت مجموعه‌ای بین سال‌های 1869 و 1870 در یک مجله منتشر شد. از کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا به عنوان یکی از پیشگامان رمان ماجراجویی و یکی از بهترین رمان‌های ژول ورن یاد می‌شود. داستان این رمان از آنجا آغاز می‌شود که کشتی‌های مختلفی از نقاط مختلف جهان گزارش می‌کنند که با موجودی عجیب روبه‌رو شده‌اند. پروفسور آروناکس و ندلند، که صیاد نهنگ است، با یک کشتی برای تحقیقات درباره‌ی این موجود عجیب به دریا می‌روند و ناگهان می‌فهمند که این موجود عجیب ساخته‌ی دست بشر است.

کتاب سفر به مرکز زمین (Journey to the Center of the Earth): این کتاب برای اولین بار در سال 1864 منتشر شد. این کتاب داستان پروفسوری آلمانی به نام اوتو لیدن‌براک را روایت می‌کند که همراه با برادرزاده‌اش کتابی اسرارآمیز پیدا می‌کند. با استفاده از رموز این کتاب، آنان تصمیم می‌گیرند که به مرکز زمین سفر کنند. شما می‌توانید کتاب صوتی سفر به مرکز زمین را در کتابراه بیابید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا