• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

ایده خلاقانه تولید محتوا

ساعت تک رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,309
لایک‌ها
14,251
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
73,320
Points
8,786
_ الگو سازی ویژه: الگویی خاص برای پست‌های الکترونیکی خود داشته باشید که در راستای اهداف شما باشد.

۹۱_ کتاب: در مواردی به قدری از یک محتوی ارائه به عمل می‌آید که می توان کتابی از آن‌ها تهیه کرد. این‌روزه شما به یک ناشر نیازی ندارید به سادگی می‌توانید pdf مطالب خود را درست کنید و تحت اختیار خوانندگان خود در پست الکترونیکی آن‌ها قرار دهید.

۹۲_ سمینار های مجازی: یکی از روش‌های پرطرفدار که میتواند در همیشه سبز انجام داد.سمینارهای مجازی حول یک مطلب خاص برگذار کنید ودر سایت خود برای عموم در دسترس قرار دهید.

۹۳_ اشتراک گذاری اسلاید: تقریبا هر پست بلاگی را می‌توان به یک ارائه‌ به صورت اسلاید تبدیل کرد.این اسلاید‌ها را به اشتراک بگذارید تا گستره‌ی وسیع‌تری از مخاطبان را پوشش دهید.

۹۴_ ارسال دوره‌ای email: موضوعات خاصی خواهد بود که بسیار گسترده‌تر از آنند که در پست ویا ویدیو شما جای گیرند.در این موارد پست الکترونیکی بسیار کارآمد است. مجموعه‌ای از پست‌های الکترونیکی ایجاد کنید که در عرض چند ماه که یک مسئله‌ی پیچیده را توضیح دهد.

۹۵_ ساخت ویدیو‌یی با استفاده از مجموعه عکس: در بسیاری از موارد عکس بسیار گویاتر از کلمات است. ویدیویی از عکس‌هایی درست کنید که دوست دارید با مخاطب خود به اشتراک بگذارید، ویدیو شما می‌تواند شامل عکس‌هایی از اتاق کار، طراحی، پروژه‌های پیشین و یا هر چیز دیگر باشد.

۹۶_ گیف ها: با خلاقیت خود گیف‌های خاص بسازید. برای ما به شخصه بسیار جذاب است وقتی شرکتی گیفی با کارمندانش می سازد.

۹۷_ تصویر پیش زمینه: تصاویر پیش زمینه‌ای آماده کنید که توجه مخاطبانتان را جلب کند و یادآور برند شما باشد.

۹۸_ داده نمایی: از این روش برای تبدیل داده‌ها و اطلاعات پیچیده به تصاویر گرافیکی که هم ساده در فهم باشند و هم تصورشان راحت. در این زمینه ابزار بسیار کارامدی وجود دارد.

۹۹_ ویدیو: به طریق مختلفی می‌توانید ویدیو درست کنید. از ساده‌ترین راه‌های آن تبدیل کردن پست‌های بلاگ خود به ویدیو با استفاده از ابزار‌هایی مانند (lumen5). که به شما کمک میکند تا سریع‌تر ویدیو‌های آموزشی خود را تهیه کنید.

۱۰۰_ نسخه‌ی ویدیویی یا پادکست: اگر شما یک ویدیو یا پادکست با موضوع کاربردی درست کردید – نسخه‌ی متنی آن را نیز ضمیمه کنید در کنار ویدیو یا پادکست تا راحت‌تر قابل جست‌وجو باشد.


منبع الو محتوا
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا