• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی شکوفه فدیعمی نویسنده تک رمان

ساعت تک رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,173
لایک‌ها
13,966
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,478
Points
8,555

نام و نام خانوادگی: شکوفه فدیعمی

آثار: جانان من باش


بیوگرافی شکوفه فدیعمی☆ نویسنده تک رمان:

من شکوفه فدیعمی متولدِ برگی از پاییز هستم که کمی عصاره‌ی عشق و هیجان در رمانم آمیخته کردم. من در استان خون‌گرم خوزستان در شهر اهواز به دنیا اومدم‌ و در رشته‌ی علوم انسانی درس خوندم.

من از سن ۱۳ سالگی به علاقه‌ی شدیدم نسبت به نویسندگی پی بردم و از همان سن کم شروع به نوشتن داستان‌ شدم و با عشق خط‌ به خط داستان رو می‌نوشتم و برای دوستانم ارسال می‌کردم و کلی خواننده و نظرات مثبتی راجب داستان‌هایم دریافت می‌کردم و در مدرسه مورد تشویق شدیدی از سوی دبیرهای ادبیات و انشاء می‌شدم و چند بار به مسابقات داستان‌نویسی و انشاء می‌فرستادنم. کم‌کم که بزرگ شدم دل به رمان نوشتن دادم و کلی رمان‌های هیجان انگیز می‌نوشتم و برای دوستانم ارسال می‌کردم اما چون اطلاعات کافی نداشتم، آن‌ها رو فقط برای دوستانم میفرستادم و بلد نبودم در مجازی آن‌ها رو منتشر کنم و کلی رمان‌های که براشون زحمت کشیدم از دست می‌‌دادم و بعضیاشون هم به دلیل نداشتن بی‌حوصلگی رها کردم.

تا این‌که این‌بار کمر همت بستم و در اینترنت شروع به تحقیق کردن شدم و با کسب اطلاعات راجب انجمن و سایت نویسندگی و از چند نویسنده‌ی محترم مشاوره گرفتم و رمان جدیدم رو به نام

(جانان من باش) رو شروع به نوشتن کردم و با هر پارت گذاری خوانندگان تشویقم می‌کردن و من کلی انرژی می‌گرفتم و این شد که با توکل بر خدا، رمانم رو با پایانی متفاوت و هیجان انگیزی به پایان رسوندم.

خواستم بگم نویسندگان عزیزم تنها راه دست‌یابی به غیرممکن، اینکه باور کنی رسیدن بهش ممکنه و این میشه اوج قدرت تو… یاعلی مدد.

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش:
بالا