• خرید مجموعه دلنوشته دلدار فاطمه یادگاری کلیک کنید
  • رمان مسخ لطیف اثر کوثر کاربر انجمن تک رمان کلیک کنید

تیپ‌های شخصیتی تحلیل تیپ شخصیتی ESFP ؛ بازیگر

  • نویسنده موضوع گلبرگ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 10
  • بازدیدها 118
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

گلبرگ

مدیر ارشد بازنشسته
کاربر افتخاری انجمن
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-15
نوشته‌ها
1,827
لایک‌ها
14,274
امتیازها
113
سن
22
کیف پول من
63,552
Points
1,607

نکاتی برای تعامل با تیپ شخصیتی ESFP‌​

روابط دوستانه تیپ شخصیتی ESFP​

تیپ شخصیتی ESFP به‌راحتی از روتین‌های تکراری و قدیمی خسته می‌شوند و همواره آماده ماجراجویی‌های جدید هستند. برای دوستی با تیپ شخصیتی ESFP‌، باید همیشه آماده تجربیات جدید باشید. از بازدید مکان‌های جدید گرفته تا ملاقات افرادی که نمی‌شناسید. آنها از داشتن همراهی برای ماجراجویی‌های خود بسیار خوشحال خواهند شد.

والدین​

کودکانی که تیپ شخصیتی ESFP‌ دارند بسیار باانگیزه و پرانرژی هستند که می تواند برای والدین، یک رویا و هم‌زمان کابوس باشد. اگر والدین چنین فرزندی هستید سعی کنید راه‌های مختلفی برای تخلیه انرژی او پیدا کنید. ورزش، سرگرمی و ماجراجویی‌های خارج از محیط خانه، همگی گزینه‌های خوبی برای این دسته از فرزندان است. اگرچه این کودکان برون‌گرا عاشق آدم‌ها هستند، زمانی که ناراحت هستند، نیاز به تنهایی دارند. سعی کنید در چنین مواقعی قبل از صحبت‌کردن درمورد احساساتشان کمی به آنها زمان بدهید.

روابط عاطفی تیپ شخصیتی ESFP​

تیپ شخصیتی ESFP در روابط خود افراد رک و صادقی هستند. آنها در روابط عاشقانه پیچیدگی نداشته و افرادی گرم و مشتاق هستند. نکته‌ای که در ارتباط با این شخصیت باید در ذهن داشته باشید، این است که آنها از تعارض و دعوا متنفرند و هرگونه انتقادی را شخصی برداشت می‌کنند. سعی کنید در ر*اب*طه خود با تیپ شخصیتی ESFP‌، درعین صادق‌بودن، از گفتن نکات خیلی تلخ یا به چالش‌کشیدن آنها خودداری کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : گلبرگ
بالا