بازیهای چالشبرانگیز بخشی از صنعت بازیهای ویدیویی را به خود اختصاص دادهاند. محصولاتی که سعی دارند بهواسطه طراحی باسهای سرسخت یا دشمنان چالشبرانگیز، تجربهای متفاوت را ارائه دهند. استودیو OverBorder جزو آن دسته از استودیوهای مستقلی است که ازطریق Thymesia، اولین اثر خود، به سراغ بازیهای چالشبرانگیز و سبک سولزلایک رفته و کاربران این دسته از بازیها را هدف قرار داده است.
حال Thymesia روانه بازار شده و درنگاه اول، با یک محصول سولزلایک جذاب و سرگرم کننده طرف هستیم که از دو بازی Sekiro: Shadows Die Twice و Bloodborne الهاماتی را گرفته است، اما مشکلاتی هم دارت که تاحدی روی ل*ذت و تجربه بازیکن تاثیر گذاشته است. ساختار داستانی بازیهای سولزلایک معمولا بدین شکل است که سازنده سعی میکند بیشتر روی اسطورهشناسی و روایت آن ازطریق دیالوگها، نوشتهها، میانپردهها و موارد دیگر تمرکز کند. این گفته بدین معنا نیست که بازیهای این سبک فاقد داستانسرایی هستند.
حال Thymesia روانه بازار شده و درنگاه اول، با یک محصول سولزلایک جذاب و سرگرم کننده طرف هستیم که از دو بازی Sekiro: Shadows Die Twice و Bloodborne الهاماتی را گرفته است، اما مشکلاتی هم دارت که تاحدی روی ل*ذت و تجربه بازیکن تاثیر گذاشته است. ساختار داستانی بازیهای سولزلایک معمولا بدین شکل است که سازنده سعی میکند بیشتر روی اسطورهشناسی و روایت آن ازطریق دیالوگها، نوشتهها، میانپردهها و موارد دیگر تمرکز کند. این گفته بدین معنا نیست که بازیهای این سبک فاقد داستانسرایی هستند.