• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

عزیزی خادم به ماجرای طارمی و اسکوچیچ ورود کرد

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 96
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,931
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
حسن کامرانی فر درباره حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای کسب قطعی مجوز حرفه ای باشگاه‌داری گفت: برخی مشکلات از توان سیستم خارج است بر فرض مثال یکی از مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس با آن روبرو بود مربوط به پرداخت طلب گابریل کالدرون بود.
آنها پول را واریز کردند اما مبلغ قسط سوم برگشت خورد. تمام راه‌ها را پیگیر شدیم تا بتوانیم پول کالدرون را از همان طریقی که اعلام کرده بدهیم.
برای یک جابجایی ارزی با تحریم‌های ناجوانمردانه ای رو به رو هستیم که اینگونه می‌تواند فوتبال ملی و باشگاهی را با خطر مواجه کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: استقلال و پرسپولیس رفته رفته مشکلات جزئی خود را حل می‌کنند اما برخی اتفاقات در دست آنها هم نیست که مثالش را زدم. برخی مسائل از توان مجموعه اداری فدراسیون خارج است.
وی درباره موضع گیری های شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص علی خطیر که گفته می‌شد قرار بود دبیرکلی را در اختیار بگیرد، گفت: من در مورد خودم می‌توانم صحبت کنم هر موفقیتی در ورزش داشتم یا جایگاهی دارم خدا را شکر می‌کنم، بدون لابی و سفارش به اینجا رسیدم.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,931
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
می‌خواهم جواب اعتماد مدیران را بدهم، من برای شادی ملی در فوتبال روزشماری می‌کنم و کاری به حواشی ندارم.
آقایانی که بیرون مجموعه فدراسیون تخریب می‌کنند مختارند رفتارهایشان را ادامه دهند. نمی‌دانند این فوتبال در همین مدت کوتاه در بخش توسعه سازماندهی باشگاه‌ها، روابط بین الملل و … چه پیشرفت‌هایی داشته است.
وی درباره احتمال بازگشت مهدی طارمی به اردوهای تیم ملی ایران گفت: من در این موضوع هیچ دخالتی نداشتم آقای عزیزی خادم شخصا به آن ورود کرد تا با مدیریت صحیح بتواند کار را پیش ببرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡
بالا