- تاریخ ثبتنام
- 2021-01-06
- نوشتهها
- 4,650
- لایکها
- 15,037
- امتیازها
- 193
- سن
- 20
- کیف پول من
- 108,245
- Points
- 425
با اینحال، حتی این نقاشیهای به ظاهر بیخطر از طبقهی دهقانان فرانسه نیز دارای نوعی محتوای سوسیالیستی با خطر بالقوه از سوی منتقدان محافظهکار پس از انقلاب ۱۸۴۸، تلقی شد. نقاشیهای ژول برتون گزینههایی امنتر بودند و رئالیسم عامه لقب گرفتند. نقاشی برتون با عنوان خوشهچینها همان موضوعی را به تصویر میکشد که در نقاشی میله دیده میشود. در نقاشی میله، زنان روستایی فقیر اجازه مییابند تا اندکی از گندمهای برجایمانده پس از عملیات برداشت را جمع کنند.
برتون صح*نهی نقاشی را از نگاهی دیگر به تصویر کشیده است؛ علیرغم اینکه عمل خوشهچینی کاری زنانه است، یک مرد همراه با سگ صح*نه را به احاطهی خود درآورده و در حالت نظارت بر زمین کشاورزی است. منارهی کلیسا در افق نقاشی، ماهیت پرهیزکارانه و ارزشهای مسیحیت در جامعهی روستایی را تداعی میکند. به علاوه در این اثر شیوهی دیگری از مدیریت به پاریسیهایی که نگران برابری فزایندهی اشتراکات خود با همتایان روستایی بودند، نشان داده میشود.
برتون صح*نهی نقاشی را از نگاهی دیگر به تصویر کشیده است؛ علیرغم اینکه عمل خوشهچینی کاری زنانه است، یک مرد همراه با سگ صح*نه را به احاطهی خود درآورده و در حالت نظارت بر زمین کشاورزی است. منارهی کلیسا در افق نقاشی، ماهیت پرهیزکارانه و ارزشهای مسیحیت در جامعهی روستایی را تداعی میکند. به علاوه در این اثر شیوهی دیگری از مدیریت به پاریسیهایی که نگران برابری فزایندهی اشتراکات خود با همتایان روستایی بودند، نشان داده میشود.