• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

پزشکی و سلامت علایمی از سرطان در زنان که نادیده میگیرند

  • نویسنده موضوع aliasghar
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 83
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

aliasghar

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-26
نوشته‌ها
531
لایک‌ها
127
امتیازها
43
محل سکونت
تبریز
کیف پول من
501
Points
0
ک*بودی زیاد ب*دن
سرطان

اگر متوجه ک*بودی بی دلیل در بدنتان شدید، به خصوص زمانی که ک*بودی ها در حال افزایش بود. باید حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است نشانه ای از لوسمی یا سرطان خون باشد. لوسمی توانایی خون برای حمل اکسیژن و لخته شدن را مختل می کند.
کاهش غیر منتظره وزن
سرطان

معمولا رژیم های غذایی باعث کاهش وزن می شوند. ولی در صورتیکه رژیم نگرفته اید و دچار افت وزن زیاد و ناگهانی شدید، بهتر است سریعا به پزشک مراجعه کنید. زیرا کاهش وزن یا تغییرات غیرمعمول در اشتها می تواند نشانه بسیاری از سرطان ها (مری، پانکراس، کبد و کولون) باشد. البته این علامت در افراد مبتلا به لوسمی یا سرطانلنفوم نیز دیده می شود.
خستگی مزمن
سرطان

در زندگی هرکسی روزهایی وجود دارد که احساس خستگی مفرط دارد، اما این خستگی ها موقتی است.
اگر احساس خستگی شما مدت زمان طولانی تری طول کشید (حدود یک ماه) و گاهی هم احساس تنگی نفس داشتید، باید پیگیری های پزشکی لازم را انجام دهید. زیرا سرطان خون (لوسمی) و سرطان لنفوم باعث بروز خستگی مفرط می شوند.
سردرد مزمن
سرطان

سردردهای گاه و بی گاه اغلب نگران کننده نیستند و معمولا با کمبود آب ب*دن، فشار خون، استرس، تنش و اضطراب ارتباط دارند. برخی از سردردها نیز ممکن است با سرماخوردگی و گلودرد رخ دهند.
اگر شما مستعد ابتلا به میگرن نیستید، اما به طور ناگهانی سردردهای شما زیاد شده و تقریبا هر روز با آن درگیرید، این علائم می تواند نشانه تومور مغزی باشد که با فشار روی اعصاب باعث درد می شود. در برخی از موارد، سردردهای ناشی از تومورهای مغزی با حالت تهوع نیز همراه می باشد.
وجود خون در مدفوع
سرطان

خون در مدفوع به احتمال زیاد ناشی از هموروئید، یبوست، سندرم روده ت*ح*ریک پذیر، یا عفونت روده است.
اما این مورد می تواند نشانه ای از سرطان کولون نیز باشد. این نشانه بیشتر در افراد زیر سن ۵۰ سال که به طور ناگهانی سرطان کولون و روده بزرگ در آنها تشخیص داده شده، دیده شده است.
تغییرات قابل توجه پو*ست
سرطان

اگر متوجه تغییر ناگهانی در پو*ست بدنتان مثلا تیره تر شدن بی دلیل بخشی از پو*ست شدید، حتما برای بررسی بیشتر به پزشک مراجعه کنید. چراکه این مورد می تواند نشانه ای از سرطان پو*ست باشد.
بروز زخم یا درد در د*ه*ان
سرطان

درد، تورم و لکه های سفید و یا قرمز در د*ه*ان اگر بیش از دو هفته ادامه داشته باشند، ممکن است نشانه ای از سرطان د*ه*ان و یا زبان باشد.
بنابراین در صورتیکه با زخم و یا دردی در دهانتان مواجه شدید که بیش از دو هفته طول کشید، حتما برای بررسی های بیشتر به پزشکتان مراجعه کنید
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا