• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

گوگل آنالیتیکس چیست و چگونه به رشد وبسایت‌ها کمک می‌کند؟

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 11
  • بازدیدها 254
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,109
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0

بخش بررسی فروشگاه و تجارت الکترونیک​

متاسفانه این بخش در ایران به سختی کار می‌کند یا اصلا کار نمی‌کند (واحد پولی کشور ما را پشتیبانی نمی‌کند) در این بخش اهدافی برای میزان فروش و بازدید تعیین می‌شود که بر اساس آن آنالیتیکس گزارش‌هایی به ما می‌دهد و مبالغی که برای هر خرید موفق تعیین کرده‌ایم را محاسبه کرده و در قالب گزارش‌هایی به اطلاع صاحبین کسب‌وکارها می‌رساند.

بررسی آمار به صورت زنده در گوگل آنالیتیکس​

در این بخش می‌توانید کاربرانی که در همین لحظه در سایت شما حضور دارند را مشاهده و بررسی کنید. برای مثال می‌توانید ببینید کاربران از چه منبعی وارد سایت شده‌اند و در حال حاضر در کدام صفحه حضور دارند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,109
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0
این سرویس کاربردها و بخش‌های دیگری نیز برای استفاده دارد اما هدف ما ذکر مفیدترین امکانات برای شما همراهان گرامی بود. در انتها باید گفت که گوگل آنالیتیکس به تنهایی برای پیشرفت یک سایت کافی نیست و در کنار سایر ابزارها و سرویس‌های مفید و پرکاربردی چون سرچ کنسول، keyword planner ،Adwords و… می‌تواند کمک قابل توجهی برای بهینه سازی سایت شما داشته باشد.

شما نیز تجربه‌ای در خصوص کار با سرویس گوگل آنالیتیکس داشته‌اید؟ دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

شما یک گام جلوتر از دیگران باشید! اگر به آی‌تی و تکنولوژی علاقه‌مندید و دوست دارید سریع‌تر در این زمینه پیشرفت کنید، همین حالا به جمع 5595 عضو همیار آی‌تی بپیوندید، دسترسی به تمام آموزش‌های پریمیوم، دریافت جدیدترین آموزش‌های کاربردی مرتبط با آی‌تی و استفاده از مشاوره‌ی رایگان، برخی از مزایای عضویت در سایت هستند
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا