توجه به پیشنهادات گوگل هنگام جستوجو راهکار دیگری در انتخاب دقیقتر کلمات کلیدی برای تولید محتوا بهشمار میرود. هنگامی که کلمهای را در نوار جستوجوی گوگل تایپ میکنید، گوگل به شما کلمات و عبارات دیگری را پیشنهاد میدهد. این کلمات و عبارات در واقع کلمات و عباراتی هستند که بهدفعات توسط کاربران جستوجو شدهاند. همچنین توجه به پیشنهادهای گوگل در انتهای صفحهی نتایج نیز میتواند مفید باشد. این پیشنهادها بهلحاظ معنایی به آنچه جستوجو کردهاید نزدیک هستند، ضمن اینکه بیشتر از سایر عبارات مشابه در گوگل جستوجو شدهاند.
اما Kwfinder هم ابزار دیگری است که میتواند به انتخاب دقیقتر کلمات کلیدی کمک کند. شما میتوانید به سایت Kwfinder.com مراجعه کنید. این سایت به بازدیدکننده اجازه میدهد تا سقف 10 کلمه را بهطور رایگان بررسی کنند و میزان جستوجو و سطح رقابتپذیری آن را مشاهده نماید. مزیت Kwfinder نسبت به Keyword Planner آن است که میزان رقابت را پیش و بیش از هرچیز بر اساس استانداردهای سئو تخمین میزند.