• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

مکان های دیدنی باربادوس

  • نویسنده موضوع Sosano.o
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 21
  • بازدیدها 512
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Sosano.o

میکسر انجمن
میکسر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-15
نوشته‌ها
2,878
لایک‌ها
9,558
امتیازها
113
محل سکونت
قصر جومونگ
کیف پول من
748
Points
0
پارک و موزه دریایی Folkestone
پارک دریایی Folkestone


درست در خارج از شهر هولتاون ، پارک و موزه دریایی Folkestone یک پارک چند منظوره است که بازدیدکنندگان می توانند در آن غواصی کنند ، غواصی کنند و یا به سادگی از ساحل و زمین بازی ل*ذت ببرند. این پارک دریایی بیشتر با Stavronikitia شناخته می شود ، یک کشتی غرق شده هدفمند و در 120 فوت آب در فاصله یک مایل از ساحل. این کشتی یک سایت غواصی محبوب با غواصان باتجربه است و فروشگاه های محلی غواصی به ترتیب سفرها کمک می کنند. به طور معمول ، مردم برای دیدن زندگی دریایی محلی در اطراف صخره های ساحلی به اینجا می آیند. از آنجا که آب در اینجا معمولاً آرام است ، همچنین مکان محبوب تخته سواری و کایاک سواری است. در ساحل ، این پارک محل بازی کودکان ، زمین های تنیس ، میزهای پیک نیک و پیاده روی روی آب است. همچنین موزه Folkestone با نمایشگاه ها و آکواریوم در محل قرار دارد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Sosano.o

Sosano.o

میکسر انجمن
میکسر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-15
نوشته‌ها
2,878
لایک‌ها
9,558
امتیازها
113
محل سکونت
قصر جومونگ
کیف پول من
748
Points
0
گشت و گذار در باربادوس با اتومبیل یا تور
ساحل هیوودز


گرچه باربادوس تنها 21 مایل طول و 14 مایل عرض دارد ، اما جاده ها می توانند کند باشند و کاوش در جزیره به زمان نیاز دارد. برخی از جاذبه ها نزدیک به یکدیگر هستند و می توان در همان گردش به راحتی از آنها بازدید کرد. قبل از شروع کار ، بهتر است یک نقشه توریستی باربادوس برای نمایش سایت ها تهیه کنید.



غار گل حیوانات در منتهی الیه شمال جزیره واقع شده است. از اینجا که به جنوب می روید ، اولین مجموعه از جاذبه هایی که به آن سفر می کنید عبارتند از: ابی سنت نیکلاس ، تپه درخت گیلاس ، پناهگاه حیات وحش باربادوس و پارک ملی فارلی هیل. خوشه دوم جاذبه های کمی دورتر از جنوب عبارتند از: خلیج باتشبا ، باغ های گیاهان آندرومدا ، باغ های هونتز ، تالار گل ولشمن ، جنگل گلها و غار هریسون. با رفتن به سمت جنوب ، در ساحل جنوب شرقی ، ساحل تماشایی Bottom Bay and Crane Beach را خواهید دید.



در ضلع غربی جزیره سواحل کارائیب قرار دارد ، با رشته ای بی پایان از سواحل کاملاً عالی و آبهای آرام ، ایده آل برای شنا. در امتداد این ساحل ، Holetown یک جامعه مجلل است که در آن می توانید برای خرید یا ناهار متوقف شوید.



روش دیگر برای دیدن برخی از نقاط ب*ر*جسته اطراف باربادوس تور بهترین باربادوس است . این یک تور هفت ساعته است که برخی از موارد ب*ر*جسته مانند خلیج Bathsheba ، Welchman Hall Gulley و غار هریسون را تحت تأثیر قرار می دهد و فرصتی برای شنا با لاک پشت های دریایی فراهم می کند. برای یک چیز کمی کوتاه تر و راحت تر ، تور پنج ساعته جزیره باربادوس و ساحل همچنین شما را به برخی از جاذبه های کلیدی می رساند و کمی وقت برای ساحل می دهد. برای مسافران کوتاه مدت ، این دو گزینه عالی است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Sosano.o
بالا