• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

مکان های دیدنی مالی

  • نویسنده موضوع Sosano.o
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 11
  • بازدیدها 406
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Sosano.o

میکسر انجمن
میکسر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-15
نوشته‌ها
2,878
لایک‌ها
9,558
امتیازها
113
محل سکونت
قصر جومونگ
کیف پول من
748
Points
0
بیابان تنزروفت مالی
همانطور که بیان شد مالی یک منطقه کویری و صحرایی عظیم است در اغلب بخش های این کشو مناطق بیابانی و کویری به چشم می خورد و یکی از عظیم ترین بخش های صحرایی آن نیز در شرق کشور در این بیابان ها قرار دارد. این بیابان یکی از مناطق دور افتاده در این کشور است و هر ساله توریست ها و گرذشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به این بیابان ها می باشند گذراندن شب در این مناطق و بیابان ها بسیار جذاب هستند. آمار و تحقیقات نشان می دهد که هر ساله بیش از ۵۰۰ هزار توریست به این مناطق سفر می کنند.

بیابان های مالی


در برخی از مناطق این کشور پارک های ملی دیده می شوند این پارک ها دارای گونه های مختلفی از حیوانات و گیاهان هستند وی کی از مکان های دیدنی مالی مسحوب می شوند. دیدن زیستگاه این حیوانات از نزدیک برای خیلی از افراد جذابیت دارد و این روزها یکی از تفریحات مهم در نقاط مختلف دنیا است. همچین این پارک ها یکی از مکان های دیدنی قاره آفریقا نیز محسوب می شوند و شما می توانید با تصاویری از جذاب از قاره آفریقا این پارک های ملی را در آن مشاهده کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Sosano.o

Sosano.o

میکسر انجمن
میکسر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-15
نوشته‌ها
2,878
لایک‌ها
9,558
امتیازها
113
محل سکونت
قصر جومونگ
کیف پول من
748
Points
0
پیشینه مذهبی:
به طور کلی تاریخ این کشور از قرن یازده میلادی آغاز شده است و در این دوران مردمان این مناطق اسلام داشته اند شخصیت های ب*ر*جسته اسلامی اغلب از این کشور بوده اند به عنوان مثال کانکان موسی از امپراطورهای این سرزمین و از افراد شناخته شده است که در سال ۱۰۷۶ به حج سفر کرد و این موجب شهرت روز افزون این امپراطور شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Sosano.o
بالا