• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

تاتنهام – آرسنال‌؛ وقتی همه‌چیز برعکس شد.

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 150
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,947
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
یادتان می‌آید زمانی که پس از سال‌ها تاتنهام در جدول لیگ برتر انگلیس بالاتر از آرسنال قرار گرفته بود، هواداران‌شان ذوق‌زده بودند؟ حالا اسپرز با اختلاف نسبت به توپچی‌ها در صدر جدول قرار دارد و همه‌چیز برعکس شده است. امشب تاتنهام از ساعت ۲۰ در دربی شمال لندنی‌ها میزبان آرسنال خواهد بود. مارتین اتکینسون قضاوت این دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر را برعهده خواهد داشت.

تاتنهام‌؛ مدعی هستیم یا نیستیم؟
وقتی ژوزه مورینیو با تاتنهام به لیگ برتر بازگشت، قابل حدس بود که تیمش را به جایی برساند که مدعی قهرمانی باشد. حالا اسپرز صدرنشین لیگ برتر است، ولی آقای‌خاص می‌گوید تیمش مدعی قهرمانی نیست. خیلی از رقبا اعتقاد دارند این تاکتیک مورینیو برای برداشتن فشار از روی دوش تیمش است. فرانک لمپارد هم گفت تاتنهام مدعی است، برخلاف آنچه مورینیو اعتقاد دارد. بعد از هفته نخست دیگر شکست نخورده‌اند و حالا هم در حالی به استقبال آرسنال خواهند رفت که دقیقاً ۲ سال است در لیگ برتر به آنها نباخته‌اند. شرایط می‌گوید شانس تاتنهام برای بردن دربی شمال لندن خیلی بیشتر خواهد بود، با این حال خیلی وقت‌ها این نبرد غیرقابل پیش‌بینی بوده.

آرسنال‌؛ برگردید توپچی‌ها
تابستان که آرسنال دو جام گرفت، فکر می‌کردیم تیمی که میکل آرتتا ساخته بین بالانشینان لیگ برتر قرار خواهد گرفت. با این حال تیم او ضعیف نتیجه گرفته و شرایط خیلی سخت شده است. آرسنال که تا رده چهاردهم هم پایین آمده، نیمی از بازی‌هایش را باخته. باشگاه علاقه‌ای ندارد با مربی جوانش قطع همکاری کند، چراکه او بی‌شک آینده روشنی در مربیگری خواهد داشت. با این حال صبر کردن هم حدی دارد. نبرد با تاتنهام شاید دوباره این شانس را به آرتتا بدهد تا تیمش را به روزهای خوب برساند. هنوز اول فصل است و راه طولانی‌ای در پیش دارند. آرسنال در بازی بزرگ با منچستریونایتد هم بعد از ۲ باخت متوالی برنده شد.

آخرین جدال
جولای ۲۰۲۰ در دیدار برگشت فصل قبل، تاتنهام موفق شد در خانه‌اش ۲ بر یک آرسنال را شکست دهد. سون و آلدرویرلد برای اسپرز و لاکازت برای توپچی‌ها گل زدند.

آمار بازی
۲۰۰) مقابل تعداد دیدارهای رسمی و غیررسمی تاتنهام و آرسنال عدد ۲۰۰ را می‌بینیم. تاتنهام ۶۵ بازی را برده و آرسنال در ۸۲ بازی پیروز شده، ۵۳ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.
۵۶) در لیگ برتر ۵۶ مرتبه تاتنهام و آرسنال به مصاف هم رفته‌اند که ۱۳ برد برای سفیدها و ۲۰ برد برای قرمزها به ثبت رسیده، ۲۳ بازی هم مساوی شده است.
۶) تاتنهام در ۶ بازی آخر لیگ برتری که میزبان آرسنال بوده شکست نخورده و ۴ برد و ۲ تساوی داشته. آخرین برد آرسنال به مارس ۲۰۱۴ در وایت‌هارت‌لین برمی‌گردد.
۲) آرسنال فقط ۲ مرتبه در تاریخ لیگ برتر ۲ بازی متوالی را از تاتنهام باخته، یکی سال ۱۹۹۳ و دیگری سال ۲۰۱۰.
۱۱) ۱۱ سال است که دربی شمال لندن در خانه تاتنهام بدون گل نشده. آخرین بازی‌اش که با تساوی بدون‌گل پایان یافت، فوریه ۲۰۰۹ برگزار شد.
۲۷) تغییر نتیجه دربی شمال لندن همیشه جالب و عجیب بوده. ۲۷ مرتبه تیمی که گل نخست بازی را زده در نهایت برنده نشده است.
۱۰) ژوزه مورینیو در ۱۰ بازی آخر خانگی با تیم‌هایش (تاتنهام، چلسی و منچستریونایتد) مقابل آرسنال شکست نخورده است.
۲) این دومین حضور میکل آرتتا مقابل تاتنهام است. آرتتا بازی قبلی را باخته و اگر این بازی را هم ببازد دومین مربی بعد از «برتی می» خواهند بود که فصل ۱۹۶۷-۱۹۶۶ این رکورد منفی را به نام خودش ثبت کرد.
۱۰) هری کین در تمامی رقابت‌ها ۱۰ گل مقابل آرسنال به ثمر رسانده است. اگر یک گل دیگر بزند بهترین گلزن تاریخ دربی شمال لندن خواهد شد. نکته جالب اینکه او کارش را در آکادمی آرسنال آغاز کرد.

مصدومان و محرومان
اریک لاملا تنها مصدوم تاتنهام است که قطعاً به بازی امشب نخواهد رسید. وینیسیوس بهبود پیدا کرده و شاید بتواند در ترکیب تیمش قرار بگیرد. نیکولا پپه با اخراج در دیدار مقابل لیدزیونایتد این بازی حساس را هم از دست داد. گابریل مارتینلی هنوز به دلیل مصدومیت دور از میادین خواهد بود. داوید لوئیس و توماس پا*ر*تی هم احتمالاً نمی‌توانند در ترکیب آرسنال قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی دو تیم
تاتنهام: لوریس، اوریه، آلدرویرلد، دایر، رگیلون، هویبیرگ، سیسوکو، اندومبله، سون، برخواین و کین
آرسنال: لنو، بیرین، گابریل، هولدینگ، تیرنی، سبایوس، ژاکا، ویلیان، ساکا، لاکازت و اوبامیانگ
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡
بالا