• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

بیوگرافی امیرعلی اکبری|بوکسور

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 155
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,338
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,573
Points
117
امیر علی اکبری که ۴ فروردین ۹۷ در اولین تجربه حضورش در قفس ACB به مصاف حریفی از استونی به نام دنیس اسمولدارف رفت. امیر تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته وچند هفته ای هم در سوئد بود و همراه رضا مددی و تیم آل استار در کنار فایترهای مطرحی چون: الکساندر گوستافسون و جیمی مانوا به تمرین پرداخته وخود را برای مبارزه آماده کرد و در مبارزه ای بینظیر توانست حریف خود را در مدتی بسیار کوتاه شکست بدهد

امیر علی‌اکبری متولد آذر۱۳۶۶ و اهل استان اردبیل است. امیرعلی اکبری کشتی‌گیر فرنگی کار و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی اهل کشور ایران است.او برندهٔ مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۰ و برنز قهرمانی جهان ۲۰۰۹ و مدال طلای قهرمانی ۲۰۰۹ آسیا است.

وی در سال ۱۳۹۰ با اتهام استفاده از مواد نیروزا با دو سال محرومیت از شرکت در مسابقات مواجه شده بود. برای دومین بار در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ در نمونه خون وی ماده ممنوعه استروئید آنابولیک دیده شده و به همین دلیل فیلا به دلیل تکرار دوپینگ، وی را بصورت مادام‌العمر محروم کرد. اما خود او معتقد بود که اگر از او تست بگیرند موادی در خون او نیست و همه را شایعه و پاپوش می‌دانست.

myr-ly-khbry.jpg



یک سالی پس از محرومیت از کشتی از وی خبری نبود تا در صفحات مجازی خود شرکت در ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA/Mixed Martial Arts) را اعلام کرد. چندی بعد او مبارزات خود را شروع کرد که همه آنها با پیروزی مواجه بود.داشتن رکوردهای جالب او در شکست دادن حریفهای خود در ۱۷ ثانیه و ۳۰ ثانیه است.
در ادامه مسابقات گراند پری ۲۰۱۶ رایزن، یکی از تورنمنت‌های مسابقات ورزش‌های رزمی ترکیبی، که در دسامبر ۲۰۱۶ در ژاپن برگزار شد، امیر علی‌اکبری، موفق شد با شکست دادن هیت هرینگ، مبارز آمریکایی، به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه یابد. هیث هرینگ ۳۸ ساله که سابقه حضور در رشته‌های کیک بوکسینگ، سامبو (ورزش رسمی روسی) و کشتی را دارد به «اسب دیوانه تگزاس» معروف است. وی همچنین در مرحله نیمه نهایی با پیروزی مقابل والنتین مولدافسکی از روسیه فینالیست شد. در فینال مسابقات گراند پری ۲۰۱۶ رایزن، امیر علی‌اکبری با شکست مقابل میرکو فیلیپوویچ، نایب قهرمان شد.
علی اکبری برادر بزرگتر خود را عامل آشنایی او با کشتی معرفی می‌کند. وی الگوی خود را علی ابن ابیطالب امام اول شیعیان معرفی کرده است.
امیرعلی‌اکبری نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA در چارچوب مسابقات MMA سال ۲۰۱۷ به مصاف تایلر کینگ، فایتر آمریکایی رفت و در پایان علی اکبری توانست این حریف آمریکایی را در کمتر از ۳۰ ثانیه شکست دهد.


57625058.jpg

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا