ترفند اول- تکرار کنید
تکرار کردن یکی از قدیمی ترین روش های اقناع به شمار می آید. اگر در تاثیرگذاری این تکنیک شک دارید کافیست به ماهیت تبلیغات تلویزیونی نگاه کنید. تقریبا همه ی تولید کنندگان از این روش استفاده می کنند –تکرار کردن یک دروغ تا جایی که باور پذیر شود. این جمله نقل قول معروفی از یوزف گوبلس، مدیر تبلیغات آلمان نازی است. البته ما توصیه نمی کنیم که دروغ را تکرار کنید، اما اگر می خواهید نتیجه بگیرید، تکرار را فراموش نکنید.
تکرار کردن یکی از قدیمی ترین روش های اقناع به شمار می آید. اگر در تاثیرگذاری این تکنیک شک دارید کافیست به ماهیت تبلیغات تلویزیونی نگاه کنید. تقریبا همه ی تولید کنندگان از این روش استفاده می کنند –تکرار کردن یک دروغ تا جایی که باور پذیر شود. این جمله نقل قول معروفی از یوزف گوبلس، مدیر تبلیغات آلمان نازی است. البته ما توصیه نمی کنیم که دروغ را تکرار کنید، اما اگر می خواهید نتیجه بگیرید، تکرار را فراموش نکنید.