• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی بیلی آیلیش

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 9
  • بازدیدها 456
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
بیلی ایلیش

389127_974.jpg
بیوگرافی و عکس های بیلی ایلیش
بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل (Billie Eilish) در ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ (مطابق با ۲۷ آذر ۱۳۸۰) در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. اصالت او ایرلندی اسکاتلندی است.

خانواده بیلی اهل هنر و موسیقی بودند. «پاتریک اوکانل» پدر بیلی بازیگر است و در چند سریال تلویزیونی، چندفیلم متعدد و حتی در تعدادی بازی‌های کامپیوتری نقش‌آفرینی کرده است. از نقش آفرینی‌های او می‌توان به سریال Baskets (2016) و بازی اکشن Splinter Cell : Double Agent (2006) و سری فیلم‌های مشهور iron Man (2008) اشاره کرد. همچنین پدر او یک موسیقی دان آماتور است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش:

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
مادر بیلی، «مگی بیرد» خواننده و بازیگر است و در Life Inside Out (2013) و بازی فانتزی-تخیلی Mass Effect 2 هنرنمایی کرده است. همچنین او آموزش بازیگری تئاتر نیز می‌دهد و بازیگر معروفی چون ملیسا مک‌کارتی زمانی شاگرد او بوده است.

برادر بیلی ایلیش، «فینیاس اوکانل» خواننده، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر معروف آمریکایی است که در اکثر آهنگ‌های منتشر شده از بیلی، به او کمک کرده و آهنگ سازی، ترانه‌سرایی و تهیه‌کنندگی بسیاری از آهنگ‌های بیلی بر عهده او بوده است. بیلی برادرش را شریک موسیقی خود می‌داند و همیشه در ساخت ترانه‌هایش از او کمک می‌گیرد. شهرت بیلی آیلیش با خواندن ترانه «چشمان اقیانوس» شروع شد که نوشته ی فینیاس بود.

فینیاس در مصاحبه‌های خود گفته که همیشه تمام سعی‌اش را می‌کند تا برای بیلی آهنگ‌هایی بسازد که بتواند خودش را به خوبی در آن‌ها به تصویر بکشد و به او کمک می‌کند تا هر پیامی که می‌خواهد را به طرفدارانش منتقل کند. فینیاس می‌گوید همیشه ابتدا به ایده‌ها و داستان‌های خواهرش گوش می‌دهد تا ببیند بیلی علاقه دارد آهنگ‌هایش بازگوکننده چه مطالبی باشند؟ فینیس اوکانل در بسیاری از اجراهای زنده و کنسرت‌های بیلی حضور داشته و در کنار او آهنگ اجرا می‌کند.
389159_985.jpg

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
آخرین ویرایش:

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
شروع فعالیت هنری بیلی ایلیش و آهنگ های او
بیلی از ۸ سالگی به یک گروه کر وارد شد و از ۱۱ سالگی نوشتن ترانه و شعر را شروع کرد. اما آغاز فعالیت رسمی و شهرت بیلی به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد. او در سال ۲۰۱۵ ترانه‌ی Ocean Eyes «چشم‌های اقیانوسی» را که ساخته ی برادرش بود در ساوندکلاود منتشر کرد و به شهرت رسید. پس از آن این ترانه به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد.

اولین آلبوم چندآهنگه او، به نام (Don’t Smile at Me) «به من لبخند نزن» در سال (۲۰۱۷) منتشر شد و به ۱۵ رتبه برتر در جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا رسید.

اولین آلبوم استودیویی آیلیش، (?When We All Fall Asleep, Where Do We Go) «وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟» که در ۲۰۱۹ منتشر شد نیز به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم در بریتانیا نیز به رتبه اول رسید.

شش تک‌آهنگ از این آلبوم به ۴۰ رتبه برتر ۱۰۰ آهنگ د*اغ بیلبورد رسیدند و تک‌آهنگ Bad guy «آدم بد» به رتبه یک ۱۰۰ آهنگ د*اغ بیلبورد رسید. در سال ۲۰۲۰، او ترانه «زمانی برای مردن نیست» از فیلمی با همین نام را برای جیمز باند اجرا کرد که به اولین رتبه یک آیلیش در بریتانیا تبدیل شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
جوایز و افتخارات بیلی آیلیش
یلی آیلیش تا کنون توانسته است 5 جایزه گرمی، 2 جایزه موسیقی آمریکا، 2 جایزه موزیک ویدئو ام تی وی اروپا، 3 جایزه موزیک ویدئو ام تی وی، 2 رکورد جهانی گینس، یک جایزه موسیقی NRJ و یک بریت اوارد را از آن خود کند.

او در حال حاضر بیش از ۲۷ میلیون شنونده ماهانه در اسپاتیفای و ۱۳ میلیون فالوور اینستاگرام دارد. آیلیش نخستین هنرمند متولد دهه ۲۰۰۰ میلادی است که یک آلبوم شماره یک دارد.

389115_171.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
15 حقیقت درباره زندگی شخصی بیلی آیلیش
بیلی آیلیش در سن 15 سالگی در حالی که هنوز یک نوجوان بود با آهنگ چشمان اقیانوسی در دنیای موسیقی شناخته شد و از آنجایی که او بسیار جوان و محبوب است چیزهای زیادی وجود دارد که جهان از او نمی‌داند. در اینجا ما 10 واقعیت ناشناخته درباره این خواننده محبوب را ذکر کرده‌ایم:

1. او در 11 سالگی نوشتن موسیقی را شروع کرد
بیلی ایلیش

bill10-320x183.jpg
تبدیل شدن به یک نابغه آهنگ‌سازی چیزی نیست که بتواند یک شبه اتفاق بیفتد، پس معلوم می‌شود که بیلی آیلیش پس از پیوستن به گروه کر کودکان در لس آنجلس، در سن 11 سالگی شروع به نوشتن کرد و توانست به شهرتی که حالا دارد دست یابد. او در مصاحبه‌ای با Vogue گفت که پیوستن به گروه کر به او یاد داد که چگونه بدون آهنگ، ترانه‌ای که از قلبش می‌آید را بر زبان بیاورد و آن را با احساسی که از اعماق وجودش حس می‌کند بخواند.



2. او دارای سندرم توره است
بیوگرافی بیلی ایلیش
قرار گرفتن در کانون توجه، آن هم برای یک نوجوان نمی‌تواند کار آسانی باشد، چه رسد به اینکه شخصی با مسائل شخصی خودش روبرو شود که قادر به هضم کردن آن نیست. در حین انتشار موزیک ویدئوهای بیلی، بسیاری از بینندگان متوجه می‌شوند که او حرکات عجیب و غریبی دارد که باعث می‌شود در نهایت او را به خاطر این موضوع مسخره کنند.


هنگامی که او در مورد این حواشی و شایعات شنید، شجاعتی مثال زدنی به خرج داد و در مصاحبه‌ای گفت که دچار سندروم توره (Tourette syndrome) است؛ بیماری که در آن شخص از خودش صدا و حرکات ناخودآگاه عجیبی در می‌آورد که کنترلی بر آن‌ها ندارد. آیلیش همچنین گفت که دارد هر روز بیشتر در مورد چگونگی کنترل و مدارا با این بیماری یاد می‌گیرد.

3. او به مدرسه نرفته است

اگرچه بیلی در سن 11 سالگی به گروه کر لس آنجلس پیوست، اما اعلام کرده است که او و برادرش فینیاس توسط والدینشان در خانه تمامی موارد لازم را آموزش دیده و هرگز به مدرسه نرفته‌اند. آن‌ها همه مباحث مربوط به مدارس ابتدایی را فرا گرفتند، اما والدین آن‌ها بیشتر از چیزهای دیگر بر جنبه موسیقی توجه داشته و سعی کرده‌اند تا دو فرزندشان بیشتر از هر چیزی موسیقی را از پایه یاد بگیرند!

بیلی در مصاحبه‌اش با Vogue گفت که با تحصیل در خانه، او و برادرش زمان بیشتری برای تمرکز روی یادگیری موسیقی و سایر علاقه‌های خود داشته‌اند که قطعاً در طولانی مدت برای هر دوی آنها موثر بوده است.




4. برادر او اغلب در نوشتن موسیقی به بیلی آیلیش کمک می کند

برادر بیلی، فینیاس نه تنها یکی از نزدیکترین دوستان او است، بلکه در تمامی موسیقی‌های شگفت انگیزی که از او می‌شنویم نیز کمک بزرگی محسوب می‌شود! او تمام 14 آهنگ موجود در آلبوم بیلی با عنوان «وقتی همه خواب هستیم، به کجا می‌رویم؟» را نوشته و تولید کرده است. فینیاس تمایل دارد آهنگ‌هایی بنویسد که به احساسات بیلی بیشتر از هرچیز دیگری نزدیک باشد!

5. او برای جلوگیری از صحبت پیرامون اندامش لباس های بگ و بسیار گشاد می پوشد
در بازار موسیقی امروز جهان، پوشیدن لباس‌های ب*دن نما و حواشی دنیای مجازی در مورد اندام و سبک لباس خواننده‌ها حسابی د*اغ است و این چیزی است که بیلی قبل از ورود به صنعت موسیقی درباره‌اش می‌دانست.

او علاوه بر داشتن صدای آواز بی نظیرش، بیشتر به دلیل داشتن لباس‌های عجیب و غریب و گشادش شناخته می‌شود، اما در حقیقت معلوم شد که او برای دوری کردن از جلب توجه با لباس‌های ب*دن نما و صحبت مردم درباره بدنش این لباس‌های خاص و عجیب را انتخاب می‌کند و عاشق لباس‌ها و سبک و استایلش است و دوست دارد با سبک خاص خودش دیده و شناخته شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
6. او از طرفداران جاستین بیبر است
بیلی آیلیش و جاستین بیبر
همه در یک مقطع زندگی خود طرفدار جاستین بیبر بوده‌اند، درست است؟ بیلی از کودکی طرفدار بزرگ جاستین بیبر بوده و در خیلی از مصاحبه‌هایش در این مورد صحبت کرده و همچنان هم او را دنبال می‌کند. در حال حاضر بیلی و جاستین دوستان بسیار ن*زد*یک*ی با هم هستند! جاستین حتی در مصاحبه رادیویی با زین لاو اظهار داشت که نسبت به بیلی احساس مسئولیت می‌کند و برای حفظ امنیت و محافظت از او هر کاری انجام می‌دهد.

7. او از لبخند زدن متنفر است
بیلی ایلیش
اگر کمی به بیلی ایلیش در این سال‌ها دقت کرده باشید، به راحتی متوجه شده‌اید که او هرگز لبخند نمی‌زند؛ مگر در مصاحبه‌ها و یا کنسرت‌هایش! و بعید است در یک برنامه عکس برداری بتوانید از او عکسی گیر بیاورید که در آن بخندد یا لبخند بزند. این موضوع همیشه یکی از مباحثی بوده که بین طرفداران در موردش صحبت شده و همه دنبال دلیل آن بوده‌اند. چرا بیلی آیلیش لبخند نمی‌زند؟ بیلی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است که لبخند زدن باعث می‌شود احساس ضعف و بی قدرتی داشته باشد و از لبخند زدن اصلا خوشش نمی‌آید.



8. آیلیش گیاهخوار است
اینستاگرام بیلی آیلیش
جای تعجب نیست که یک طرفدار محیط زیست و عاشق گیاهان و حیوانات مانند بیلی یک گیاهخوار باشد. به نظر می‌رسد که وی از سال 2014 کاملا یک گیاهخوار بوده و از خوردن هر چیزی با گوشت یا فرآورده‌های گوشتی امتناع می‌کند.
او حتی در یک قسمت از برنامه Hot Ones که افراد مشهور بال‌های مرغ را با برخی از د*اغ‌ترین سس‌های گرم دنیا روی آن‌ها امتحان می‌کنند، به جای آن مقداری مرغ تقلبی ساخته شده با سویا خورد.



9. کنترل کاملی بر زندگی شخصی و رسانه های اجتماعی خود دارد
بیلی آیلیش bad guy
معمولا اکثر افراد معروف برای صفحات رسمی و شبکه‌های مجازی خود مدیر و ادمین دارند و خودشان آن‌ها را اداره نمی‌کنند، اما برای بیلی این طور نیست. او آشکارا بیان کرده است که همه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را شخصا اداره می‌کند و به کسی هم پاسخ نمی‌دهد.

اینستاگرام بیلی آیلیش با داشتن میلیون‌ها فالوور یکی از صفحات بسیار محبوب به حساب می‌آید و بیلی همیشه با پست‌هایش سعی دارد به طرفدارانش نشان دهد که زندگی او فرقی با زندگی افراد معمولی و غیر معروف دیگر ندارد.



10. بیلی عاشق سریال Office است
سریال مورد علاقه بیلی آیلیش
با شخصیت تاریک بیلی و روشی که همیشه در رسانه‌ها حضور دارد، به نظر می‌رسد سریال مورد علاقه او چیزی تاریک و اسرارآمیز باشد، اما با کمال تعجب مجموعه مورد علاقه او در واقع سریال دوست داشتنی Office است. او حتی از قسمت‌هایی از فصل 7 این سریال برای ترانه خود به نام «اعتیاد عجیب من» استفاده کرد و به این نکته اشاره کرد که معتاد این سریال دوست داشتنی است و از طرفداران سرسخت و پروپا قرص این سریال به حساب می‌آید!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
11. بیلی گیتار اختصاصی تولید کرده است
در ماه سپتامبر 2020 بیلی ایلیش با همکاری کمپانی فندر، گیتار اختصاصی خود را معرفی کرد. او در ویدیوی رونمایی از این گیتار که از نوع ukulele است گفت اولین سازی که با آن شروع به خوانندگی کرد یک ukulele بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته گیتار اختصاصی خود را از این نوع بسازد.

12. تمامی اعضای خانواده بیلی در زمینه موسیقی فعال هستند
جالب است که بدانید تمام اعضای خانواده اوکانل دستی بر آتش موسیقی دارند. برادر و مادر بیلی ایلیش ترانه‌سرا، و پدر بیلی ایلیش نیز نوازنده پیانو است.

13. زندگی سالمی دارد
همچنین بخوانید:
بهترین خوانندگان راک ایران ؛ از کوروش یغمایی تا گروه بمرانی
بیلی هرگز از مواد مخدر استفاده نکرده است و تاکنون درگیر اعتیاد به سیگار یا م*ش*رو*ب نیز نبوده است. او برای سلامت روان خود هرگز درگیر مسائلی از این قبیل نشده است تا فشار روانی مخربی بر خود تحمیل نکند

14. علامت بیلی ایلیش یعنی چه؟
بیلی با توجه به استایل ب*دن خود و فیگوری که در عکس‌ها میگیرید، علامت بخصوصی از خود ثبت کرده است. علامت بیلی ایلیش را در زیر می‌بینید:
what-is-billie-eilishs-star-sign-320x179.jpg
15. مستند زندگینامه بیلی آیلیش
بیلی آیلیش در صفحه اینستاگرام خود از طرفداران خواست سوالاتشان را از او بپرسند. یکی از طرفداران بیلی از او درباره مستند زندگینامه‌اش پرسید که او در پاسخ نوشت:

مستند «جهان کمی تار است» روز 26 فوریه 2021 (مصادف با 8 اسفند 1399) منتشر خواهد شد.

این مستند در تاریخ مذکور اکران شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
بهترین آهنگ های بیلی آیلیش
هرچند که بیلی ایلیش از جمله ستارگان نوظهور دنیای موسیقی است اما تا کنون آهنگ‌های موفق و پرطرفدار بسیاری را منتشر کرده که برخی از آنان برای هفته‌ها در لیست پرمخاطب‌ترین آهنگ‌های آمریکا قرار داشتند. در ادامه بهترین آهنگ های بیلی آیلیش را بررسی خواهیم کرد.

1. آهنگ Bad Guy
2-3-320x179.jpg
بیوگرافی بیلی آیلیش
اولین آهنگ در لیست بهترین‌های بیلی ایلیش، آهنگ Bad Guy است. این آهنگ پنجمین ترک از آلبوم When We All Fall Asleep, Where Do We Go است که در تاریخ 29 مارس سال 2019 منتشر شد. شعر این آهنگ نیز مانند تمام آهنگ‌های بیلی توسط خود بیلی و برادرش فینیاس اوکانل نوشته شده است و مانند اکثر آهنگ‌های او رنگ و بوی طنز و طعنه دارد. بیلی در شعر این آهنگ از معشوق خود به دلیل بدی‌هایش گله می‌کند و به او طعنه می‌زند. هرچند که بیلی در این شعر در حال ملامت معشوق خود است در انتها به او یادآوری می‌کند که سرسخت‌تر از این حرف‌هاست!

کمی بعد در تاریخ 11 جولای 2019 نسخه دیگری از این آهنگ با همخوانی جاستین بیبر منتشر شد و بسیار مورد توجه طرفداران این دو خواننده قرار گرفت.

2. آهنگ When The Party’s Over
3-2-320x179.jpgبیلی
آهنگ When The Party’s Over دومین تک آهنگ از آلبوم استودیویی او است که در 17 اکتبر 2018 منتشر شد. آهنگ When The Party’s Over اولین بار در 30 جولای 2018 در کنسرت نیوزیلند بیلی آیلیش از تور Where’s My Mind اجرا شد و سر و صدای بسیاری به پا کرد به طوریکه فیلم‌های این اجرا در شبکه‌های اجتماعی بازدید بسیاری را به خود اختصاص داد.

بیلی در مصاحبه‌ای در مورد این آهنگ این چنین گفت:

خاطرم است که هنگامی که ملودی آهنگ When The Party’s Over در حال پخش بود من در اتاقی دیگر بودم و به محض اینکه این ملودی به گوشم رسید تاثیر خارق‌العاده‌ای بر من گذاشت و بلافاصله خود را به اتاق ضبط رساندم و فینیاس آنجا رو به من گفت که بیلی این ملودی را همین الان ساختم و فکر کنم کار خوبی از آب درآمده باشد.

3. آهنگ Bury a Friend5-1-320x179.jpg

خواننده بیلی
رتبه سوم بهترین آهنگ‌های بیلی ایلیش متعلق به Bury a Friend است که سومین تک آهنگ، آلبوم When We All Fall Asleep, Where Do We Go است که در سال 2019 منتشر شد. شعر این آهنگ از دیدگاه هیولایی نوشته شده است زیر تخت بیلی زندگی می‌کند ( کنایه از سیاهی‌ها و تاریکی‌های روح خواننده). آهنگ Bury a Friend به ر*اب*طه وجودی بیلی با هیولای درونش ( که درون هر فردی وجود دارد) اشاره می‌کند و آن را شرح می‌دهد.

بیلی در شعر این آهنگ به این نکته اشاره می‌کند که این هیولای درونی در حال شکار چیزی است که این چیز ممکن است معشوقه بیلی و یا روح خودش است که اسیر این هیولا شده‌اند.

4. آهنگ Lovely
7-1-320x179.jpg
بیلی ایلیش کیست
بیلی در این تک آهنگ با دی‌جی خالد به همکاری پرداخته است. آهنگ Lovely برای فصل دوم سریال پرطرفدار نتفلیکس یعنی 13Reasons Why نوشته و ساخته شده است. محتوای شعر این آهنگ، در مورد غلبه بر افسردگی و اختلالات روحی درونی است. این آهنگ در 19 آوریل سال 2018 منتشر شد و در صدر جدول پرشنونده‌ترین آهنگ ایستگاه‌های رادیویی آمریکا قرار گرفت.

5. آهنگ You should see me in a crown
4-1-320x179.jpg
بیوگرافی بیلی ایلیش
آهنگ You should see me in a crown یکی از پرطرفدارترین آهنگ‌های بیلی است که به تهیه‌کنندگی اپل موزیک در 18 مارس 2018 منتشر شد. جالب است بدانید که ایده اولیه ساخت این آهنگ از روی سریال تلویزیونی شرلوک هلمز گرفته شده است. به گفته خود بیلی ایلیش در یکی از مصاحبه‌هایش در مورد این آهنگ چنین گفته است که:

ایده نام این آهنگ از سریال شرلوک هلمز گرفته شده است. من و برادرم فینیاس در حال تماشای سریال شرلوک بودیم. در یک از سکانس‌های این سریال، شخصیت جیم موریارتی در یکی از دیالوگ‌های خود جمله You should see me in a crown (تو باید منو با تاج ببینی) را استفاده کرد که به نظرمان خیلی جاه‌طلبانه و جالب به نظر رسید و تصمیم گرفتیم آهنگی به همین نام بسازیم.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,342
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,644
Points
117
6. آهنگ Ocean Eyes
1-2-320x179.jpg
خواننده بیلی ایلیش
اگر بگوییم این آهنگ زندگی بیلی ایلیش را برای همیشه دستخوش تغییر کرد و سبب معروفیت او شد قطعا سخن ناروایی نگفته‌ایم. آهنگ چشمان اقیانوسی در سال 2016 منتشر شد و به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. شاید خود بیلی هم در زمان منتشر کردن این آهنگ انتظار موفقیت آن را در این مقیاس نداشت. بلافاصله پس از انتشار این تک آهنگ، کاربران زیادی از جمله برخی از معروفترین اینفلوئنسرهای آمریکایی آن را بازنشر کرده و از آن تعریف و تمجید کردند . همین امر زمینه‌ساز شهرت و دیده شدن ایلیش شد.

7. آهنگ Bellyache
6-1-320x179.jpg
بیلی ایلیش
آهنگ Bellyache یکی دیگر از آثار موفق بیلی ایلیش است که در سال 2017 منتشر شد. شعر این آهنگ مانند همیشه توسط خود بیلی نگارش شده است. شعر این آهنگ از نگاه یک فرد روانپریش روایت می‌شود که مرتکب قتل‌های سریالی متعددی شده و حال از اعمال خود پشیمان است. در انتهای شعر نیز این روانی قاتل به زندگی خود پایان می‌دهد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا