• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

زمین شناسی سنگ‌های شفابخش

  • نویسنده موضوع MAHDIS
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 236
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

MAHDIS

نویسنده انجمن + مدیر ارشد بازنشسته
نویسنده انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-26
نوشته‌ها
7,835
لایک‌ها
16,739
امتیازها
163
سن
23
محل سکونت
Mystic Falls
وب سایت
taakroman.ir
کیف پول من
719
Points
0
سنگ هاي شفا بخش
کانی ها و سنگ های با ارزش به علت ساختار اتمی کامل و انرژی بسیاری که دارند و نورهای ناب رنگی و درخشان که از خود می تابانند در کنار دانش پزشکی، بدون خطرآفرینی می توانند اثرهای مثبتی بر جای بگذارند. ولی این حرف دلیل بر این نیست که سنگ ها به تنهایی معجزه می کنند، بلکه این سنگ ها همراه و در کنار درمان های پزشکی تأثیرات مفیدی را بر بیماری ها دارند.
ارتعاشات متغیر در حوزه ب*دن تعادل جسم و جان را به هم می ریزد و این ناهماهنگی است که باعث بیماری می شود. در این زمان است که می توان با کمک گرفتن از ارتعاشات کانی ها و سنگ های باارزش، این ناهنجاری های به وجود آمده را کنترل کرد و هماهنگی لازم را در جسم و جان دوباره ایجاد کرد.
درمان با سنگ های شفابخش و باارزش برای زن و مرد و کودک نیز در هر سنی مناسب است و هیچ خطری ندارد. در صورتی که این کار با آگاهی و دانش لازم انجام شود.
در گذشته های دور که مربوط به دوران پارینه سنگی یا عصر حجر می شود، ابتدا بشر از سنگ به عنوان ابزار استفاده می کرد. در آنجا بود که آموخت سختی سنگ ها می تواند حیوانات را که زندگی او را تهدید می کنند، از بین ببرد. همانجا بود که آموخت با ساییدن سنگ ها جرقه و آتش هم تولید می شود. این ابتدایی ترین آشنایی بشر با سنگ بود.
بعد از این مراحل بود که حس زیبایی پرستی به انسان شوق استفاده از سنگ های رنگی مختلف را برای آراستن دست و گر*دن داد. باستان شناسان در بسیاری از مناطق کهن از جمله ایران در کاوش های خودشان آثار زیادی را که مبین آشنایی و استفاده ساکنان مناطق باستانی و ایران از این سنگ ها بوده به دست آورده اند. گیوشمن ضمن اکتشافات خودش از تپه سیلک در کاشان به تعدادی گردنبند با مهره هایی از عقیق، لاجورد، یشم، سنگ شیشه، مرجان، صدف و... برخورد کرد. این اشیا مربوط به هزاره های سوم پیش از میلاد و حتی شاید قبل از آن باشد.
در منطقه شوش کنونی که متعلق به دوره ایلامی و هزاره سوم و چهارم پیش از میلاد است، تعدادی تندیس یافت شد. همه این موارد نشان می دهد که مردم با تراش سنگ آشنا بوده اند.
در تخت جمشید سنگ هایی از جمله مرجان قرمز، فیروزه، عقیق و... به دست آمده که به شکل سرویس شیر، انسان یا انگشترهایی با نگین عقیق که روی آنها نقش پادشاهان در حال جدال با حیوانات اساطیری است. این هنرها همه مربوط به هزاره اول پیش از میلاد است.
افسانه ها و روایات گوناگونی هم درباره سنگ های باارزش نقل شده است. مثل اینکه کاهنان از سنگ های باارزش برای تبرک استفاده می کرده اند یا اینکه جادوگران برای طلسم این سنگ ها را به کار می بردند.
آتلانتیسی ها می دانستند که برای درمان بیماری ها چگونه از این کانی های باارزش استفاده کنند. در چین از کوبیدن و پودر جواهرات برای مداوای بیماران سود می بردند. در قرن هشتم میلادی شخصی به نام «سن هیلدنبژان» با کمک این سنگ ها بیماران خود را درمان می کرد. این نشانه آن است که در گذشته و در مناطق مختلف انسان ها از سنگ ها علاوه بر استفاده آن به عنوان ابزارهای گوناگون و زینت و در مراسم مذهبی از جنبه درمانی آن هم سود برده اند.



 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : MAHDIS

MAHDIS

نویسنده انجمن + مدیر ارشد بازنشسته
نویسنده انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-26
نوشته‌ها
7,835
لایک‌ها
16,739
امتیازها
163
سن
23
محل سکونت
Mystic Falls
وب سایت
taakroman.ir
کیف پول من
719
Points
0
در ب*دن مراکزی وجود دارد که به این مراکز انرژی یا چاکرا می گویند. بیماری ها در اثر بسته شدن این مراکز انرژی پدید می آیند. کانی ها و سنگ های باارزش قادر هستند تا این گرفتگی ها را از بین ببرند و انرژی حیاتی را به صورت منظم و باارزش در ما جاری کنندافرادی که مدیتیشن یا تمرکز می کنند روی این نقاط آگاهی دارند و انرژی های درونی را از این نقاط بیرون داده و آزاد می کنند.
طیفهای رنگی در واقع همان رنگهای نوری هفتگانه (رنگین کمان) هستند که از نور سفید سرچشمه می گیرند. رنگهای نوری به صورت انرژی پایان ناپذیر در سطح کره زمین، کیهان و ماورا همیشه در ارتعاش هستند و به درون زمین نیز نفوذ می کنند و انرژی های مثبت و لازم کیهانی را وارد ب*دن ما کرده و در ما تعادل و توازن لازم را ایجاد می کنند. در این زمان است که بیماریها از ما دور می شوند.
اما این که در چه ساعات یا روزهایی گرفتن این انرژی از سنگها مناسب تر است و اصلاً چه نوع سنگهایی روی ما تأثیرگذار هستند؟
به عقیده بسیاری از کارشناسان این کار منطق و عقل نمی طلبد، بلکه باید اشخاص دریچه های قلب خود را باز بگذارند و به خود این فرصت را بدهند تا آن خود برترشان سنگی را که در یک لحظه بخصوص به آن احساس نیاز می کنند، انتخاب کند. با اطمینان می گویم که این کار شدنی است و سنگ شما را انتخاب می کند. اگر در این مورد شک دارید یا در مورد چند سنگ تردید می کنید، آنها را در دستان خود قرار دهید، آنگاه متوجه خواهید شد که با گرم شدن یکی از آنها، سنگ نسبت به شما واکنش مناسب نشان داده است.
که در این زمان باید سنگ را بشویید و آن را از ناخالصی ها پاک کنید. گاهی اوقات سنگی در اختیار شما قرار می گیرد تا شما بتوانید از آن انرژی بگیرید. شاید این سنگ قبل از شما مورد استفاده شخصی بوده که دچار بیماری و ناراحتی خاص بوده است. این سنگ از نظر فیزیکی به شما آسیب نمی رساند، ولی امکان دارد که افکار پریشان و انرژی منفی شخص قبلی را همراه داشته باشد و آن انرژی منفی شما را آزار دهد. بنابراین باید سنگها را پاک کرد.
آب، آتش، خاک و نمک دریا از عوامل پاک کننده سنگ هستند. شما می توانید سنگ مورد نظرتان را در حدود ۱ تا ۲ساعت در آب جاری قرار داده و تمیز کنید یا آن را داخل خاک بگذارید و سپس آن را بشویید. گاهی هم می شود سنگ را روی شعله شمع قرار داد یا اینکه از نمک خشک دریا برای پاک کردن آن استفاده کرد.
پس از پاکسازی سنگ می توانید به پشت دراز بکشید و آرامش بگیرید.
بعد از اتمام این کار چند دقیقه در همان حالت باید باقی ماند. بعد سنگ را برداشته و به آرامی باید بلند شد، سنگ را شست، زیرا انرژی منفی و افکار پریشان که به سنگ منتقل شده را تخلیه کرد. افراد بر حسب نیازشان می توانند این کار را انجام دهند. البته یک نکته را هرگز نباید از یاد برد و آن اینکه این کار در مورد تمام سنگها صدق نمی کند، باید بعضی از سنگها را مستقیماً روی محل درد قرار داد. بعضی از آنها را در آب قرار داد و بعد آن را می نوشند، مراکز انرژی یا همان چاکراها در هفت منطقه از ب*دن در راستای ستون فقرات از پایین ترین قسمت تا بالای جمجمه سر قرار گرفته اند.


 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : MAHDIS

MAHDIS

نویسنده انجمن + مدیر ارشد بازنشسته
نویسنده انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-26
نوشته‌ها
7,835
لایک‌ها
16,739
امتیازها
163
سن
23
محل سکونت
Mystic Falls
وب سایت
taakroman.ir
کیف پول من
719
Points
0
چاکرای ریشه یا پایه ستون فقرات (مولادهارا Mulddhara) نخستین چاکرا است.
این چاکرا محل ورود «پرانا» یا انرژی حیاتی است.طیف رنگی مربوط به این چاکرا قرمز است که نشانه زندگی، قدرت، نیروی جسمانی و حیات است. این رنگ روی کم خونی و فقر غذایی اثرخوبی دارد و ارتعاشات تقویت کننده و درمان کننده دارد. سنگ های قرمز مثل مرجان قرمز، یشم قرمز، یاقوت قرمز و... مناسب این چاکرا هستند.
طیف رنگی یاقوت قرمز، اوپال آتشی، یشم قرمز برای متولدین فروردین مناسب است. یشم قرمز و یاقوت قرمز و عقیق قرمز برای متولدین آبان تیر و مرداد مناسب است.

چاکرای خاجی یا مرکز کلیه (سواد هیستانا Swadhistana) در قسمت پایین شکم قرار گرفته است.
طیف رنگی مربوط به این چاکرا نارنجی. نارنجی علامت انرژی است. این رنگ قدرت ارتباطی، دفع خشم و کنترل بر خویشتن را متعادل می کند. مسائل مربوط به هضم غذا و گردش خون را منظم می سازد.
عقیق نارنجی، سنگ ماه، اوپال آتشین که رنگ نارنجی دارند مناسب این چاکرا هستند.
طیف رنگی سنگ کهربا برای متولدین خرداد، مرداد و شهریور مناسب است. عقیق نارنجی برای ماه های اردیبهشت و آبان است.

چاکرای سوم چاکرای شبکه خورشیدی (مانی پورا Manipura) است.
طیف رنگی مربوط به این چاکرا زرد و زرد طلایی است که نشانه عقل، هوش و ذهنیت است. این چاکرا بالاتر از ناف قرار گرفته است. رنگ زرد تأثیر مثبتی روی کبد، طحال، کیسه صفرا و اعصاب دارد. قدرت درمانی برای بیماری مرض قند، یبوست دارد و کنترل کننده چاقی است. سیترین، کهربا، چشم ببر مناسب این چاکرا هستند. کهربا به متولدین خرداد، مرداد و شهریور تعلق دارد، سیترین مربوط به متولدین ماه های خرداد، اردیبهشت، مرداد و شهریور است. چشم ببر به متولدین خرداد، شهریور و مرداد متعلق است.

چاکرای قلب یا عشق الهی (آنات هاتا Anathata) در وسط جناق س*ی*نه و بالای قلب قرار دارد.
طیف رنگی مربوط به این چاکرا قرمز، نارنجی، زرد طلایی، صورتی و سبز است. کلیه سنگها با رنگهای ذکر شده مانند مالاکیت، پریلات، تورمالین سبز و قرمز، کورل، کوارتز صورتی، کونزایت برای این چاکرا مناسب هستند و برای رفع مشکلات قلبی، تنظیم گردش خون و فشار خون و ناراحتی های پوستی مؤثر است.

چاکرای گلو یا حلق (ویهودها Wihudha) است که روی حلق قرار گرفته است.
طیف رنگی مربوط به این چاکرا آبی و آبی و سبز روشن است که علامت جاودانگی، اخلاص و الهام است. این رنگ روی بیماریهای گرفتگی گلو و ناراحتی های عصبی تأثیرگذار است. سنگهای مربوط به آن فیروزه، تورمالین آبی، توپاز آبی، یاقوت آبی، اکومارین و... است. فیروزه به متولدین اسفند، یاقوت آبی به خرداد، اکومارین به خرداد، مهر، بهمن و اسفند مربوط می شود.


 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : MAHDIS

MAHDIS

نویسنده انجمن + مدیر ارشد بازنشسته
نویسنده انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-26
نوشته‌ها
7,835
لایک‌ها
16,739
امتیازها
163
سن
23
محل سکونت
Mystic Falls
وب سایت
taakroman.ir
کیف پول من
719
Points
0
چاکرای پیشانی یا چشم سوم (آجنا Agna) در سمت پیشانی و کمی بالاتر از بین دو چشم قرار دارد.
طیف رنگی مربوط به این چاکرا آبی نیلی است. این رنگ باعث باز شدن چشم سوم - دید بیرونی و درونی - است. این رنگ برای آرامش و درمان بیماریهای ذهنی مفید است. رنگ نیلی آگاهی را بالا می برد و برای زنده کردن خاطرات فراموش شده مفید است. یاقوت کبود، لاجورد، چشم شاهین، آزوریت برای این چاکرا مناسب هستند. لاجورد به ماههای آذر، دی، بهمن و اسفند تعلق دارد.

چاکرای بالای جمجمه یا تاج سر (ساهاس رارا Sahasrara) در قسمت میانی بالای سر قرار دارد.
طیف رنگی مربوط به این چاکرا بنفش، سفید و طلایی است. این رنگ برای بیماری های ذهنی مناسب است و خواب را تنظیم می کند. فلورین، الماس، تورمالین و آماتیست مناسب این چاکرا هستند
زمین شناسی پزشکی عبارت است از کاربرد یافته های زمین شناسی در مورد کانیها و یا سنگهای دارویی و... در پزشکی یا داروسازی. ومعادل لاتین Medical Geology میباشد.


 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : MAHDIS
بالا