• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی مارگو رابی

  • نویسنده موضوع .ATLAS.
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 376
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

.ATLAS.

مدیر تالار زبان + مدرس نقاشی + مدیر تالار نقد
پرسنل مدیریت
مدیر تالار
مدرس
منتقد انجمن
نقاش انجمن
تیزریست
کاربر VIP انجمن
طراح آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-24
نوشته‌ها
3,004
لایک‌ها
28,130
امتیازها
198
سن
19
محل سکونت
قلعه‌ی توماس
کیف پول من
19,923
Points
677
مارگو الیس رابی (انگلیسی: Margot Elise Robbie‎ زاده ۲ ژوئیه ۱۹۹۰)، بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اهل استرالیا است. او در فیلم‌هایی نظیر دربارهٔ زمان، گرگ وال استریت، تمرکز، افسانه تارزان، جوخه انتحار، پرندگان شکاری و من تونیا هستم و روزی روزگاری در هالیوود ایفای نقش کرده‌است. مارگو رابی در سال ۲۰۱۶ با تام آکرلی ازدواج کرد. در سال ۲۰۱۷، مجلهٔ تایم وی را جزوه یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد، و در سال ۲۰۱۹، او در بین فهرست پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت. مارگو رابی تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار نشده‌است. او برای بازی در نقش هارلی کوئین هم شناخته می‌شود.

zoin_20190730_120228.jpg

نام اصلیمارگو الیس رابی
تولد۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۰ ‏(۳۰ سال)
دالبی، کوئینزلند، استرالیا
محل زندگیلس آنجلس، کالیفرنیا
ایالات متحده آمریکا
ملیتاسترالیایی
پیشههنرپیشه، تهیه‌کننده
سال‌های فعالیت۲۰۰۸-اکنون
همسر(ها)تام آکرلی (۲۰۱۶ -اکنون)



او در سال ۲۰۱۳ شروع به کار مدلینگ کرد و با بن بارنز بازیگر مشهور بریتانیایی آشنا شد و با او ر*اب*طه عاشقانه ای را شروع کرد.

آن‌ها در سال ۲۰۱۵ ر*اب*طه خودشان را به اتمام رساندند.

مارگو رابی سال ۲۰۱۴ با تام آکریلی (دستیار کارگردان بریتانیایی) آشنا شد، آن‌ها سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کرده و به لس آنجلس نقل مکان کردند.

رابی در سال ۲۰۱۵ در فیلم فوکوس همبازی ویل اسمیت شد. او در فیلم بعدی خود در نقش شخصیت هارلی کوئین از شرکت دی‌سی کامیکس در فیلم جوخه انتحار (۲۰۱۶) به ایفای نقش پرداخت.

حضور موفق مارگو در نقش تونیا هاردینگ در فیلم من، تونیا به کارگردانی کریگ گیلسپی باعث شد که نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. او در سال ۲۰۱۸ به عنوان صداپیشه شخصیت فلاپسی در فیلم پویانمایی رایانه‌ای پیتر خرگوشه حضور داشت، که اقتباس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام نوشته بیترکس پاتر است. سپس در فیلم مهیج وان اشتاین به نام ترمینال در نقش آنی ظاهر شد. در همان سال رابی نقش ملکه الیزابت یکم را روبروی سورشا رونان (مری استوارت) در فیلم ماری ملکه اسکاتلند ایفا کرد. همچنین مارگو رابی در سال ۲۰۱۹ در فیلم روزی روزگاری در هالیوود در نقش شارون تیت به کارگردانی کوئنتین تارانتینو به ایفای نقش پرداخت. مارگو در این فیلم همبازی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت شد.[۲]

مارگو رابی در سال ۲۰۱۴ در لیست ۱۰۰ زن جذاب سال ۲۰۱۴ مجله ماکسیم قرار گرفت.






 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا