• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

مد و استایل سبک لباس پوشیدن تیلور سویفت

  • نویسنده موضوع AYDAW
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 471
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

AYDAW

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-01
نوشته‌ها
698
لایک‌ها
15,200
امتیازها
93
کیف پول من
3,771
Points
0
انجمن رمان نویسی
بررسی استایل و مدل لباس های تیلور سویفت
تیلور سویفت خواننده آمریکایی 29 ساله است که البته سن اش خیلی کمتر از این چیزها نشان میدهد شاید به خاطر سبک لباس پوشیدن یا مدل مو و آرایشش باشد به هر حال او یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین خواننده های هالیوودی است . تیلور سویفت معمولا با لباس های دخترانه و فانتزی دیده میشود و آرایش ملایمی دارد که اکثرا رژ ل*ب قرمز میزند.


تیلور سویفت

تیلور سویفت خواننده شیکپوش
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این خواننده جوان اولین آلبوم اش را زمانی که فقط 16 سال داشت منتشر کرد, او جزو کسانی است که آلبوم هایش بیشترین فروش را دارند که این نشان دهنده پرطرفدار بودن اوست.

قد تیلور سویفت 175 سانتی متر است و 63 کیلو وزن او است به همین دلیل همه او را یک خواننده قد بلند و خوش استایل میدانند, تیلور سویفت و گیتارش همیشه با هم هستند طوری که نمیتوان او را بدون گیتارش دید.

پیراهن یقه دار

یکی از لباس های دوست داشتنی تیلور سویفت پیراهن های یقه دار هستند که استایل دخترانه و بامزه ای به او میبخشند, اگر بخواهید مانند تیلور لباس بپوشید باید حتما پیراهن یقه دار داشته باشید و آن را کفش های پاشنه کوتاه ست کنید.

استایل تیلور سویفت

استایل شیک تیلور سویفت
دامن کوتاه

تیلور سویفت عاشق دامن کوتاه است و از انواع دامن های تنگ و کلوش و چین دار استفاده میکند, دامن اسکینی جایگاه ویژه ای در استایل این خواننده شیکپوش دارد و میتوان گفت او همه رنگ و همه مدل دامن را دارد.

تیپ تیلور سویفت

تیپ دخترانه تیلور سویفت
تیپ مشکی

تیپ مشکی را همه خانم ها دوست دارند تیلور سویفت هم از این قاعده مستثنی نیست, او از رنگ مشکی به خوبی در استایل اش استفاده میکند و لباس مجلسی های مشکی رنگ زیادی دارد. به خاطر رنگ پو*ست سفید و موهای روشنی که دارد لباس های مشکی رنگ به او می آیند.

مدل لباس تیلور سویفت

مدل لباس های تیلور سویفت
تیلور سویفت

مدل لباس مجلسی تیلور سویفت
ست شومیز و دامن

شومیز و دامن یکی از ست های جالب تیلور سویفت است, او شومیزهای حریر را با دامن های گل گلی ست میکند و استایل دخترانه ای به خود میبخشد. او بیشتر با مدل موهای چتری دیده میشود که باعث میشود سن اش کمتر دیده شود.

شومیز و دامن

ست شومیز حریر و دامن گل گلی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش توسط مدیر:
امضا : AYDAW
بالا