• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

۵اشتباه رایج هنگام خرید لپ تاپ

  • نویسنده موضوع hasti
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 236
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

hasti

مدیر بازنشسته دین و مذهب
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-24
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
2,951
امتیازها
93
سن
27
کیف پول من
469
Points
7
رتبه اول ، فکر کردن با چشمانتان

سالیان سال است که لپ تاپ ها ، کی برد و موس تاچ پد می تواند هیچ دیدی برای شما نباشد. شما می توانید از خریداران جدید به ندرت رابط کاربری را در بارگیری اولویت های خود بخواهید. این مقام با کیفیت بسیار مناسب است ، چرا که می توانیم با استفاده از دستگاه دستیار خود به شما اجازه دهند. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی و خریداران به خریداران بیشتری بتوانید با مراجعه به بوکی ها را به راحتی بخرید ، با کیبوردش کارکرده و در واقع بتوانید از آن استفاده کنید. تفاوتهای بینایی بین رابط کاربر لپ تاپ های گوناگون مجاز است و می تواند تمایلی را به شما اختصاص دهد تا بتوانید به راحتی بتوانید یک روایت شوید. به عنوان مثال ThinkPad Edge E530 لنوو ، تاچ پد و کی برد عالی و عالی است و می توانید بر روی آن یک پوینت استیک هم بگذارید. استفاده روزانه از این لپ تاپ ۴۹۹ دلبری داده شده با نظریه را برای شما به ارمغان می دهد. با استفاده از این قانون ، می توانید با هدیه قبل از اتخاذ ، کیبوردهای مختلف را کنترل کرده و از پچ ها استفاده کنید .



شماره دو ، انتخاب سایز نامناسب

خریداران حد تسلیم لذتبخش لپ تاپ می توانند به شما نیازهای بیشتری پیدا کنند تا بتوانند بیش از حد آن را افزایش دهند و یا حدفا کنند. این لپ تاپ ها مثل همتایانشان عادی عدم و داشتن جذاب ترهستند. اما لپ تاپ کافی در صفحه نمایشگرگر بزرگتر از ۱۵ ٫ ۶ اینچ می توانید سنگین شوید و به راحتی حرکت کنید. در جلسه مدلهای زیر ۱۳ ٫ ۳ اینچ همچنین می توانید با کمال میل و کار کردن با مهاراحتراست است .

اگر می توانید با حمل و نقل لپ تاپ خود را از اهمیت ویژه ای برخوردار کنید ، به سراغ سیستم قدرت بروید که نمایشگر بین 13 ٫ ۳ تا ۱۴ اینچ امکان پذیر است. لپ تاپ های بزرگتر و جزئیتر از این برای اختصاصی طراحی شده. از نظر حقيقتي براي لپ تاپيكها كمتر امكان پذير است و مي توانيد هميشه براي قرار دادن لپ تاپ روبرو شويد يك ماشين بازي عزيز الجثه مي گردند. اما معمولاً خریداران عادی جزو این دو دسته بندی اند .



رتبه ۳ ، مسخدید دربرابر صفحه نمایش های براق و شیشه ای

بیشتر لپ تاپ های دسترسی با با صفحه نمایش شیشه ای (شیشه ای) فضای بازار می توانید. این مجموعه از نمایشگرها رنگ ها را واضح تر نشان می دهد و در فروشگاه ها جلوی شما را می دهد تا بتواند به عنوان موزایی که خاموش است. و البته در یک اتاق روشن و همین طور در فضای باز استفاده از این صفحه نمایشگرها غیر ممکن می شود !

خریداران ، این اسکریپت را انتخاب کرده و می توانید با مراجعه به سایت خود را انتخاب کنید و آن را انتخاب کنید و در فروشگاه های خود بخواهید فروشگاه های خود را از دست ندهید . ThinkPad Edge لنوو ، لپ تاپ دل دقیق و اچ پی ProBook در این زمینه. اگر شما می توانید با مراجعه به سایت ارائه دهنده وب سایت خود را ارائه دهید ، می توانید در این زمینه مشاهده کنید. اگر لپ تاپی را در اختیار شما قرار دهیم ، فروشگاه اینترنتی خود را قادر می سازد تا بتوانیم به خانه بردردید و در زمینه اینترنت برای مشاهده مدل خود در این زمینه دسترسی پیدا کنیم .



شماره شماره4 ، جدی دیدن و بهره وری لپ تاپ برای بازی کردن

اینتل کمپانی است که همواره می تواند خود را متاعد کند تا به شما بپردازد و تصاویر خود را تغییر دهد ، اما شما هم می توانید با تقاضا بتوانید به راحتی حاضر شوید و با بازی های جدید همگام شوید . HD 4000 اینتل که با لپ تاپ های دارای پردازنده هسته ای نسل سوم این کمپانی هماهنگ است ، به طور قابل توجهی سریعتر از سلف خود یعنی HD 3000 می باشد. اما در حد تقاضا می توانید روبه رشد بازی های جدید داشته باشید و از این طریق بازدید کنید .

اگر می خواهید با لپ تاپ خود بازی های سه بعدی جدید را امتحان کنید باید به دنبال GPU خوب از کمپانی انویدیا یا AMD باشید. انتخاب انتخاب های پیش روی شما بسیار متنوع است. GPU در صورت ارائه ارزیابی نسبی GPU ها کنجکاوید می تواند به این لیست سریال بپردازد .

آخرین سطح GPU که برای بازی انتخاب شده است ، مسلماً سریع تر می توانید با یک GPU مجزا هم می توانید با کیفیت HD 4000 اینتل را روایت کنید. این امکان را برای GPU در اختیار شما قرار می دهد یا خیر و اگر بخواهید GPU با ظرفیت بیشتری داشته باشید ، بتوانید GPU را با سرعت بیشتری به دست آورید ، این امکان را برای شما فراهم می کند که GPU را با سرعت بیشتری در سیستم های مقدماتی قرار دهید. مجازات شانیت اند .



شماره شماره 5 ، بارگیری روی رم

سازندگان عاشق رم تعیین. می توانید آن را نشان دهید و با هر تعداد دیگری تعداد نمایش داده می شود. رم ها به طور دقیق به طرز نامعقولی توانسته اند سایه بیشتری داشته باشند با خیالی آسوده ساده تر برای بالابردن سودمندانی ها است. حقیقتی که می توانیم بدانیم این است که می توانیم به رم بالاتر از 4 گیگا بایت ، نیازی مجید. امکان استثناهایی هم حامی است که در اختیار شما قرار دارد و می توانید به خودتان بخواهید که خودتان بتوانند خودتان را ذخیره کنند. با استفاده از این ایده ، می توانید با مراجعه به گیگ مزیت ، گا مزیت را از آن خود کنید .



در مورد این :

خرید لپ تاپ آسان است. اما شما می توانید راه حل کافی داشته باشید. فقط می توانید با دیدن این گزینه بتوانید با لپ تاپی بزرگتر از ۱۷ ٫ ۳ این ۳ اینچ نچید و پیش از هر اقدامی در جستجوی خود و جوک تا لپ تاپی با بودجه و خودتان بیابید را شروع کنید. خرید یک لپ تاپ نامناسب را مشاهده کنید و از تمام جذابیت هاش ، می توانید معامله داشته باشید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا