• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

متفرقه وقتی مورد خــ ـیانـت واقع می‌شویم چه کنیم؟!

  • نویسنده موضوع .Mahdieh
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 178
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

.Mahdieh

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-30
نوشته‌ها
1,605
لایک‌ها
6,129
امتیازها
113
سن
24
محل سکونت
↕کره خاکی↕
کیف پول من
5,056
Points
122
روزنامه خراسان - دکتر هادی غلام‌محمدی:

اقدام جنون‌آمیز یک زن ترکیه‌ای در خصوص شوهر خیانتکارش در چند روز گذشته، مورد توجه شبکه‌های اجتماعی دنیا قرار گرفته است. به نظر می‌رسد مرد خیانتکار اهل ترکیه هرگز تصور نمی‌کرد خــ ـیانـت او موجب شود به شکلی وحشتناک مورد غضب زن خشمگینش در خیابان قرار بگیرد.
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، نحوه انتقام این زن از شوهر خیانتکارش را به تصویر می‌کشد. هنگامی که این مرد با دوچرخه در حال عبور از خیابان بود، این زن در یک موقعیت مناسب با خودرو به او نزدیک می‌شود و سپس او را زیر می‌گیرد و چند بار دیگر این کار را تکرار می‌کند که ظاهرا به کشته شدن مرد منجر شده است (منبع: آخرین خبر). در کنار این ماجرا و در روز‌های آخر هفته گذشته، حکم اعدام مرد جوانی که همسرش را بعد از این که متوجه رابـ ـطه اش با یک زن متاهل شده بود، آتش زد، صادر شد.
در این ماجرا، زن بعد از این‌که متوجه خــ ـیانـت شوهرش می‌شود، تصمیم می‌گیرد با زن دیگر رودررو حرف بزند تا ماجرا تمام شود، اما روز حادثه جر و بحث‌شان می‌شود و شوهرش وقتی سر و صدا را می‌شنود، برای این که آبروریزی اتفاق نیفتد، جلوی د*ه*ان زن را می‌گیرد و سپس با یک طناب او را خفه می‌کند و دست آخر هم در بیابان‌های اطراف شهر، او را می‌سوزاند (منبع: روزنامه ایران). حالا احتمالا این سوال پیش می‌آید که بهترین واکنش در زمانی که متوجه می‌شویم به ما خــ ـیانـت شده است، چیست؟

2223226_502.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : .Mahdieh

.Mahdieh

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-30
نوشته‌ها
1,605
لایک‌ها
6,129
امتیازها
113
سن
24
محل سکونت
↕کره خاکی↕
کیف پول من
5,056
Points
122
کاش بدانیم ازدواج با انتخاب تمام نمی‌شود


ازدواج مقوله‌ای است که از سه گذرگاه مهم و اساسی عبور می‌کند. گذرگاه اول آمادگی است به این معنی که دختر و پسر قبل از ازدواج درباره ملاک‌ها و معیارها، چیستی زوجیت و درک آن، اهمیت ازدواج و ... آمادگی کسب کنند. این آمادگی می‌تواند شامل داشتن شغل، بلوغ شناختی، هیجانی و رفتاری، رفتن به خدمت سربازی، آمادگی برای پدر یا مادر شدن و ... باشد. گذرگاه دوم، انتخاب است که با توجه به نیاز‌های خود و با آمادگی وارد رابـ ـطه عاشقانه با فردی می‌شویم که انتخابش کرده‌ایم.


خیلی مواقع فکر می‌کنیم ازدواج باانتخاب تمام و موفقیت در بقیه زندگی با یک انتخاب خوب تضمین می‌شود، اما حقیقت این است که با وجود انتخاب خوب، داستان به همین جا ختم نمی‌شود و این انتخاب نیاز به مراقبت دارد. گذرگاه سوم که تا پایان عمر ادامه یا تداوم دارد، مراقبت از رابـ ـطه یا انتخاب است به این معنی که زن و شوهر باید از انتخاب خود حراست و مراقبت کنند. موارد و اتفاقات فراوانی هستند که در صورت نبود مراقبت و محافظت، می‌توانند به وقوع بپیوندند که یکی از آسیب‌زاترین آن‌ها خــ ـیانـت زناشویی است؛ خــ ـیانـت به معنای زیر پا گذاشتن تعهد در رابـ ـطه است و می‌تواند به اشکال متفاوت بروز یابد.


گاه با تماس‌های تلفنی و گاه با رابـ ـطه جدی تر. اما نکته اساسی این است که خــ ـیانـت با هر شکل و شمایلی می‌تواند در زندگی زناشویی بحران ایجاد کند و گاهی این بحران، به فروپاشی خانواده یا مانند بهانه‌های نوشتن این مطلب به قتل منجر شود. مهم است که هنگام مواجه شدن با خــ ـیانـت همسر بدانیم باید چه کار کنیم تا بهتر بتوانیم بحران را مدیریت کنیم.



2223227_380.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : .Mahdieh

.Mahdieh

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-30
نوشته‌ها
1,605
لایک‌ها
6,129
امتیازها
113
سن
24
محل سکونت
↕کره خاکی↕
کیف پول من
5,056
Points
122
احساس خشم طبیعی است، اما ...


مهم‌ترین مسئله این است که فرد بلافاصله خود را محاکمه نکند و مقصر نداند. تجربه احساس خشم و عصبانیت در چنین حالتی کاملا طبیعی است. لازم است فرد پیش از هر چیز احساسات خود را به رسمیت بشناسد و آن را نادیده نگیرد. در قدم بعدی لازم است فرد از هرگونه اقدام و تصمیم سریع خودداری کند. همواره به خاطر داشته باشید زمانی که تحت تاثیر هیجانات شدید هستید، زمان مناسبی برای واکنش نشان دادن و تصمیم‌گیری نیست بنابراین کمی به خود زمان دهید.


در صورت امکان مدتی از فردی که به شما خــ ـیانـت کرده است، فاصله بگیرید و در کنار دوستان یا خانواده و کسانی که به آنان اطمینان دارید و می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید، باشید. پس از این که کمی آرام‌تر شدید با همسرتان صحبت کنید. زمینه‌های خیانتش را جویا شوید و بکوشید تجزیه و تحلیل کنید که چرا چنین اتفاقی رخ داده است.


پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید چقدر این دلایل قابل برطرف شدن است و این که آیا می‌خواهید به رابـ ـطه خود ادامه دهید و او را ببخشید یا خیر. هر تصمیمی که در این باره می‌گیرید، به خاطر داشته باشید که می‌تواند به احساس مورد خــ ـیانـت واقع شدن و در نتیجه احساس ضعیف بودن منجر شود؛ بنابراین بسیار حائز اهمیت است که دوباره احساس قدرت و خودمختاری را در خود پرورش دهید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : .Mahdieh

.Mahdieh

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-30
نوشته‌ها
1,605
لایک‌ها
6,129
امتیازها
113
سن
24
محل سکونت
↕کره خاکی↕
کیف پول من
5,056
Points
122
۲ توصیه به خانم‌های مورد خــ ـیانـت واقع شده


باتوجه به این‌که هر دو پرونده مطرح شده در ابتدای این مطلب مربوط به خانم‌هایی بود که به آن‌ها خــ ـیانـت شده، باید بگویم هنگامی که خــ ـیانـت از سوی مرد اتفاق می‌افتد، توجه به دو نکته از سوی خانم‌ها ضروری است.



2223228_126.jpg




اگر مرد به آن رابـ ـطه خاتمه داده ...


در صورتی که مرد وارد رابـ ـطه‌ای شده و با پذیرش اشتباه از این رابـ ـطه خارج شده است، به نظر می‌رسد که تغافل گزینه مناسبی است بدین معنی که [ هر چند سخت و دردآور است]خانم از این موضوع عبور و سعی در بازسازی رابـ ـطه زوجی خود کند و با تاکید بر نقاط قوت خود، همسر و رابـ ـطه به ایجاد صمیمیت بیشتر بپردازد، زیرا تمرکز بر این موضوع در این مواقع بر دامن زدن به هیجانات منفی صحه می‌گذارد و رابـ ـطه را از مسیر و ریل اصلی خارج می‌کند.


اگر این رابـ ـطه همچنان ادامه دارد ...


در صورتی که این رابـ ـطه همچنان از سوی مرد ادامه دارد؛ گزینه مناسب، گفتگو درباره این موضوع از سوی خانم با شوهرش است. در این گفتگو زوج‌ها به بروز احساسات‌شان می‌پردازند و خانم بیان می‌کند که شروع و ادامه این رابـ ـطه چه تاثیرات مخربی روی ایشان دارد.


رفتار‌هایی از قبیل تماس خانم با شخص سوم معمولا ناشی از هیجان‌زدگی و آشفتگی بالای خانم در این موقعیت است و متاسفانه به متزلزل شدن بیشتر جایگاهش در نظام زناشویی منجر می‌شود. این موضوع باید در فضای دو نفره و بین زوج‌ها و همچنین با کمک مشاور خانواده حل شود و تماس با شخص سوم به منزله پذیرفتن وی در رابـ ـطه است و اصلا توصیه نمی‌شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : .Mahdieh
بالا