• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی بورجو بیریجیک (بازیگر)

ساعت تک رمان

آتــش غــلــامــے

فروشنده شهر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-26
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
1,431
امتیازها
63
کیف پول من
150
Points
0
6610

بورجو بیریجیک در ۴ می ۱۹۸۹ در شهر آنتالیا ترکیه به دنیا آمده است.
او با توجه به اینکه در دوران دبیرستان در یک جشنواره تئاتر جایزه ای دریافت کرد، تصمیم گرفت تا به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شود.
وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته باستان شناسی در دانشگاه Ege گذراند و همزمان آموزش بازیگری در تئاترشهرداری بورنووا را دید. در سال ۲۰۰۶ به عنوان ملکه مدیترانه مسابقه زیبایی آنتالیا برگزیده شد
بورجو بیریجیک کار حرفه ای بازیگری را با کارآموزی در تئاتر شهری بورنووا آغاز کرد.
وی در سال ۲۰۰۷ برای اولین بار در سریال Maçolar که از شبکه شو تی وی پخش میشد در یک نقش فرعی در تلویزیون ظاهر شد. بعد از آن در فیلم کوتاه Toprağın Günlüğü حضور داشت.
پس از آن بورجو در سال ۲۰۱۱ در مسابقه بازیگری Artiz Mektebi که از کانال D ترکیه پخش میشد شرکت کرد و در آن مسابقه به همراه علی جان آیتکین رتبه اول را بدست آورد. پس از آن وی در سال ۲۰۱۱ در سریال حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl) و در سال ۲۰۱۲ در سریال Ustura Kemal در نقش کوتاه حضور داشت.
وی همچنین سال ۲۰۱۲ در سریال Düşman Kardeşler که از شبکه شو تی وی پخش شد در نقش دریا حضور داشت. این بازیگر در سال ۲۰۱۳ در سریال Beni Böyle Sev شبکه تی ار تی ۱ در نقش صدا حضور داشت و همچنین در برخی فیلم های تبلیغاتی نیز حضور داشت.
اما دوران طلایی این بازیگر را میتوان به حضور در دو سریال شرافت (Şeref Meselesi) در نقش کبری و سریال ترانه زندگی – ماکسیرا (Hayat Şarkısı) در نقش هولیا نام برد، وی با حضور در این دو سریال که از کانال D ترکیه پخش شد به شهرت خوبی رسید

همسر بورجو بیریجیک :
بورجو در سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج کرده است
6611

انجمن تک رمان
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : آتــش غــلــامــے
بالا