• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی امیررضا فرامرزی | بازیگر

ساعت تک رمان

آتــش غــلــامــے

فروشنده شهر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-26
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
1,431
امتیازها
63
کیف پول من
150
Points
0
امیررضا فرامرزی پسر خوش آینده سینمای ایران

امیررضا فرامرزی به خاطر بازی در فیلم بچه گرگ‌های دره سیب لوح زرین جشنواره سینمای کودک را دریافت کرد. جالب است بدانید او یکی از بازیگران مورد علاقه مرضیه برومند است و برومند او را پسرخوش آتیه سینمای ایران لقب داده است.



امیرضا فرامرزی در فیلم تختی نیز نقش آفرینی کرده است. او در سریال از سرنوشت که محور داستان آن درباره دو کودک پرورشگاهی است باراستین عزیز پورهم بازی شده‌ است
.
نقش اصلی فصل اول این سریال را که درپرورشگاه می‌گذرد، امیرضا فرامرزی و راستین عزیزپور بازی می‌کنند و در فاز دوم نقش جوانی این دو کودک را کیسان دیباج ودارا حیایی ایفا کرده اند.



امیررضا فرامرزی در فیلم ماهی و برکه نیز نقش آفرینی کرده‌ است. او یکی از استعدادهای سینمای ایران است و کارگردانانی که با او کار کرده اند معقتدند او در قواره یک بازیگر بین المللی می تواند ظاهر شود.

زندگی شخصی امیررضا فرامرزی

بازی خیره کننده فرامرزی در سریال از سرنوشت در واقع سرنوشت این کودک را در دنیای واقعی نیز تغییر داده است.



امیررضا یک کودک مدل هم هست و به کار مدلینگ بسیار علاقه‌مند است. او بسیار پسر درس خوانی است که بازیگری‌اش مانع از پیشرفت او در درس هایش نشده است.



او یک صفحه در اینستاگرام دارد که به نظر می‌رسد توسط ادمین کنترل می‌شود.عکس‌هایی که از امیرضا گذاشته می‌شود مربوط به زندگی کاری و هنری اوست و از زندگی شخصی او عکسی در اینستاگرام نیست.

انجمن تک رمان
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : آتــش غــلــامــے
بالا