Zahra jafarian
صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
معرفی کتاب یخ شکنها: چگونه مشتری را ترغیب به شناختن کار خود کنیم؟
تام شرایتر در کتاب یخ شکنها به شما میگوید که چطور مشتریتان را به شناسایی کسبوکار و محصول خود تشویق کنید و افراد بیشتری را به سمت خدماتتان جذب نمایید. او تکنیکها و فنونی را به شما میآموزد تا به کمک آنها بتوانید به فروشندهی موفقی تبدیل شوید.
دربارهی کتاب یخ شکنها:
بیشترین چالش افراد در ایجاد ارتباط با اطرافیان این است که اغلب اوقات اشتباه و نابهجا سخن میگویند و نمیتوانند تشخیص دهند که چه وقت گفتوگوها باید دوستانه باشد و چه وقت کاری. اگر شما هم نمیدانید که با مشتریانتان چطور صحبت را آغاز کنید یا اینکه چگونه گفتوگویتان را درست پیش ببرید تا بتوانید محصولات و خدماتتان را به بهترین شکل معرفی کنید، مطالعهی کتاب یخ شکنها (Ice Breakers) را از دست ندهید.
تام شرایتر در کتاب یخ شکنها به شما میگوید که چطور مشتریتان را به شناسایی کسبوکار و محصول خود تشویق کنید و افراد بیشتری را به سمت خدماتتان جذب نمایید. او تکنیکها و فنونی را به شما میآموزد تا به کمک آنها بتوانید به فروشندهی موفقی تبدیل شوید.
دربارهی کتاب یخ شکنها:
بیشترین چالش افراد در ایجاد ارتباط با اطرافیان این است که اغلب اوقات اشتباه و نابهجا سخن میگویند و نمیتوانند تشخیص دهند که چه وقت گفتوگوها باید دوستانه باشد و چه وقت کاری. اگر شما هم نمیدانید که با مشتریانتان چطور صحبت را آغاز کنید یا اینکه چگونه گفتوگویتان را درست پیش ببرید تا بتوانید محصولات و خدماتتان را به بهترین شکل معرفی کنید، مطالعهی کتاب یخ شکنها (Ice Breakers) را از دست ندهید.