• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

پزشکی و سلامت سوال 6

  • نویسنده موضوع Sea girl
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 195
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

S

Sea girl

مهمان
با عرض سلام. دختری هستم که همراه با خانواده در کشوری اروپایی زندگی میکنم مدتیه با یک پسر ایرانی آشنا شدم البته از بچگی اینجا بزرگ شده. الان بهم گفته که یه دختر از ر*اب*طه ی قبلیش داره که با مادرش زندگی میکنه. من قصد داشتم ر*اب*طه ی جدی باهاش داشته باشم اما الان من شوکه شدم این قضیه برام قابل قبول نیست. فکر نکنم بتونم با این قضیه کنار بیام. خودش میگه من برات چیزی کم نمیزارم و پشیمونت نمیکنم به نظرتون این ر*اب*طه رو ادامه بدم یا بهم بزنم؟
پاسخ:

سلام. ببینید شما با فردی ارتباط رو شروع کردید که شاید اسمش ایرانی باشه اما نوع بزرگ شدن , تربیت , باور , علایق , سلیقه ها و همه چیز او اروپایی است و شما دارید با یک فرد اروپایی ایرانی شروع به زندگی کردن میکنید چون نوع فرهنگ و نگرش ایشون به دنیا آنچیزی است که در اونجا بزرگ شده , درسته که ایشون ازنظر ملیت و پدر و مادر ایرانی هستند اما آنچه که تربیت و نگرش ایشون هست زندگی ای است که در اونجا داشته خب در اینگونه زندگیهایی که در اون طرف دارند اینگونه مسائل چیز خاصی نیست!
از یک ر*اب*طه ی قبلی دختری رو داشته و اون دخترخانوم هم همراه مادرش داره زندگی میکنه حتی برای خانواده ی اون دخترخانوم که بچه دار هم شده باز هم مشکلی نیست و بچه رو پذیرفتن و دارن زندگیشون رو میکنند و اونجا دولت هم بر نحوه بزرگ شدن بچه به اندازه کافی نظارت می کنه و میشه گفت اون خانواده مشکلی هم برای شما ندارند , شما در اونجا دارید زندگی میکنید و در اونجا میخواید ادامه بدید بنابراین هیچ ربطی به مسائل اینجا نداره که آنچه که در اونجا اتفاق میفته با اینجا مقایسه بکنید .
مثلا در ذهن خودت بخوای با قوانین و سنتهای اینجا وارد زندگی بشید! این رو بگذارید کنار , شما فردی رو میبینید و میشناسید که این فرد این گذشته رو داشته و الان با اون خانم هم ر*اب*طه ای نداره و براساس نگرش اونجا هم مشکلی نیست بنابراین آنچه که در اونجا اتفاق افتاده با قوانین اینجا بررسی نکنید , شما باید ببینید فردی که میخواید باهاش ارتباط برقرار کنید و بصورت جدی وارد بشید آیا انسانیت داره؟ آیا آدم درستی هست؟ آیا آدم سالمی هست؟ آیا آدم زندگی هست؟ آیا به دنبال زندگی هست یا باز میخواد یک ر*اب*طه داشته باشه و تموم بشه بره!؟
و باید دیدگاهی که شما در مورد تشکیل خانواده دارید رو بتونید با ایشون به هم نزدیک کنید خب شاید فرهنگ اونجا اینطور باشه که از نظر ایشون مشکلی نداشته باشه که بعد از ازدواج با دوستانش که می تونن دختر هم باشن به تفریح و اینور و اونور برن و ولی شاید این از دید شما مسئله ای غیر ممکن باشه و نتونید تحمل کنید باید از این اول کار سعی کنید با ایشون زیاد صحبت کنید تا ایشون هم در مورد دیدگاه های شما با خبر بشن.
بشینید فکر کنید آیا این فرد مناسب شخصیت و ایده آلهای شما هست یا نیست و اونها رو در محیط اونجا بررسی کنید نه با محیط و قوانین ایران , اگر شما در ذهنتون این هستش که کار ایشون بسیار ناجور هست و به هیچ عنوان برای شما قابل هضم نیست خب باید بگم که نباید وارد این ر*اب*طه بشید چون شما رو اذیت خواهد کرد و مشکل خواهید داشت. دختر ایشون با مادرش داره زندگی میکنه و بهرحال ایشون هم بعنوان یک پدر وظیفه دارند که به بچه سر بزنند و قطعا طبق قوانین و برنامه های اونجا حتما این رسیدگی رو هم دارند و باید داشته باشند و اون خانوم هم گاهی حضور پیدا خواهند کرد
و حتی شاید شما نیز ایشون رو ببینید اما اون ر*اب*طه قدیمی بوده نه اینکه بخواد دوباره شکل بگیره , شاید اون خانوم هم الان ازدواج کرده باشه یا کسی رو داشته باشه و هیچ ربطی به این آقا هم نداره بنابراین در ارتباط با این بچه باید ایشون وظیفه شناس باشه و اگر نباشه باید جای نگرانی برای شما داشته باشه چون فردی که بچه دار میشه درمقابل عمل بچه دار شدن خودش متعهد است و اگر تعهد نداشته باشه خب یک مقدار مسئله داره!
ایشون موظفه درمقابل بچه اش تعهدات و مسئولیتها رو داشته باشه و شما هم مشکلی با این قضیه نباید داشته باشید چون اون بچه نیاز به پدر داره و در همون حدی که برای خودشون تعریف کردن و تعیین کردن باید انجام بشه. بهرحال من توصیه میکنم در ر*اب*طه ای که میخواید وارد بشید خود شخصیت ایشون رو بررسی کنید و براساس خواسته های خودتون تصمیم بگیرید
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا