• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

آموزشی تنظیمات حساب کاربری

  • نویسنده موضوع طلایه
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 275
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

طلایه

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-28
نوشته‌ها
987
لایک‌ها
14,922
امتیازها
104
سن
24
کیف پول من
8,991
Points
174
سطح
  1. حرفه‌ای
0.jpg


حساب کاربری شما: بالای صفحه انجمن، سمت چپ، روی تصویر پروفایل کلیک کنید تا پنجره ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید باز شود.
توجه: اگر با موبایل وارد انجمن شدید، پایین صفحه سمت راست و یا بالای صفحه سمت راست می توانید تنظیمات حساب کاربری خود را مشاهده کنید.


1) خط خبری: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که آخرین واکنش ها و پیام های کاربران دنبال شده توسط شما را نمایش می دهد. و می توانید آخرین خبرهای انجمن و سایر کاربران را در این صفحه مشاهده کنید.

2) ارسال های شما: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید تاریخچه تمامی پیام ها و پست های خود را در انجمن مشاهده کنید.

3) جزئیات حساب کاربری: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید ایمیل، تصویر آواتار، تاریخ تولد، نمایش و عدم نمایش وضعیت آنلاین شما، محل سکونت، موزیک پروفایل، آدرس وب سایت شما و اطلاعاتی درباره خودتان را وارد، تغییر و انتخاب کنید.

4) گذرواژه و امنیت: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید رمز یا همان گذرواژه خود را تغییر دهید.

5) حریم خصوصی: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید نمایش یا عدم نمایش وضعیت آنلاین شما، نمایش یا عدم نمایش سن و تاریخ تولد شما، ارسال یا عدم ارسال پیام توسط کاربران در پروفایل و گفتگوی شخصی شما، بازدید یا عدم بازدید کاربران از پروفایل شما و... را انتخاب کرده یا تغییر دهید.

6) تنظیمات: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید برخی از دسترسی ها و تنظیمات سیستمی انجمن را انتخاب کرده یا تغییر دهید.

7) خروج: چنانچه قصد فعالیت در انجمن و تمایل به آنلاین بودن نداشتید، با کلیک کردن بر روی این گزینه می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید.
توجه: امکان دیلیت اکانت کردن وجود ندارد.

8) واکنشهادی دریافتی: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید تمامی واکنش های کاربران (لایک یا تشکر) در ر*اب*طه با پیام های پروفایل و گفتگوی شخصی، چت باکس و پست های تاپیک را مشاهده کنید و میزان آمار وضعیت واکنش ها را از نظر جذاب بودن، باحال بودن،جالب بودن، ناراحت کننده بودن و لایک داشتن بررسی و ارزیابی کنید.

9) امضا: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید جهت قرار دادن متن، لینک و یا تصویر مورد علاقه خود به عنوان تبلیغ آثار شما در انجمن و یا زیباسازی پست های خود اقدام کنید.
توجه: استفاده از متن، لینک و تصاویر تبلیغاتی سایر سایت و انجمن ها دیگر اکیدا ممنوع می باشد.

10) خرید اشتراک های انجمن: چنانچه قصد خرید رنک کاربری ویژه یا همان vip را دارید؛ با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید به صورت آنلاین یکی از آپگرید های موجود در انجمن را خریداری کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

11) پیرو: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید اسامی کاربرانی را که دنبال یا فالوو کرده اید را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن ها لغو دنبال کنید.

12) نادیده گرفته‌شدگان: با کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که اسامی کاربرانی را که نادیده گرفته اید یا بلاک کرده اید را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن ها را لغو نادیده گرفتن یا آنبلاک کنید.


#آموزش_کار_با_انجمن_تک_رمان
Taakroman.ir
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا