. تهیه چک لیست تولید محتوا
گفتیم که برای داشتن یک پیج موفق، نیاز به برنامه ریزی دارید. با تهیه چک لیست تولید محتوا می توانید بدون اتلاف وقت و انرژی، به تولید محتوای باکیفیت برای پیج اینستاگرامی خود بپردازید.
چک لیست تولید محتوا از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه اشاره مختصری به آن ها می کنیم:
ایده پردازی: همیشه کارهای بزرگ با ایده های بزرگ شروع می شود. پیش از اینکه پیجی راه اندازی کنید و پس از آن باید بدانید دقیقاً چه هدفی دارید و برای رسیدن به آن هدف از چه ایده هایی می خواهید استفاده کنید. برای یافتن ایده های ناب برای تولید محتوا می توانید از پیشنهادات گوگل استفاده کنید یا اینکه از کاربران پیج بخواهید تا نظرات سازنده خود را با شما در میان بگذارند.
از اتفاقات روزمره الهام بگیرید: سعی کنید در هر حرفه و کسب و کاری که هستید، حتماً به روز باشید.
پادکست و ویدیوهای متنی تولید کنید: یک پیج موفق نه تنها نیاز به پست هایی دارد که شامل عکس و تصاویر باشد، بلکه حتماً باید اقدام به تولید پادکست و ویدیوهایی کند که استفاده از آن ها برای کاربران آسان باشد. به عنوان مثال فرض کنید که کاربر شما در جای شلوغی مانند مترو مشغول تماشای ویدیوهای شماست و هندزفری خود را نیز همراه ندارد، بنابراین بهترین راه حل برای او، این است که ویدیوهای شما زیر نویس داشته باشد.
کپشن های تأثیرگذار بنویسید: یکی از راه های جذب مخاطبان نوشتن کپشن است، اگر عکس یا ویدیوی منتشر شده در پیج شما بتواند پنجاه درصد از ذهن کاربران را درگیر کند، مطمئن باشید با نوشتن یک کپشن زیبا و هدفمند می توانید پنجاه درصد باقیمانده ذهن مخاطبان را هم به چالش بکشید و آن ها را کاملاً جذب پیج خود کنید.
هشتگ گذاری را فراموش نکنید: هشتگ ها درست مانند کلمات کلیدی اصلی هستند. هشتگ ها باعث می شوند تا کاربران پست شما را از میان میلیون ها پست مرتبط یا نامرتبط پیدا کنند بنابراین باید در نگارش آن ها نهایت دقت را انجام دهید. سعی کنید هشتگ های شما همیشه مرتبط با موضوع پست باشد و از افراط و تفریط در استفاده از هشتگ ها بپرهیزید.
انجمن رمان نویسی
دانلود رمان